انواع رادیاتور پکیج+ انواع رادیاتورهای موجود در بازار-رادیاتور پارس

انواع خرید مشعل ایران رادیاتور برای این منظور طراحی و تولید شده‌اند. علاوه بر موارد ذکر شده، خرید داکت اسپیلت ایران رادیاتور نیز در پاسخ به نیاز ساختمان‌ها به تاسیسات حراراتی تهیه و عرضه مجله خبری تاسیسات ساختمانی شده است که در میان ایرانیان کاملا شناخته شده هستند. پکیج دیواری ایران رادیاتور سری E با راندمان حرارتی 93 درصد برای استفاده در منازل و اماکن اداری تا متراژ 130 مترمربع مناسب می باشد.

  • عیب دیگر استفاده از رادیاتورها، زمانی به چشم می‌آید که این وسیله دچار آسیب و سوراخ شدگی شود.
  • البته اگر قرار باشد خانه‌ای نوساز تحویل بگیرید نیز بهتر است از همان ابتدا در پی سیستم‌گرمایش خانه باشید.
  • در حال حاضر سیستم‌ های گرمایشی و سرمایشی جدید بسیار مجهز و در عین حال ساده و بی‌خطر تولید و به بازار عرضه می شوند.
  • سیستم شوفاژ برای ایجاد حرارت و گرم نمودن آب، از اجزا و بخش‌هایی به وجود آمده است.
  • از طرف دیگر یکی از ویژگی‌های اصلی این سیستم‌ها، این است که در صورت سوراخ شدن و یا زنگ زدگی پره‌های رادیاتور مورد نظر، می‌توانید آن‌ها را به راحتی تعویض کنید.
Quality کیفیت برتر】 ساخته شده با آلومینیوم با کیفیت بالا در برابر خراش ، بخاری دیواری شوفاژ دیواری دوام و عملکرد عالی را ارائه می دهد. وزن خالص این پکیج ها 42 Kg است و با برق مصرفی 166 وات کار می کنند. در این نوع پکیج ها از دو مبدل اصلی و صفحه ای استفاده میشود. روزهای منتهی به فصل سرد سال که می‌شود اغلب خانوارها به یاد گرمایش خانه می‌افتند.

حداکثر دبی آبگرم مصرفی در این پکیج ها ۱۳٫۴ Lit/min می باشد. حداکثر دبی آبگرم مصرفی برای پکیج های فوق، 17 Lit/Min می باشد. این پکیج دیواری دارای توان حرارتی بالا، KCal/Hr معادل 36 KW می باشند. ما در اینجا مقایسه‌ای در میان محصولات موجود در بازار ایران انجام داده‌ایم تا بتوانید بهترین‌ مناسب‌ترین گزینه با شرایط خود را انتخاب نمایید و در فصول سرد سال از گرمایش منزل خود نهایت لذت را ببرید.

کولر گازی ایران رادیاتور 9000 مدل IAC-09CH/XA/A

قبل از خرید رادیاتور، فاصله‌ی بین لوله‌ی بالا و پایین را به دقت اندازه بگیرید. قبل از پرداختن به این‌موضوع اول به نکات خرید رادیاتور می‌پردازیم و سپس برندهای مختلف را با یکدیگر بررسی می‌کنیم. ظرفیت حرارتی خروجی این پکیج ها KCal/Hr معادل 22 کیلووات می باشد. تقسیم بندی دیگری که در مورد رادیاتورها وجود دارد، بر اساس شکل ظاهری آن‌ها انجام می‌شود که در ادامه به ذکر توضیحاتی در مورد آن‌ها می‌پردازیم. سیستم گرمايش قرنیزی جايگزين قرنیزهای متداول به کار رفته در ساختمانها اعم از مسكونی و اداری و حتی تجاری شده و با ظاهر و ابعادی در حد قرنیز کاربری گرمايشی را نیز به قرنیز اضافه مینمايد.

پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور مدل L36FF از نوع پکیج‌های فن دار است که خروج دود و گازهای احتراق دودکش پکیج را در مسیرهای مختلف عمودی یا افقی تا بیرون از ساختمان با استفاده از جریان هوای اجباری فن تسهیل می‌نمایند. پس از تحویل پکیج شوفاژ دیواری گازی ایران رادیاتور مدل L36FF، با شرکت ایران رادیاتور تماس گرفته و مشخصات را ثبت نمایید و تا آمدن تکنسین نصب بسته بندی دستگاه را باز ننمایید (به دلیل اینکه از گارانتی خارج می شود). پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور مدل L28FF با راندمان حرارتی 93 درصد برای استفاده در منازل و اماکن اداری تا متراژ 160 مترمربع مناسب می باشد. پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور مدل L36FF با راندمان حرارتی 93 درصد برای استفاده در منازل و اماکن اداری تا متراژ 210 مترمربع مناسب می باشد.

حداکثر دمای آبگرم گرمایش در پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور مدل L36FF معدل 85 درجه سانتیگراد و حداکثر دمای آبگرم مصرفی آن، 60 درجه سانتیگراد می باشد. همچنین سفارش خرید لوازم جانبی جهت نصب آسان انواع پکیج ایران رادیاتور شامل شیرآلات و اتصالات مربوط به نصب در زمان سفارش خرید پکیج به شرکت دماتجهیز امکان‌پذیر است. این پکیج‌ها، علاوه بر نوع دیواری، در نوع زمینی نیز ساخته می‌شوند. از جمله این موارد می‌توان به خرید پکیج زمینی ایران رادیاتور، پکیج زمینی بوتان، پکیج زمینی شوفاژکار و پکیج زمینی فرولی ، خرید آبگرمکن اشاره کرد. در پکیج های دو مبدل یا مونوترمیک ، از دو نوع مبدل استفاده می شود. مبدل اصلی () که برای گرمایش محیط از آن استفاده می شود و مبدل صفحه ای () برای تامین آبگرم مصرفی بهداشتی.

رادیاتور پنلی بوتان 120 سانتی متر مدل آی پن