تأسیسات استخر و قسمت‌های اصلی آن ردا صنعت فروشگاه تجهیزات صنعت و ساختمان-رادیاتور پارس

سیستم تصفیه‌ی آب باید با توجه به محل استخر ساخته شود نحوه پیاده‌سازی تاسیسات اهمیت زیادی در کیفیت سازه دارد که مهمترین مرحله می‌باشد . فواره ها از تجهیزاتی مانند پمپ شناور استفاده میکنند و باعث گردش آب استخر و یا حوضچه می‌شوند . امروزه با گسترش روز افزون تكنولوژيهاي تاسيساتي و فني در ساخت واجراي استخرهای آبي ، شاهد ورود تجهیزات و تاسیسات استخر منحصر به فردی می باشیم که کلیه خواسته های شناگران در خود جای داده است. شما میتوانید با جستجو در اینترنت، با تمامی تجهیزات مناسب استخرتان آشنا شوید و بعد اقدام به خرید نمایید.

مجله خبری تاسیسات ساختمانی با توجه به امکانات مورد نظر شما بسیار متنوع می باشد که محدود به چند وسیله ثابت نمی باشد. همچنین تجهیزات بکار رفته در تاسیسات استخر و سنگ بنای هر استخر بسیار مهم می باشد. به این منظور بهتر آن است در زمانی مش بندی استخر که در حال اجرا بوده لوله‌ها را در کف استخر به عنوان غلاف کار گذاشته شود .

در ادامه شما را بیشتر با ویژگی ها و قطعات مختلف تاسیسات استخر آشنا خواهیم نمود و اطلاعاتی را در این خصوص با شما به اشتراک خواهیم گذاشت که قطعا می تواند برای شما مفید واقع شود. در این مقاله همچنین بهترین شیوه خرید این تجهیزات با قیمت مناسب را نیز بررسی خواهیم کرد که البته تمامی این مسائل می تواند برای شما بسیار مفید واقع شود. همانطور که می دانید یکی از ماده اصلی در تاسیسات استخر؛ آب می باشد که تمیز نگه داشتن استخر و حفظ گردش خوب آب بسیار ضروری می باشد. برای اینکه گردش آب حفظ شود نیاز به لوله کشی، اسکیمر، پمپ، فیلتر و … برای تکمیل شدن پروسه احتیاج دارد. جهت محاسبه حجم آب استخر بزرگسالان و کودکان، وحجم آب جکوزی و حوضچه آب سرد، از روابط زیر استفاده می شود.

  • این تجهیزات تنها محدود به چند وسیله نمی شود و بر اساس نیاز های یک استخر انواع گوناگونی دارد.
  • برای ارتباط با این فروشگاه و اطلاع از قیمت تاسیسات استخری بر روی لینک های بالا کلیک کنید.
  • روی دیواره استخر نازلی برای قرار دادن شلنگ جاروی استخر می‌توان‌تعبیه کرد که این نازل با لوله‌ای جداگانه به پمپ‌تصفیه استخر وصل می‌شود.
  • در صورتی‌که استخر سرپوشیده باشد، تهویه سالن یکی از تجهیزات ضروری آن می‌باشد.
بخش مکانیکی خود از زیر مجموعه های زیادی همچون بخش های گرمایی و سرمایی ، بهداشتی (آب و فاضلاب) ، تهویه مطبوع و… تشکیل می شود. استخرهای سرباز که فاقد سالن هستند، به تهویه مناسب محیط نیاز ندارند و تنها آب استخر توسط تجهیزات مختلف از نظر تمیزی و درجه حرارت بررسی می‌شود. اسکیمرها تجهیزات پلاستیکی از جنس پلیمر یا پلاستیک ABS هستند که در در امتداد جریان آب و دیوار کناری استخرها قرار گرفته و برای جمع‌آوری انواع مختلف مواد زاید درون آب به کار می‌روند. در داخل اسکیمر یک سبد تعبیه شده که برای به دام انداختن اجسام بزرگی مانند برگ‌، مو و حشرات که ممکن است روی آب شناور باشند، استفاده می‌شود تا این آلودگی‌ها موجب انسداد فیلتر نشوند. علاوه بر این، از اسکیمرها می‌توان برای توزیع کلر در سراسر استخر استفاده کرد.

تجهیزات خشک کن شیشه‌های استخر

آب این استخر نیز به صورت روزانه در یک سیستم هوشمند گردش و تصفیه بین تاسیسات و استخر در حال چرخش است. پمپ‌ها با توجه به نوع استخر و مقدار آب انتخاب میشوند نرخ تعویض آب هم به حجم و نوع استخر بستگی دارد. آرماتورینگ یکی دیگر از مراحل تاسیسات است که ملیگردهای ساخت اماده میشود که باعث استحکام محیط می‌گردد .

عایق رطوبتی استخر‍

براى تامين اين شرايط نياز به تاسيساتى است كه در شكل زير، نماى شماتيك اين سيستم نشان داده می‌شود. جكوزى‌ها داراى سيستم‌هاى جت پمپ هستند تا با فشار آب و برخورد آن به بدن شناور، آب درمانى جكوزى تكميل گردد. به همین دلیل مشتریان زیادی به دنبال استفاده از این سرگرمی شاد و مفرح به سمت تفریحات آبی کشیده می شوند. در بخش بعدی به توضیح هر یک از اجزای تشکیل‌دهنده استخر و جکوزی خواهیم پرداخت.