انواع تاسیسات استخر تاسیسات کام-رادیاتور پارس

به این ترتیب آب از کاسه استخر جمع شده و به سمت موتورخانه منتقل شده و بعد از عبور از تجهیزات موتورخانه، مجددا به سمت کاسه استخر باز می‌گردد. همان‌طور که از نام این سیستم پیداست، فیلتراسیون ؛ وظیفه فیلتر کردن، به دام انداختن و حذف آلاینده‌های آب درون استخر را برعهده دارد. نکته‌ای که ضرورت عبور از فیلتر را دوچندان می‌کند، این است که مواد شیمیایی ضدعفونی‌کننده مانند کلر، برم یا مواد شیمیایی دیگر به تنهایی نمی‌توانند از شر همه آلاینده‌های آب خلاص شوند. حسن سیستم فیلتراسیون این است که با عبور آب از فیلتر، مواد شیمیایی ضدعفونی کننده موجود در آب حفظ شده و در عین حال زباله‌های کوچک، ناخالصی‌های سطح و ذرات و باکتری‌های آن از بین خواهد رفت. آشنایی با تاسیسات استخر و جکوزی و نحوه عملکرد آنها در هنگام راه‌اندازی، جهت اطمینان از کارایی حداکثری آنان امری ضروری است.

استخر، جکوزی و سونا

آب از درون سلول نمکی عبور کرده و باعث ایجاد الکترولیز می‌شود و نمک و آب را تبدیل به هیدروژن و اسید هیپوکلروس می‌کند، این اسید جایگزین ضدعفونی‌کننده کلر است. اندازه گیری کلر و پی اچ باید به درستی و اصولی انجام شود تا مقدار درست و دقیق میزان کلر و پی اچ بدست آید. پس از برداشتن نمونه آب با توجه به توضیحات روی تست کیت عمل اندازه گیری را انجام دهید. پیمانکار نگهداری استخر وظیفه دارد که هر هفته از تجهیزات موتورخانه استخر بازدید و آن ها را چک کند. این پمپ‌ها باید بتوانند حداقل سه مرتبه در روز آب استخر را سیرکوله نمایند.

پیمانکار تاسیسات موتورخانه ساختمان ، استخر ، سونا و جکوزی

طراحی تأسیسات استخر شنا از نظر مفهومی بسیار ساده است و به افراد کمک می‌کند تا در یک روز گرم تابستان، بزرگترین اختراع بشریت را تجربه کنند (اونایی که گرمایی باشن حرف منو بهتر میفهمن!). همانطور که مشخص است، در طراحی استخر ​​از فناوری‌های بسیار پیشرفته‌ای استفاده می‌شود. در این مقاله، سیستم مکانیکی استخرها را می‌شناسیم و نیم نگاهی هم به سیستم تأسیسات آن خواهیم انداخت؛ با ویکی ساختمون همراه باشید. انسداد صافی ها سبب فعالیت شدید تر پمپ استخر می شود که انرژی بیشتری را مصرف می کند. نظافت های مداوم و بیش از حد سبب هدر رفتن آب می شود و انجام ندادن اینکار به پمپ فشار وارد می کند. استخدام یک تیم خدمات پشتیبانی و نگهداری تاسیسات ساختمان می تواند سرویس های هفتگی را برای استخر شما انجام دهد و باعث کاهش هزینه های شود.

۲ – تاسیسات مکانیکی :

فشارسنج در ورودی و خروجی فیلتر، به متقاضی استخر ایده‌ای از سطح انسداد در داخل را می‌دهد. اگر فشارسنج‌ها فشار بیشتری را به لوله ورودی، نسبت به لوله خروجی نشان دهند، آن شخص می‌داند که بسیاری از زباله‌های جمع آوری شده در ماسه وجود دارند. کارشناسان کلینیک در زمینه مجله خبری تاسیسات ساختمانی برق تأسیسات و سیستم های کنترلی تاسیسات نیز کاملا مسلط هستند. ما در تلاشیم، تا با ارائه خدمات حرفه ای و ارائه روش های جدید ، تصورات قدیمی از سرویس‌کاران سنتی را تغییر داده و با ایجاد توازن بین دانش و تجربه خدمات کاملتری را به مشتریان خود ارائه دهیم.

