اجرای استخر ساخت استخر تاسیسات استخر و جکوزی عایق کاری استخر- شرکت ویرا طرح اسپرلوس-رادیاتور پارس

خدمات تجهیزات و تاسیسات استخر دارای خدمات فروانی در خصوص نصب و راه اندازی و تعمیر تجهیزات و تاسیسات استخر می باشد که این سرویس ها جهت سلامت آب استخر و تجهیزات انجام می شود . استخرها از تاسیسات و سیستم های مختلفی تشکلیل می شوند که هر یک از این سیستم ها از ضرورت های یک استخر محسوب می شود و در تامین سلامتی مصرف کننده نقش اساسی را ایفا می کنند ، این تاسیسات را می توان به 5 بخش اصلی تقسیم کرد. همچنین فیلترهای شنی و یا سایر فیلترهای عرضه شده در بازار باید بتوانند کارایی مناسبی را داشته باشند تا بتوانند این کار را به خوبی انجام دهند. یکی از مهم ترین کارهای مربوط به گندزدایی آب استخر را می توان کلر و اسید دانست. همچنین تجهیزات فلزی را نباید در تجهیزات استخر به کار ببریم و در انتخاب تاسیسات استخر مربوط به تصفیه خانه نیز باید دقت بسیار زیادی داشته باشیم.

فیلتر خطی استخری هایواتر

البته قسمت‌های ديگري مثل سيستم‌هاى الكتريكي، نوع پمپ‌ها، نوع فيلترها و شيمي آب نيز وجود دارند که اهمیت زیادی دارند. اگر هر یک از این اجزا خراب شود یا مشکلی داشته باشد ، می تواند روی کل سیستم تأثیر بگذارد. در بهترین حالت ، متوجه می شوید که آب استخر شما تمیزتر از حد معمول است. در بدترین حالت ، می تواند به یک یا چند قطعه آسیب جدی و حتی خطرناک وارد کند و منجر به تعویض آن تجهیزات شود. همان طور که از نامش پیداست، این قسمت از تاسیسات استخر، وظیفه کنترل و تنظیم دمای آب ورودی به استخر را برعهده دارد.

جت پمپ جکوزی

در نگهداری تاسیسات همیشه از وسایل و تجهیزات امروزی و باکیفیت استفاده نمایید. سعی کنید پمپ‌های گرمایشی را همیشه روشن نگه دارید تا فیلترها بتوانند پیوسته آب را تصفیه کنند، هواگیری این پمپ‌ها پیش از استفاده امری ضروری است. تاسیسات استخر باید توسط چه کسانی نصب شود؟ به طور کلی می توان گفت که تاسیسات استخر باید توسط افراد حرفه ای باید نصب و راه اندازی شود تا بتواند بیشترین کارایی را برای شما داشته باشد و می توانید از آن استفاده داشته باشید و شما می توانید نسبت به خرید این تجهیزات اقدام کنید.

همچنین حتما مجراهای ورودی و خروجی آب را به منظور جلوگیری از پوسیدگی و زنگ زدگی چک کنید تا منجر به نشت نشود. در صورتی که سوالی در این خصوص داشته باشید و می خواهید بدانید که کدام مدل می تواند برای شما مفید باشد نیز می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و سوالات خود را در این خصوص بپرسید. ما قصد داریم در ادامه این مقاله بیشتر در این خصوص با شما صحبت کنیم و اطلاعاتی را در این خصوص با شما به اشتراک بگذاریم که قطعا می تواند در خرید یک محصول با کیفیت برای شما مفید واقع شود. تاسیسات الکتریکی همان تاسیسات برقی می باشند که سیم کشی ها و کابل کشی ها و سیم کشی برق و تلفن و … از جمله تاسیسات برقی ساختمان می باشند که از مهمترین بخش‌های آن به حساب می‌آید. دسته اول تاسیسات مربوط به خود استخر بوده که شامل پمپ‌ها ،فیلترها ،مبدل‌ها و منابع بالانس و ضدعفونی کننده‌ها می‌شوند .

