تاسیسات استخر + راهنمایی برای خرید و همه چیز در مورد تاسیسات استخر-رادیاتور پارس

ایده اصلی این است که آب را در یک چرخه مداوم، از طریق سیستم‌های تصفیه و روش‌های شیمیایی پمپ شده و دوباره به استخر برگردانده می‌شود. به این ترتیب، سیستم پمپاژ، مجله خبری تاسیسات ساختمانی آب را در استخر، نسبتاً عاری از هرگونه کثیفی، زباله و باکتری نگه می‌دارد. برخی از استخرها همچنین بخاری را در مخلوط می‌دمند تا آب در دمای معینی نگهداری شود.

  • اکثر پمپ های استخر یک سبد کوچک موگیر جهت گرفتن مو در آخرین مرحله، قبل از ورود آب به پروانه پمپ را دارند.
  • اگر آب تأمین‌شده از ظرفیت استخر بیشتر باشد، از دیواره‌ی استخر سرریز می‌کند و به دریا یا اقیانوس می‌ریزد؛ درنتیجه در صورت عدم تناسب میان ظرفیت و آب تأمین‌شده بر اثر جزر و مد خبری از هدررفت آب نخواهد بود.
  • به وسیله سیستم لوله‌کشی، آب از استخر به سمت موتورخانه هدایت‌شده و پس از عبور از قسمت‌های مختلف موتورخانه مجدد به استخر بازگردانده می‌شود.
  • این امر تأثیر به‌سزایی در پیشگیری از هرگونه خطر احتمالی، که می‌تواند متوجه کودکان باشد، دارد.
  • توجه داشته باشید که این فرآیند توسط یک سیستم گردش و فیلتراسیون خودکار و بخشی از تجهیزات مختلف تشکیل شده است؛ انجام خواهد شد.

نوع دستی همان‌طور که از نام آن مشخص است، شامل دستگیره‌ای است که با دست عمل باز و‌بسته‌شده مسیر لوله را انجام می‌دهد. شیرهای اتوماتیک به پنل متصل هستند و فرمان باز و‌بسته‌شدن را از پنل دریافت می‌کنند. تأسیسات استخر بر اساس امکاناتی که دارد متفاوت است و محدود به چند آیتم ثابت نمی‌شود.

به دلیل حساسیت در ایزولاسیون و آب بندی بدنه، به دقت زیاد نیاز دارد. لذا اجرای هر مرحله از طراحی و اجرای استخر مستلزم زمان لازم و دقت در انتخاب متریال درجه یک می‌باشد که در این متن مراحل اجراء با توجه به جزئیات بصورت کامل لحاظ شده است. اصولا طراحی و معماری استخرهای عمومی‌و خانگی یا اجرای استخر با توجه به تعداد نفرات و نحوه سرویس دهی و یا به سلیقه طراح و خواسته‌ی کارفرما ساخته و به بهره‌ برداری می‌رسند . برای بهره برداری مناسب از سونای بخار، باید رطوبت نسبی تا 99 درصد را برای آن فراهم کرد. برای ایجاد این شرایط لازم است تا با استفاده از تاسیسات باید این محیط را برای استفاده مهیا کرد. با گذشت زمان، گرد و غبارهای جمع آوری شده در ماسه‌ها، جریان آب را کُند می‌کنند.

کنترل کارکرد سونا خشک و مرطوب ( بخار )

به‌طور کلی، سیستم پمپاژ از بخش‌های مهم در تاسیسات استخر، تاسیسات جکوزی و تاسیسات سونا است. پمپ گردش آب در تاسیسات جکوزی باید آن قابلیت را داشته باشد که بر افت فشارهایی که در مسیر آب ایجاد می‌شود غلبه کند. همچنین تأمین دبی آب مدنظر دیگر قابلیتی است که یک پمپ در تاسیسات جکوزی باید توان اجرای آن را داشته باشد.

از طرف دیگر هیترهای گازی نیز به منظور افزایش دمای آب موجود در جکوزی آن هم در یک بازه زمانی کوتاه مورد استفاده قرار میگیرند. در خصوص هیترهای گازی باید به این نکته توجه کرد که وظیفه تنظیم میزان گاز وارد شده به هیتر مستقیما برعهده یک رگولاتور است. در ادامه با پاسخ به سؤال چگونه آب استخر رو تمیز نگه داریم، با ما همراه باشید. در پاسخ به این سؤال باید گفت، سرویس و نگهداری استخر و همچنین نگهداری تاسیسات استخر، جدا از اهمیتی که دارد امری بسیار دشوار و طاقت‌فرسا است. امروزه طراحی اصولی تاسیسات استخر، تاسیسات جکوزی و تاسیسات سونا از اهمیت بالایی برخوردار است.

استخرهای آموزشی برای کودکان

براى ايجاد اين شرايط لازم است با استفاده از تاسيسات نشان داده شده در شكل زير، اين محيط را براى استفاده مهيا كرد. برای طراحی تاسیسات این دو قسمت مشابه کتاب های طراحی تهویه مطبوع همچون کتاب کریر عمل می کنیم. در جکوزی نیز از همین سیستم برای به گردش در آوردن آب استفاده می شود. بیایید با هم مشخصات یک استخر معمولی به همراه جکوزی را مورد بررسی قرار دهیم. به همین دلیل مشتریان زیادی به دنبال استفاده از این سرگرمی شاد و مفرح به سمت تفریحات آبی کشیده می شوند.

تاسیسات استخر شنا شامل چه مواردی می شود؟