بهترین لپ تاپ تا 50 میلیون در بازار ایران2023 بهترین لپ تاپ | behtarin-laptop

باز هم لپ‌‌تاپی دیگر از خانواده TUF برند ایسوس که مخصوص گیمرها و با قیمت و مشخصاتی کاملا مقرون به صرفه به بازار عرضه شده است. این لپ‌‌تاپ ۳۴ میلیون تومانی، تمام قد چه از لحاظ قد و قواره و چه مشخصات سخت‌افزاری، یک دستگاه گیمینگ فوق‌العاده در بازه‌ی قیمتی خود محسوب می‌شود. پردازنده‌ی این لپ‌‌تاپ Core i5 برند اینتل و از نسل دهم آن است که با قرارگیری کنار رم و گرافیک مناسب این لپ‌‌تاپ، بازدهی مناسبی را ارائه می‌دهد. برای مثال، شما می‌توانید بازی Battlefield V را روی رزولوشن Full-HD و تنظیمات گرافیکی Medium، روی ۳۵ تا ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا کنید. این قدرت سخت‌افزاری، می‌تواند شما را برای اجرای تمامی بازی‌های بازار، اما با تنظیمات گرافیکی محدود‌تر برای بازی‌های سنگین و بزرگ، همراهی کند. از بازه‌ی ۳۰ میلیون تومان، کم‌کم سر و کله‌ی لپ‌‌تاپ‌های گیمینگ هم پیدا می‌شود.

خرید لپ تاپ استوک بیشتر از 50 میلیون

برای افرادی که می‌خواهند بهترین لپ تاپ گیمینگ تا ۳۵ میلیون تومان را تیر ۱۴۰۱ خریداری کنند، بهترین گزینه لپ تاپ دل است. به علاوه، خریداران می‌توانند از حافظه حالت جامد برای تجربه بیشترین سرعت، برخوردار شوند. اگر قصد خرید لپ تاپ استوک تا 50 میلیون برای طراحی و مشخصات بالا و عمر طولانی می خواهید، همیشه سرمایه‌گذاری خوب روی یک لپ تاپ توصیه می‌شود. لپ تاپ های طراحی گران قیمت دارای ظرفیت‌های ذخیره‌سازی بزرگی برای ذخیره‌سازی فایل‌ها، پوشه‌ها، تصاویر و ویدیوهای مهم هستند تا در هر صورت برای کارهای فتوشاپ سنگین و راحتی کاربر برتری داشته باشند. پردازنده قدرتمند و کارآمد، مرور سریع و بدون تاخیر و عملکرد بالا را تضمین می کند. کارت گرافیک باکیفیت این امکان را به شما می دهد تا از یک تجربه بازی فراگیر و واقعی در کنار یک طراحی حرفه ای لذت ببرید.

ابتدا باید بدانید که همه رایانه ها برای اجرای مدل سازی و رندر سه بعدی برنامه ریزی نشده اند. سیستم شما برای اجرای موفقیت آمیز این وظایف به مشخصات خاصی نیاز دارد. دو اسلات SODIMM برای ارتقای حافظه و همچنین یک اسلات M.2 PCIe x4 برای افزایش فضای ذخیره‌سازی در نظر گرفته شده است. ریست فکتوری در گوشی های شیائومی ؛ آموزش …نظرسنجی در تلگرام ؛ آموزش تصویری ساخت نظ…حل مشکل کار نکردن Add Yours اینستاگرام ؛…استعلام خلافی خودرو چگونه است؟ [+آموزش ن…لغو آزمون آیلتس در ایران تا اطلاع ثانوی … من برای اینکه مقاله برای شما قابل فهم‌تر باشه، مدل‌های محدودی رو معرفی کردم. اونم به این دلیل که میخوام انتخاب کردن برای شما راحت‌تر باشه و بین مدل‌های زیاد گیج نشید.

  • در این بازه قیمتی سه انتخاب وجود دارند که با اختلاف سایر رقبای خود را شکست می دهند.
  • ۸ گیگابایت می‌تواند برای امروز کافی باشد اما قطعا برای فردا به ارتقای آن بهترین لپ تاپ بین 10 تا 15 میلیون نیاز پیدا می‌کنید.
  • پردازنده قدرتمند و کارآمد، مرور سریع و بدون تاخیر و عملکرد بالا را تضمین می کند.
  • البته شاید جای سیستم گیمینگ را ندارید و حتما می خواهید یک لپ تاپ گیمینگ داشته باشید.
  • از اینجا به بعد فقط با لپ تاپ های پرچمدار که از بالاترین تکنولوژی های شرکت های خودشون بهره می برند سر و کار داریم.
بازی، برنامه نویسی، فعالیت‌های گرافیکی، نقشه کشی، حسابداری و… از جمله فعالیت‌هایی هستند که این محصولات از عهده انجام دادن آنها بر می‌آیند. علاوه بر این موارد، G15 دارای صفحه نمایشی خوب، کنترل حرارت فوق‌العاده و صفحه کلید عالی است و حتی عمر باتری مناسبی نیز دارد؛ موردی که در لپ‌تاپ‌های گیمینگ به ندرت دیده می‌شود. قیمت مقرون‌به‌صرفه دستگاه نشان می‌دهد که بهترین قابلیت‌ها را دارد و کمی ضخیم‌تر و سنگین‌تر از بسیاری دستگاه‌های دیگر است.

بررسی حافظه رم و فضای ذخیره سازی بهترین لپ تاپ تا ۵۰ میلیون تومان

بهترین لپ تاپ تا 50 میلیون در بازار ایران2023 بهترین لپ تاپ | behtarin-laptop