  • مکش‌ها می‌تواند سیستم پمپاژ خاص خود را داشته باشند، اما در اکثراً پمپ اصلی این وظیفه را هم انجام می‌دهد.
  • این لوله‌ها از متریال مناسبی ساخته شده‌اند که دارای استانداردهای آبرسانی می‌باشند و از نظر بهداشتی نیز برای انتقال آب مناسب هستند.
  • بسته به نوع استخر و محل اجرای کار باید از تاسیسات مورد نیاز استفاده نمود.
  • ناگفته نماند که تجهیزات مورد استفاده در تأسیسات استخر، در مجموعه های آبی مختلف ، باهم تفاوت دارد.
  • از آنجا که پمپ های حرارتی کارایی بهتری دارند و در مجموع عملکرد بهتری دارند برای افزایش دمای کلی استخر بیشتر مورد استفاده قرار میگیرند.

استخرهای اقیانوسی یکی از انواع استخرها هستند که فقط در شهرهای ساحلی امکان ساخت دارند. به منظور گرمایش و تصفیه جکوزی باید از تجهیرات با کیفیت مناسب خریداری کنید. برای استفاده از سونای خشک نیاز به نصب تاسیسات در موتورخانه نمی باشد و در این قسمت به بررسی آن نمی­پردازیم. برای بهره برداری مناسب ازسونایبخار، باید رطوبت نسبی تا ۹۹ درصد را برای آن فراهم کرد. برای اینکه موتورخانه يك استخر را بررسی کنید، باید قسمت‌هاى مختلف استخر را تک تک بررسى کنید تا بتوانید همه تجهيزاتی که برای آسایش شناگران لازم است را مشخص کنید.

در اين نما نحوه سيركولاسيون آب و تجهيزات مورد استفاده براى گرمايش اين آب نشان داده شده است. فعالیت مجموعه آکام استخر از سال 1390 در بخش ساخت ، طراحی ، اجرا ، تجهیز استخر و مجموعه های آبی آغازگردیده است. این مجموعه با هدف ارتقا کیفیت و کاهش هزینه ها پروژه های متعددی را در بخش عمومی و خصوصی تکمیل نموده است و با افتخار اعلام دارد ایجاد فضای فرح بخش استخر و جکوزی برای شما هدف و مسئولیت ماست. هر کدام از این قطعات در بازار در برندها و جنس‌های متنوعی وجود دارند که توجه به کیفیت آن‌ها می‌تواند در طول عمر و بازدهی آن‌ها بسیار موثر واقع شود. لازم به ذکر است تاسیسات آبرسانی از کنتور آغاز شده و منابع ذخیره آب، پمپ‌های آبرسانی و لوله‌های آب را شامل می‌شود.

جارو زدن میتواند به دو روش دستی یا اتوماتیک به وسیله یک شخص یا جاروی رباتیک انجام شود. برای کسب اطلاعات بیشتر از سایت اختصاصی استخر, سونا و جکوزی دیدن فرمائید. در صورتیکه حجم مورد نیاز محدود باشد می توانید از مدل های عمودی انتخاب کنید. دیگ بخار تولید شده در صنایع دما بخار مشهد دارای استاندارد ملی و تحت نظارت شرکت بازرسی ISQI می باشد. در تصویر روبرو می توانید شمایی از پیاده سازی جکوزی را مشاهده بفرمایید. در جواب به این سوال باید گفت که در هنگام خرید می توانید مشاوره های لازم را دریافت کنید و یا می توانید با گروه های مهندسی که در این زمینه فعال هستند از طریق سایت فروش اینترنتی قطعات ارتباط برقرار کرده و سفارش های لازم را انجام دهید.

برای تامین گرمای مورد نیاز استخر از یک یا چند دستگاهبویلردر کنار یکدیگر استفاده می کنیم. حال پس از بررسی اجمالی بخش های مختلف استخر و تاسیسات مورد استفاده برای آن ها، به محاسبات سیستم های تاسیساتی برای استخر شنا می پردازیم. در سالن ورودى و رختكن يك استخر، بايد با تهويه مجله خبری تاسیسات ساختمانی مناسب و استفاده از سيستم‌هاى سرمايشى و گرمايشى، محيطى آرام براى شناگر ايجاد كرد. در اين نما، سيستم سيركولاسيون لازم براى تامين شرايط مورد نياز آب نشان داده شده است. آب استخر بايد عاري از هر نوع كثيفى باشد و دماى آن بايد بين ۲۶ تا ۲۷ درجه سانتی گراد تنظيم گردد.