این شاخه از تاسیسات ساختمانی ، مربوط به کارهای ساختمانی از قبیل بتن ریزی ، آرماتور بندی ، سقف گذاری ، دیوار چینی ، نازک کاری ، نما سازی و کلیه امور مربوط به حوزه عمران و معماری ساختمان می باشد. سیستمی که به صورت خودکار مقدار مواد شیمیایی را اندازه گیری کرده و آنالیز میکند. نور، روشنایی و همچنین سیستم کنترل تاسیسات نیز در استخر ما خودکار هستند. در این استخر به صورت اتوماتیک مواد شیمیایی آنالیز شده و به صورت خودکار این مواد به استخر تزریق میشوند. آب این استخر نیز به صورت روزانه در یک سیستم هوشمند گردش و تصفیه بین تاسیسات و استخر در حال چرخش است. آب با تعادل شیمیایی اشتباه می‌تواند به قسمت‌های مختلف استخر آسیب برساند.

  • تاسیسات استخر در مدل های مختلفی تولید می شود و می تواند یکی از بهترین انتخاب های پیش روی شما به شمار رود که امروزه در دسترس شما قرار گرفته است.
  • در تصویر پیوست شده زیر یک سیستم گردش آب را مشاهده میکنید که از تجهیزات و قطعات مختلفی تشکیل شده است.
  • در پاسخ به این سؤال باید گفت، سرویس و نگهداری استخر و همچنین نگهداری تاسیسات استخر، جدا از اهمیتی که دارد امری بسیار دشوار و طاقت‌فرسا است.
  • با توجه به سلیقه شناگر دمای آب باید بین میزان تعیین شده باشد که شناور احساس سرما از پایین بودن دما و یا خفگی و بی حسی از دمای بالای آب نداشته باشد.
  • با توجه به مقدمه ذکر شده می‌توان نتیجه گرفت که گرم‌کن‌های خورشیدی از مقرون به صرفه‌ترین گرم‌کن‌های موجود در بازار می‌باشند.

در صورتی که سوالی در این خصوص داشته باشید نیز می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و سوالات خود را بپرسید. استفاده از شیوه اینترنتی در دریافت لیست قیمت می تواند عملکرد بسیار زیادی را برای شما داشته باشد و همواره در دسترس شما خواهد بود. این تجهیزات به صورت حرفه ای مورد استفاده بوده و امروزه به یکی از بهترین انتخاب های پیش روی شما تبدیل شده است که باید با دقت بسیار بالایی مورد استفاده قرار گیرد. در صورتی که سوالی در این خصوص داشته باشید و می خواهید بدانید که کدام مدل می تواند برای شما مفید باشد نیز می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و سوالات خود را در این خصوص بپرسید. در شکل بالا، سه نازل از هشت نازل تعبیه شده در جکوزی نشان داده شده است.

به همین دلیل، طراح، یک فیلتر بزرگ برای تصفیه آب استخر و جکوزی در نظر گرفته است. در صورت جدا بودن کامل استخر و جکوزی و تفاوت در نرخ تعویض آب در آنها، مدار گردش آب در این دو مجموعه کاملاً مجزا خواهد بود. با پیشرفتهایی که در چند سال اخیر حاصل شده است، شیوه ها و مفاهیم طراحی استخرها تغییر پیدا کرده و ویژگی های جدیدی به آنها اضافه شده است. طرح های جدید با توجه به توصیه های مشاوران استخرسازی درباره چیدمان، استقرار و شکل استخر تهیه می شوند. مهندسان تاسیسات نیز باید مطابقت داشتن کلیه تجهیزات استخر را با مقتضیات جریان و فیلتراسیون آن مورد بررسی قررار داده و تایید کنند.