آشنایی با انواع رادیاتور شوفاژ، پره ای، پنلی، حوله خشک کن-رادیاتور پارس

رادیاتور شیشه ای مانند رادیاتور قرنیزی یک رادیاتور دکوراتیو می باشد که در ساختمان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. رادیاتورهای شیشه ای نمای بسیار زیبایی دارند و می توان از آن ها به عنوان قاب عکس درون اتاق استفاده کرد. این رادیاتورها با انواع سیستم های گرمایشی نظیر موتور خانه و غیره سازگار می باشند و به صورت عمودی و افقی با طرح و رنگ متفاوت نیز طراحی می شوند.

دیگری تلفات حرارتی ناشی از نفوذ هوای سرد از درزهای پنجره می‌باشد. به عبارت دیگر چه بخواهیم و نخواهیم این تلفات حرارتی صورت می‌گیرد. دقت شود فاصله حداقلی بلوک رادیاتور با دیوار (5 سانتیمتر ) و کف (10سانتیمتر ) رعایت شود.

کمبود فضا در خانه‌ها و محدودیت‌هایی که سیستم‌های توزیع گرمایش برای چیدمان در منازل ما ایجاد می‌کنند از نگرانی‌های همیشگی بانوان است. رادیاتورهای شیشه‌ای همانند یک قاب عکس از تصویری زیبا، به انتخاب یا سفارش مشتری در ساختمان نصب شده و علاوه بر اینکه جزئی از دکوراسیون داخلی ساختمان هستند، گرمایش مطبوعی را به ارمغان می‌آورند. رادیاتورهای شیشه‌ای برای گرم کردن فضا به آب‌گرم نیاز دارند که از دیگ، پکیج یا هر منبع گرمایشی دیگر می‌تواند تأمین شود. به منظور استفاده بهینه از فضای داخل خانه، استفاده از رادیاتورهای شیشه‌ای به عنوان راهکاری مناسب از طرف طراحان داخلی توصیه می‌شود. کارخانه رادوب ایران تحت لیسانس آلمان تولید کننده مدرن ترین رادیاتور شیشه ای و تنها تولید کننده رادیاتور شیشه ای فن دار در ایران است. رادیاتور یا شوفاژ نوعی مبدل حرارتی است که در گرمایش از آن استفاده می شود.

یکی از ویژگی های رادیاتور های شیشه ای، ظاهر مدرن و محصور کننده ی آنها است. بدین ترتیب علاوه بر اینکه یک زیبایی خاصی را به فضای مورد نظر هدیه داده‌ایم. سلام،نصب ۲رادیاتور بافاصله۳مترروی یک دیوارودریک راستا مشکلی برای گرمایش ایجادنمیکند.البته ۱ رایاتورهم دردیوارمقابل ودرانتهای پذیرایی وجوددارد.

مدل رادیاتور

اگر می‌خواهید که هزینه نصب این محصولات برای شما کاهش پیدا کند و بتوانید به راحتی سیستم گرمایشی را با خود از خانه‌ای به خانه دیگر ببرید؛ توصیه ما به شما خرید رادیاتور شیشه ای برندهای آنیت و بهتاب است. رادیاتورها گرمای خود را از طریق تابش و جابجایی به محیط می دهند.شوفاژ که با عنوان سیستم حرارت مرکزی نامیده می شود مجله خبری تاسیسات ساختمانی یکه موتورخانه وجود دارد که دستگاه‌هایی شامل دیگ ، مشعل، پمپ وسایر تجهیزات نصب شده و بوسیله این تجهیزات حرارت تولید می گردد. پمپ موجود در موتورخانه آبگرم را توسط لوله‌کشی، به داخل اتاقها هدایت و وارد رادیاتورهای نصب شده در اتاق می‌کند. این رادیاتورها گرما را به اتاق منتقل کرده و در نتیجه دمای آب کاهش می‌یابد.

رادیاتور پانلی لورچ مدل آذر

رادیاتورهای پنلی، به طور معمول با استفاده از یک یا دو پنل به وجود می‌آیند. لازم به ذکر این نکته است که هر چه طول این پنل‌ها بیشتر باشد، سطح بیشتری، برای انتشار گرما توسط رادیاتور، مورد نیاز خواهد بود. بدنه این تجهیزات به طور معمول از جنس چدن، آلومینیوم، فولاد، مس و … بنابراین می‌توانید با توجه به نوع نیاز خود رادیاتور پنلی مورد نظرتان را انتخاب و خریداری نمایید. امروزه یکی از الزامات اصلی ساخت خانه تعبیه رادیاتور حوله خشک کن در حمام ها می باشد.

  • از معایب این نوع رادیاتور شوفاژ می‌توان به عدم امکان تعویض پره ها و همچنین ظرفیت هدایت حرارتی آن که چون از جنس فولاد می باشد، نسبت به آلومینیوم کمتر می باشد.
  • کارخانجات معروف بوتان نیز رادیاتور پنلی خود را در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی در تهران برای بازدیدکنندگان برای بار اول به نمایش گذاشت.
  • انواع خرید مشعل ایران رادیاتور برای این منظور طراحی و تولید شده‌اند.
  • از دیگر عوامل موثر بر هزینه نصب شوفاژ می توان به انواع متنوع شوفاژ اشاره کرد.

از مزایای این نوع رادیاتورها میتوان به ظاهر زیبا و مدرن، طول عمر بالا و عدم زنگ زدگی اشاره نمود. رادیاتور های پره ای آلومینیومی دارای وزن کمی نسبت به سایر رادیاتور های گرمایشی هستند. در نتیجه یکی از نمونه های موجود در راهنمای خرید رادیاتور شوفاژ، شوفاژ آلومینیومی است.