تاسیسات استخر + راهنمایی برای خرید و همه چیز در مورد تاسیسات استخر-رادیاتور پارس

در سیستم پمپ معمولی، یک موتور برقی، پروانه‌ای را درون محفظه پمپ می‌چرخاند. پروانه، آب را از زهکشی‌های مختلف از طریق فیلتر عبور می‌دهد و آن را به داخل ورودی‌ها باز می‌گرداند. درست قبل از ورود به پمپ، آب از طریق یک سبد صافی فلزی که برگ‌ها و سایر بقایای بزرگ که ممکن است آن را مسدود کنند، عبور می‌کند.

اهمیت دریافت کاتالوگ تاسیسات استخر در خرید آگاهانه

در ادامه بیشتر در خصوص تجهیزات استخر ، سونا و جکوزی با شما صحبت خواهیم داشت و مزایای استفاده از روش اینترنتی در خرید این تجهیزات را با شما در میان خواهیم گذاشت. این دریچه ها می توانند کیفیت هوا را بالا ببرند و همچنین باید بدانید که در طراحی اصولی یک استخر، حتما باید از دریچه های تخلیه هوا استفاده کنید. در واقع این کار باعث می شود تا افراد همواره سالم باشند و آلاینده ها اجازه ورود به محیط را نخواهند داشت.

البته قسمت‌های ديگري مثل سيستم‌هاى الكتريكي، نوع پمپ‌ها، نوع فيلترها و شيمي آب نيز وجود دارند که اهمیت زیادی دارند. برتری منابع کویل دارنسبت به دیگر دستگاههای تولید کننده آبگرم بهداشتی نظیرمنابع دو جدارهاین است که فقط از یک بدنه استفاده شده و پس از بروز اشکالاتی مانند ترکیدگی و یا رسوب گرفتگی کاملا قابل تعمیر می‌باشند. در سالن ورودی و رختکن یک استخر، باید با تهویه مناسب و استفاده از سیستم های سرمایشی و گرمایشی، محیطی آرام را برای شناگر ایجاد کرد.

ساختمان آنلاین

آگاهی از وضعیت محل ساخت استخر، ویژگی‌های جغرافیایی آن، میزان ذخیره‌پذیری آب در کاسه‌ی استخر، چگونگی حضور ذرات معلق در آب، موقعیت استخر نسبت به تراز صفر ساختمان و… به‌منظور یک ارزیابی اصولی از این مرحله ضروری به‌شمار می‌روند. هرچند پمپ‌های خطی کاربرد بیشتری در تاسیسات جکوزی دارند، اما گاه از پمپ‌های دوسرعتی نیز در تاسیسات جکوزی استفاده می‌شود. این پمپ‌ها با توجه به کاربردهای جکوزی، می‌توانند نقش موثری را در تاسیسات جکوزی ایفا کنند.

وظیفه بخش دهش، فرستادن آب به داخل تجهیزات مدار گردش آب از جمله فیلتر است. متداول ترين روش براي توليد آب گرم بهداشتي مصرفي و ذخيره اين آب در تصویر استخر و جکوزی، استفاده از منابع كويل‌دار مجله خبری تاسیسات ساختمانی مي‌باشد. در اين نوع منابع، آب گرم يا بخار تهيه شده توسط بويلر، داخل يك كويل حرارتي به گردش در می‌آید. معمولا کویل از چند شاخه لوله رفت و برگشتي كه از جنس مس است، تشکیل می‌شود.

استخرهای سرریز

انواع مختلف پمپ وجود دارد که بنا به نوع و حجم استخر باید از مدل مناسب، برای انجام عملیات پمپاژ آب استخرتان استفاده کنید. به طور کلی عملکرد پمپ به این شکل است که آب استخر را با مکش، جذب می‌کند، سپس آن را با استفاده از صافی، فیلتر و سایر تجهیزات، تصفیه می‌کند و دوباره آب را به استخر برمی‌گرداند. برای عملکرد بهینه ی این بخش ها نیاز به یک سیستم تاسیساتی یکپارچه است تا بتواند محیطی مناسب را برای شناگران تامین کند. برای برآورد این نیاز، تاسیسات یکپارچه ای را در فضایی به نام موتورخانه استخر تعبیه می کنند.

  • حسن سیستم فیلتراسیون این است که با عبور آب از فیلتر، مواد شیمیایی ضدعفونی کننده موجود در آب حفظ شده و در عین حال زباله‌های کوچک، ناخالصی‌های سطح و ذرات و باکتری‌های آن از بین خواهد رفت.
  • امروزه به خاطر گرایش بیشتر افراد به استفاده از لوله کشی استخر در بسیاری از خانه ها و برج های مسکونی، هتل ها و ویلاها وجود استخر از جمله معلومات ساختمان می باشد.
  • به دلیل اهمیت این موضوع، به تاسیسات ساختمانی، بحث تاسیسات استخر نیز افزوده شده است.
  • نوع دستی همان‌طور که از نام آن مشخص است، شامل دستگیره‌ای است که با دست عمل باز و‌بسته‌شده مسیر لوله را انجام می‌دهد.
  • کلر یک ماده‌ ضدعفونی کننده است که برای تصفیه آب استخر در تاسیسات استخر و جکوزی استفاده می‌شود.