انواع رادیاتور پکیج+ انواع رادیاتورهای موجود در بازار-رادیاتور پارس

برندهای مختلفی در بازار ایران وجود دارد که رقابت تنگاتنگی در زمینه‌ی تولید رادیاتورهای مختلف در شکل‌ها و رنگ‌های مختلف با یکدیگر دارند. سال‌هاست که در خانه‌های نوساز دیگر اثری از سیستم گرمایشی بخاری دیده نمی‌شود. بخاری‌ها هم جای زیادی به خود اختصاص می‌دهند هم می‌توانند خطر گازگرفتگی را افزایش دهند. رادیاتور پنلی کارخانه لورچ از بهترین متریال ساخته شده است که کیفیت نهایی را بسیار افزایش داده است. بازدهی حرارتی بالا از وبژگی‌های اصلی این کارخانه و رادیاتور پنلی آذر، رز و پربازده محسوب می‌شود.

دیگ چدنی شوفاژکار 1300 استار 18 پره

بهتر است مدلی از رادیاتورها را انتخاب نمایید که بتوانید به راحتی تمیز کنید تا راندمان حرارتی رادیاتور بالاتر برود. بنابراین آب، دوباره توسط لوله‌های برگشتی، به سمت شوفاژ خانه حرکت می‌کند و برای اینکه بتواند دوباره گرمای خود را به دست آورد مجله خبری تاسیسات ساختمانی وارد دیگ بخار می‌گردد و این سیکل، دوباره تکرار می‌شود. یک رادیاتور برای آنکه بتواند نهایت کارایی و راندمان خود را داشته باشد، باید برخی ویژگی‌ها و خصوصیات را داشته باشد. از جمله این ویژگی‌ها، مقاوم بودن آن از نظر مکانیکی و تحمل ضربه است.

نکات مهم در نگهداری پکیج:

قطر لوله های مدار گرمایش در این دستگاه ها برابر 3/4 اینچ است و قطر لوله های آب گرم و سرد آنها، 1/2 اینچ می باشد. در این پکیج ها عمل مکش هوا و تحلیه محصولات احتراق از طریق دودکش دو جداره مخصوص صورت میگیرد . این دستگاه مجهز به یک فن مکنده می باشد که پس از نصب دودکش بر روی آن هوای لازم برای احتراق را از فضای آزاد به دستگاه می رساند .

  • ظرفیت حرارتی خروجی پکیج های شوفاژ دیواری ایران رادیاتور مدل L28FF ، برابر KCal/Hr معادل 28 KW می باشد.
  • بهتر است بدانید چنانچه کف رادیاتور به زمین زمین تا سقف بیشتر از سه متر است دست نگهدارید.
  • پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور مدل LR24FF از نوع پکیج های سه مبدل دیجیتال و از نوع فن دار می باشد.
  • بهتر است مدلی از رادیاتورها را انتخاب نمایید که بتوانید به راحتی تمیز کنید تا راندمان حرارتی رادیاتور بالاتر برود.

مبدل اصلی در پکیج های دو مبدله وظیفه تامین گرمایش محیط را بر عهده دارد به این صورت که آب پس از عبور از مبدل و گرم شدن به رادیاتورها منتقل میشود. پکیج ال 24 دارای محفظه احتراق بسته و فن دار است که باعث میشود این دستگاه قابلیت نصب در فضاهای دارای شرایط مختلف، حتی فضاهای کوچک و بدون دوکش ساختمانی را داشته باشد. این دستگاه هنگام کار صدای بسیار کمی دارد و همچنین دارای سیستم ایمنی ضد یخ زدگی، سیستم ایمنی کنترل خودکار مسیر دوکش است. یکی دیگر از مزایای قابل گفتار در پکیج های سری ال ایران رادیاتور این میباشد که این پکیج ها صدا گیری شده اند و محفظه بسته میباشند.

دیگ چدنی شوفاژکار 1300 سوپر هیت 7 پره

زیبایی ظاهری و سهولت در نصب این رادیاتورها را نسبت به نوع دیگر برتری بخشیده است. تنها مشکل این نوع از رادیاتور این است که بر خلاف نوع پره‌ای نمی‌توان آن را بر حسب بزرگی یا کوچکی محیط کم یا زیاد کرد. حداکثر دمای آبگرم گرمایش در این پکیج ها 85 درجه سانتیگراد می باشد، ضمن اینکه حداکگثر فشار آبسرد ورودی آنها 10 bar است. رادیاتورهایی که از آلومینیوم در تولید آن‌ها استفاده شده است، سبک بوده و در مقایسه با دو نوع دیگر، از نظر ظاهری جلوه و ظاهر زیباتری دارند. عمر طولانی، زنگ نزدن و هدایت گرمایی بالا در این رادیاتورها از دیگر عواملی است که موجب می‌شود خرید این نوع رادیاتور بیشتر صورت پذیرد. رادیاتورهای آلومینیومی را بر اساس روش تولید نیز به سه دسته، رادیاتورهای آلومینیومی دایکاست، اکسترود و دایکاست اکسترود تقسیم‌بندی می‌کنند.