تاسیسات استخر تاسیسات استخرچیست تاسیسات استخر چگونه است-رادیاتور پارس

در تولید تاسیسات استخر از بهترین مواد اولیه استفاده می شود و در نهایت می توان گفت که این تاسیسات می توانند عملکرد بسیار مناسبی را برای شما داشته باشند. در ادامه بیشتر در خصوص چگونگی دریافت لیست قیمت تاسیسات استخر با شما در ارتباط خواهیم بود و اطلاعاتی را در این زمینه با شما در میان خواهیم گذاشت که در نهایت می تواند برای شما مفید واقع شود. شما می توانید در صورتی که نیاز به تعویض قطعه ای از تاسیسات را داشته باشید نیز از روش اینترنتی برای خرید تجهیزات استخر مورد نظر خود اقدام کنید. این کار باعث می شود تا خریداران بسیاری نسبت به تهیه تجهیزات مورد نیاز خود با قیمتی بسیار مناسب اقدام کنند. در صورتی که سوالی در خصوص استفاده از این محصول داشته باشید می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و اطلاعات تکمیلی را در این خصوص دریافت کنید. در ادامه بیشتر در خصوص بهترین نحوه خرید تاسیسات استخر با شما صحبت خواهیم داشت که قطعا برای شما می تواند جذاب باشد.

اسکیمر و گریل استخر

جمع کرده و بنا بر نیاز، به تعداد بویلر ها تقسیم کرده تا هم ظرفیت و هم تعداد بویلر ها مشخص گردد. در جکوزی اتلافات دیگری نیز وجود دارد که به دلیل ناچیز بودن این اتلافات، از اشاره کردن به آن­ها خودداری می­کنیم. جکوزی ها معمولا به صورت دایره ساخته می شوند و یا، 6 یا 8 ضلعی خواهند بود. در هر دو صورت با تقریب شکل دایره ای و داشتن مساحت جکوزی، شعاع آن را بدست می آوریم. برای بدست آوردن این موارد ابتدا باید محاسبه حجم جکوزی را انجام داد.

تاسیسات استخر با جریان آب در گردش اجزایی نظیر پمپ‌های سیرکولاتور، فیلترها، کلرزن‌ها و… را شامل می‌شود. این موارد می‌توانند در تاسیسات جکوزی و تاسیسات سونا نیز بسته به نیاز مدنظر استفاده شوند. پرکاربردتر بودن استخر با جریان آب در گردش باعث شده تا پیشرفت‌های درخور توجهی در ساخت آن نسبت به دو حالت دیگر مشاهده شود. واحد تصفیه نیز یکی از مهم ترین بخش های موتورخانه استخر است که خود به دو قسمت تصفیه فیزیکی و تصفیه شیمیایی آب تقسیم می گردد.

پیشنهاد می کنیم مقاله ساخت استخر را برای اگاهی از هزینه های اجرایی و طراحی استخر مطالعه کنید >>

در حالتی که سرعت پمپ پایین باشد، بستر لازم برای ماساژ ملایم و نیز سیرکوله شدن آب فراهم خواهد شد. اگر سرعت پمپ بالا باشد، شرایط لازم برای بالا بودن فشار آب تامین خواهد گشت. فراهم ساختن چند دریچه در سیستم لوله‌کشی تاسیسات جکوزی این مزیت را دارد که در صورت مسدود بودن یکی از دریچه‌ها، مثلاً به‌خاطر قرار گرفتن دست یا پای شناگر بر آن، سایر دریچه‌ها بتوانند عمل تخلیه را انجام دهند. استخرهای تفریحی، همان‌طور که از اسم آن پیداست، پیش از هرچیز به‌منظور تفریح و سرگرم شدن مراجعه‌کنندگان ساخته شده است.

  • به وسیله یک پمپ شناور، آب استخر یا حوضچه جکوزی را به گردش در می آورند.
  • همان‌طور که ذکر شد، بهتر است از خزینه در مصارف شخصی استفاده شود و از به‌کارگیری آن برای مصارف جمعی نظیر استحمام عمومی اجتناب شود.
  • در صورتی که می خواهید در این زمینه بیشتر بدانید می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
  • مشعل در موتورخانه هایی مورد استفاده قرار میگیرد که بجای بویلر از دیگ استفاده می کنند.

یکی دیگر از مشکلات مربوط به آب در سیستم موتورخانه استخر، سختی آن است که همه ساله میلیونها دلار در جهان صرف نگهداری و تعمیرات تجهیزات و لوله‌کشی‌های آسیب دیده از آن می‌شود. آب بهداشتی مناسبی که برای دست شویی و دوش ها مورد نیاز است باید در درجه حرارت مناسب در اختیار شناگران قرار گیرد که برای تامین این آب باید از تاسیساتی همچون نمای شماتیک زیر استفاده کرد. در این نما نحوه سیرکولاسیون آب و تجهیزات مورد استفاده برای گرمایش این آب نشان داده شده است.

در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر در خصوص اهمیت دریافت مشاوره خرید تاسیسات استخر با شما صحبت کنیم. به طور کلی باید بدانید که این لوازم استخر ، سونا و جکوزی که شامل دریچه های هوا می شود، باید به طور حرفه ای طراحی شده و مورد استفاده قرار گیرد تا در نهایت بتواند کارایی بسیار زیادی می باشد. برای مثال بهتر است که دریچه های تخلیه هوا در بالای قسمت جکوزی قرار داده شود تا در نهایت بتواند برای شما مفید واقع شود.

پیاده‌سازی تاسیسات استخر اهمیت به‌سزایی در کیفیت نهایی ساختمان آن دارد؛ لذا این مرحله یکی از مهم‌ترین مراحل در طراحی و ساخت استخر به‌شمار می‌رود. در صورتی که سوالی در این خصوص داشته باشید نیز می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و سوالات خود را در زمینه خرید تاسیسات استخر بپرسید. در صورتی که از تجهیزات استاندارد و مناسب استفاده کنید، در نهایت می توانید عملکرد بسیار مناسبی را انتظار داشته باشید که برای شما کاملا مناسب خواهد بود. این تجهیزات برای انواع استخرهای شنای روباز و سرپوشیده و همچنین استخرهای صنعتی پرورشی می تواند گزینه ای کاملا مناسب به شمار رود.

فیلترهای فشنگی

در واقع یک سیستم گرمایش باید بتواند کارایی مناسبی را داشته باشد و دمای مورد نیاز و مطلوب را ایجاد کند و در صورتی که با افت دما مواجه شدیم نیز باید بتواند این افت دما را جبران کند. تجهیزات اصلی مورد نیاز در مدار تصفیه آب استخر و جکوزی در بخش سمت مجله خبری تاسیسات ساختمانی راست عکس فوق نمایش داده شده است. تجهیزات اصلی این بخش عبارتند از یک پمپ گردش آب، یک فیلتر بزرگ تصفیه آب استخر و جکوزی و همینطور شیرآلات و لوله کشی های مربوطه جهت کنترل حجم و جهت جریان آب از سمت استخر به تجهیزات و برعکس، از تجهیزات به استخر.