انواع تاسیسات استخر تاسیسات کام-رادیاتور پارس

در واقع پیاده سازی تاسیسات نیز از حساسیت بسیار زیادی برخوردار است و باید با افراد مطمئن این کار به صورت مهندسی شده و طراحی شده انجام شود تا در نهایت قطعات مربوط به تاسیسات استخر بتواند کارایی لازم را برای شما به ارمغان بیاورد. استفاده از شیوه اینترنتی دریافت لیست قیمت می تواند حق انتخاب شما را بیشتر کرده و در نهایت به نفع شما می باشد تا بتوانید محصولی را با بهترین قیمت و بیشترین کاربرد خریداری و استفاده کنید. در واقع مرکز فروش آنلاین تاسیسات استخر می تواند گزینه ای بسیار جذاب و کاربردی برای شما به شمار رود که همواره در دسترس شما بوده و می توانید از آن استفاده داشته باشید. در صورتی که سوالی در این زمینه داشته باشید نیز می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و سوالات خود را در این زمینه بپرسید.

بویلر آبگرم استخر

با توجه به مطالب بالا متوجه شدید که قیمت تاسیسات استخری بر اساس نوع برند مصرفی از محصولات مختلف مشخص می شود. اگر شما هم به دنبال قیمت تاسیسات استخری هستید می توانید با فروشگاه پارسینا تجهیز تماس بگیرید و یا در قسمت فروشگاه از انواع محصولات موجود در فروشگاه آگاه شوید. موتورخانه استخر ها بخش مهمی از استخر ها به حساب می آید و شما برای برآورد قیمت تاسیسات استخری ابتدا باید قیمت تجهیزات موتورخانه ها را بروآورد کنید. سیستم گردش آب از مهم ترین بخش های یک استخر به شمار می رود که شامل قطعات مختلفی می باشد که در ادامه برخی از آن ها گردآوری شده اند. یکی از بخش های مهم در تاسیسات استخرها، سیستم تخلیه هوا می باشند که در صورت نصب درست، منجر به بهبود عملکرد استخرها خواهند شد.

یکی از مهم ترین شیوه های راه اندازی تصفیه خانه برای تاسیسات استخر را می توان استفاده از خزینه دانست. این تاسیسات پس از این که خاک برداری و حفر گودال بر روی زمین انجام شد باید پیاده سازی شود و نسبتا دارای عمق کمی می باشد و برای شیرجه زدن مناسب نیستند. همچنین باید توجه داشته باشید که این استخرها بیشتر برای حرکات نمایشی و یا غواصی ساخته می شوند. در ابتدا باید بدانید که این تجهیزات از لحاظ لوله های انتقال آب شامل لوله های UPVC می شود که نسبت به لوله های PVC دارای مقاومت بسیار بیشتری بوده و می تواند آبرسانی را بهتر انجام دهد. همچنین برای انتقال آب شرب می تواند یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما باشد.

  • برای بررسی موتورخانه ی یک استخر لازم است تا تک تک واحد های استخر به صورت مجزا مورد بررسی قرار گیرند تا تمامی تجهیزات مورد نیاز برای ایجاد آسایش شناگران مشخص شود.
  • در این نوع منابع، آب گرم یا بخار تهیه شده توسط بویلر، داخل یک کویل حرارتی که معمولا از چند شاخه لوله رفت و برگشتی که از جنس مس می‌باشد گردش نموده و پس از تبادل حرارت با دیوار لوله های مسی از کویل خارج می‌گردد.
  • که از جمله این موارد می توان کاسه استخر ، کاسه جکوزی ، مباحث مربوط به آب بندی و بتن ریزی را نام برد که همگی در دسته تأسیسات ابنیه قرار دارند.
  • این محفظه برای نگه داری قرص کلر مورد استفاده قرار میگیرد بدین صورت که قرص کلر در داخل این محفظه گذاشته، درب را بسته و محفظه به استخر منتقل می‌شود .

آخرین مورد از پنج بخش نامبرده تاسیسات لوله کشی استخر است که بسیار مهم است و تنوع فراونی در نوع اجرا و نوع متریال لوله ها وجود دارد،لوله ها درحین ساخت جای گذاری می شوند و از حساس ترین بخش های ساخت یک استخر بشمار می رود. ساخت استخر بسیار سخت و پر هزینه است اما با مشاوره گرفتن از مهندسان تجهیزات و مجله خبری تاسیسات ساختمانی کار شما با هزینه ای مناسب تر و حرفه ای تر ساخته و تجهیز خواهد شد. با توجه به گران بودن سیستم های موجود در استخر بایست بطور دقیق از آنها مراقبت و در صورت خرابی هر یک از تاسیسات حتما کار را به دست مهندسان تاسیسات استخر بسپارید تا با کنترل و تعمیر دقیق از هزینه های بعدی جلوگیری شود. بخش عمده ای فعالیت ساخت استخر و سونا ها مربوط به نقشه کشی و انجام قسمت های مربوط به تاسیسات استخر شامل تاسیسات حرارتی سونا و استخر، تصفیه آب استخر و جکوزی و سیستم ها مرتبط می باشد که با توجه به حجم آب استخر انتخاب و اجرا می شوند. تجهیزات تاسیساتی استخر در بخش تصفیه شامل کلرزن، فیلتر و موگیر می باشد، که هر کدام بخش مهمی از سلامت آب استخر را تامین می کنند. کلر زن ها بصورت های مختلفی کار می کنند و داری انواع مختلفی هستند، وظیفه کلرزن ها جلوگیری از وجود میکروب، قارج و جلبک در آب است و در سلامت پوست تاثیر بسزایی دارد.

سیستم روشنایی استخرها

در این مقاله قصد داریم به معرفی اجزای اصلی تأسیسات استخر بپردازیم و هرکدام را به تفصیل شرح دهیم. در صورتی که استخر شنا سرپوشيده باشد، باید حتما در سالن آن تهويه انجام شود. رطوبت و درجه حرارت سالن حتما باید در محدوده خاصی باشد که براى تامين اين درجه حرارت بايد از وسايل سرمايشى و گرمايشى استفاده کنید. و موتورخانه يكپارچه است تا بتواند محيطي مناسب را براى شناگران تامين كند.

عایق رطوبتی استخر‍

یا به بیان دقیق تر ، داخل تأسیسات استخری ، از تأسیسات ابنیه هم استفاده می شود. که از جمله این موارد می توان کاسه استخر ، کاسه جکوزی ، مباحث مربوط به آب بندی و بتن ریزی را نام برد که همگی در دسته تأسیسات ابنیه قرار دارند. تاسیسات استخری به تازگی به تأسیسات ساختمانی اضافه شده و در این حوزه قرار گرفته است. بدین ترتیب امروزه تأسیسات استخری نیز به عنوان یکی از شاخه های تأسیسات ساختمانی تعریف شده و مراجع و منابع مختلفی برای آموزش و تدریس این نوع از تأسیسات گردآوری و تهیه شده اند.