اجرای استخر ساخت استخر تاسیسات استخر و جکوزی عایق کاری استخر- شرکت ویرا طرح اسپرلوس-رادیاتور پارس

با کمک دکمه ها و دسترسی های تعبیه شده در تاسیسات قابل کنترل، تمام موارد ذکر شده مدیریت و بررسی می شوند. بدون هیچ مشکلی و به سهولت مدیریت تمام اجزا و تجهیزات را در دست گرفته و کنترل می کند. حتی الامکان باید از بکار بردن تجهیزات فلزی دوری نموده و به جای آن از متریال های غیرفلزی استفاده کرد که خوشبختانه امروزه تمامی آن ها قابل دسترس می باشند. در زمستان و تابستان در کنار شما هموطنان عزیز میباشد و هدف از راه اندازی این گروه گرد آوری تکنسین های به نام تاسیسات و ارائه خدمات با کیفیت به شما عزیزان میباشد.جهت ثبت درخواست میتوانید با ما در تماس باشید. ـ افزایش قطر یا کاهش طول لوله ها، یا تعویض لوله های خمیده ی ۹۰ درجه ای تیز با ۴۵ درجه ای یا لوله های منعطف.

منابع كويل دار در برابر بقیه دستگاه‌هاي توليد كننده آب گرم بهداشتي مانند منابع دو جداره دارای مزیت هستند. مزیت آن‌ها استفاده کردن از فقط يك بدنه است و به همین دلیل، در صورت ایجاد مشکلاتي مثل تركيدگي و يا رسوب گرفتگي،به راحتی می‌توانند تعمیر شوند. همچنین به دلیل وجود منبع اصلي انتقال حرارت (كويل) در داخل منبع، افت حرارتي آن بسيار كم مي‌باشد. مفاهيم مجله خبری تاسیسات ساختمانی و شيوه‌های طراحي استخرها به مرور زمان و با پیشرفت تکنولوژی، دچار تغيير شده است و خصلت‌هاي مختلفی به آن‌ها افزوده شده است. طرح‌هاي جديد با توجه به توصيه‌هاي مشاوران استخرسازي درباره چيدمان، استقرار و شكل استخر، تهيه مي‌شوند. همچنین مهندسان تاسيسات نیز بايد همه تجهيزات استخر را با مقتضيات جريان تطابق دهند و فيلتراسيون آن را بررسي و تاييد كنند.

انواع استخرها بر حسب کاربری

مثلاً استخرهایی موقتی را که درون زمین ساخته می‌شوند می‌توان با توجه به سردی هوا در زمستان جمع و مجدداً در تابستان احداث نمود. استخرهای درون زمین دسته‌ی دیگری از استخرها هستند که کاسه‌ی آن‌ها به‌تمامی در زمین قرار می‌گیرد. امکان افزایش ظرفیت و عمق در استخرهای درون زمین باعث می‌شود تا این استخرها برای برگزاری ورزش‌های آبی مختلف و مسابقات حرفه‌ای مناسب باشد. معمولا دمای مناسب برای آسایش شناگران در استخرهای عمومی شنا بین 26 الی 27 درجه سانتیگراد و دمای فوق برای استخرهای خانگی نیز به همین منوال میباشد.

با سیستم پمپاژ در تاسیسات استخر بیشتر آشنا شوید

در سرویس استخر، سرویس‌کار می بایست به تابلو برق، اتصالات و تجهیزات توجه کرده تا هنگام بروز هرگونه مشکلی، آن را برطرف سازد. پمپ های استخر می بایست هفته ای یک مرتبه تمیز شوند و اگر از پمپ صدای غیرعادی شنیده و یا پمپ دچار لرزش شدید شد، می بایست به صورت تخصصی پمپ را مورد بررسی قرار داد. سرویس و نگهداری استخر و همچنین نگهداری از تاسیسات استخر علاوه بر اهمیت و ضرورتی که دارد امری بسیار دشوار و طاقت فرساست. جهت تمیز کردن استخر از تجهیزاتی اعم از جاروهای دستی و اتوماتیک، برس مخصوص شستشوی استخر و همچنین مواد شوینده مورد نیاز جهت تمیزی استخر استفاده می شود.

این استخر به طور معمول چیزی در حدود 30 هزار گالن آب گنجایش خواهد داشت. باید به این نکته توجه کرد که وظیفه تنظیم میزان گاز وارد شده به هیتر مستقیما برعهده یک رگولاتور است.

  • محاسبه شده و با تقسیم این عدد بر تعداد بویلرها، ظرفیت هر بویلر بدست می آید.
  • با توجه به آن‌چه گفته شد، آزمایش کیفیت آب به‌منظور تاسیس استخر با جریان آب گذرا ضروری است.
  • آخرین خطی که باقیمانده، خط تخلیه استخر است که از خروجی پمپ انشعاب می گیرد.