تاسیسات استخر + راهنمایی برای خرید و همه چیز در مورد تاسیسات استخر-رادیاتور پارس

به وسیله سیستم لوله‌کشی، آب از استخر به سمت موتورخانه هدایت‌شده و پس از عبور از قسمت‌های مختلف موتورخانه مجدد به استخر بازگردانده می‌شود. این سیستم فقط وظیفه گردش آب را در مدار ندارد، بلکه آب را در مسیر گردش در مدار تصفیه هم می‌کند. انواع مختلف پمپ وجود دارد که بنا به نوع و حجم استخر باید از مدل مناسب، برای انجام عملیات پمپاژ آب استخرتان استفاده کنید. به طور کلی عملکرد پمپ به این شکل است که آب استخر را با مکش، جذب می‌کند، سپس آن را با استفاده از صافی، فیلتر و سایر تجهیزات، تصفیه می‌کند و دوباره آب را به استخر برمی‌گرداند. درجه حرارت مطلوب برای تاسیسات استخر خانگی و استخرهای مختلف، بین ۲۵ تا ۲۸ درجه سانتیگراد می باشد. سیستم روشنایی استخر بر روی دیوارها و کف، سکوهای مخصوص نشستن افراد، فواره‌ها و آبنماها و داخل جکوزی تعبیه می‌شود.

پمپ استخر و جکوزی اسپا ESPA مدل SILEN S2 200 31

نمای بیرونی استخر ، همانند تاسیسات استخر از اهمیت بالایی برخودار بوده که منجر به زیبایی و رفاه آن‌ها می‌شود. اما اجرا استخر در ساختمان مسکونی نیازمند تاسیسات و زیر ساخت های بسیاری بوده که باید آن را به افراد متخصص سپرد . همانطور که بیان کردیم ، اجرا استخر از مکان های عمومی به ساختمان های مسکونی آمده و امروزه یکی از اصلی ترین آپشن های یک ساختمان مسکونی ، حضور استخر می باشد . تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت ساختمانی – تاسیساتی مکانیکی جمشیدی است.

فرم تماس با ما

در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر در خصوص اهمیت دریافت مشاوره خرید مجله خبری تاسیسات ساختمانی با شما صحبت کنیم. یکی از مهم ترین پارامترهایی که در تاسیسات استخر باید به آن توجه داشته باشیم، سیستم آب گذر می باشد. در واقع ما می توانیم با استفاده از این سیستم چرخه تصفیه آب را بهبود بخشیم و در صورتی که این سیستم به وسیله پمپاژ اتفاق می افتد می تواند یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما باشد و در واقع یکی از مهم ترین تاسیسات استخر ، سونا و جکوزی به شمار می رود. با ما همراه باشید تا در ادامه بیشتر در خصوص انواع استخر موجود با شما صحبت کنیم و اطلاعاتی را در زمینه انواع تاسیسات استخر در اختیار شما قرار دهیم.

از این رو فروشگاه پارسینا به دلیل عرضه محصولات به طور مستقیم از کارخانجات مختلف، قیمت تاسیسات استخری بسیار ارزان تر از سایر فروشگاه ها است. در وهله اول باید این نکته را به شما متذکر شویم که قیمت تاسیسات استخری به دلیل دارا بودن تنوع بالا به موارد زیادی بستگی دارد. از این رو برای قیمت تاسیسات استخری نمی توان یک قیمت واحد پیشنهاد داد. در اصل، کارکرد هیتر های گازی، افزایش دمای آب استخر و کارکرد پمپ های حرارتی، افزایش دمای کلی استخر ها است. پارامتر سیستم تصفیه به میزان گردش آب، زمان لازم جابه‌جایی آب استخر، تعداد شناگرها، مقدار دما ، سرپوشیده یا سرباز بودن استخر .

نگهداری استخر

مجموعه این تجهیزات و دستگاه ها ، در نهایت موتورخانه استخر و جکوزی را تشکیل می دهند. لوله هایی که به طور دقیق بین سیستم گردش آب در استخر و جکوزی قرار دارند. بخش سوم که در تاسیسات استخری مورد استفاده قرار می گیرند، بخش روشنایی استخر ها را شامل میشوند. تعداد چراغ ها و لامپ های مورد استفاده بستگی به نظر کارفرما دارد و نمی توان تعداد معینی را مشخص کرد. در این پروژه نمونه به محاسبه و طراحی استخر مربوط به یک مجموعه ورزشی (شامل استخر، سونا و جکوزی)، واقع در شهر تهران پرداخته شده است. در این مجموعه جهت محاسبه بار حرارتی و برودتی اماکن مختلف، از نرم افزار کریر استفاده شده است.

  • همچنین مهندسان تاسيسات نیز بايد همه تجهيزات استخر را با مقتضيات جريان تطابق دهند و فيلتراسيون آن را بررسي و تاييد كنند.
  • سطح بیشتر تماس آب در فیلترهای کارتریجی نسبت به فیلترهای شنی و فیلترهای دیاتومه، باعث بالاتر بودن راندمان هیدرولیکی این فیلترهاست.
  • قطر لوله های متصل به گریل in3 در نظر گرفته شده و لوله های خروجی در زیر گریل، در فواصل منظم و دور تا دور حاشیه استخر نصب شده است.
  • برای گرم کردن استخر روش های مختلفی وجود دارد که با توجه به نوع استخر و ابعاد آن، می توانید از یکی از روش های گرم کردن استخر استفاده کنید.
این که یک استخر چطور می تواند تصفیه آب را انجام دهد از مهم ترین مسائلی است که در خصوص انواع تاسیسات استخر باید به آن برسیم. در واقع باید بدانیم که تصفیه خانه های مربوط به استخرها در سه دسته جریان آب گذرا، استخر و خزینه دسته بندی می شوند و شما باید با توجه به نوع استخری که دارید نسبت به انتخاب بهترین گزینه اقدام کنید. فیلترهای شنی با عبور دادن آب از یک مخزن حاوی سیلیس آلودگی‌های فیزیکی کوچک را از آب‌گرفته و آب را زلال می‌کنند.