تاسیسات استخر شنا گروه تخصصی آبگیر سازنده انواع استخر سرپوشیده ، سونا ، جکوزی-رادیاتور پارس

در صورتی که می خواهید تجهیزات استخر خود را تکمیل کنید، سیستم آبگذر می تواند یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما باشد که همواره در دسترس شما می باشد و در واقع یکی از مهم ترین تجهیزات پیش روی شما می باشد. تاسیسات استخر کلیه تجهیزات مرتبط با استخر مانند تجهیزات سونا , استخر و جکوزی را مورد تحلیل , بررسی و مقایسه انجام دهید و در کمترین زمان ممکن محصول خود را پیدا کرده و خرید انجام دهید. این قسمت شامل لوله‌ها و اتصالات است که وظیفه آن جمع‌آوری، حمل‌ونقل و عبور دادن آب از بخش‌هایی مانند تصفیه‌خانه و موتورخانه است.

انواع لوله های کاربردی استخر | به همراه لیست قیمت

مخزن این محصول با استفاده از بتن یا فلز و یا فایبرگلاس تولید می شود و به فیلترهای شنی متصل می گردد تا بتواند فیلتراسیون آب را به خوبی انجام دهد. استخرها پیشینه جالبی دارند و جالب است که اولین استخرهای جهان استخرهای عمومی بودند و به عنوان حمام از آنها استفاده می شده است ، استخرها جنبه های تفریحی و ورزشی فراوانی دارند. ساخت و نگهداری استخرها کار بسیار دشواری بشمار می رود چرا که آب در حالت عادی درون استخر دارای باکتری های بیشماری است. استخرها با تجهیزات گسترده ای ساخته می شوندتا از گندیدگی آب جلوگیری کند و مانع از وجود باکتری در آب شود. تجهیزات و تاسیسات استخر نیاز جدی به سرویس و تعمیرات دارند که این کار به عهده موسسات و شرکت های خدمات تجهیزات و تاسیسات استخر و سونا می باشد.

این در حالی است که در استخر های سرپوشیده و در پارک های آبی سرپوشیده سیستم های سرمایش وگرمایش مناسب باید برای استخر انتخاب گردد و در موتورخانه استخر قرار گیرد. براى عملكرد صحيح حوضچه‌هاى آب سرد، مى‌توان راه‌هاى مختلفى را در تاسیسات استخر و جکوزی انتخاب نمود. در بعضى از استخرها از سيستم‌هاى سرمايش مانند چيلر كمك مى‌گيرند تا درجه حرارت اين حوضچه را پايين نگاه دارند.

  • مشکلاتی نظیر نشتی یا ترک، مربوط به آسیب‌های ناشی از کاسه استخر هستند که مهندس تاسیسات وظیفه دارد پس از بررسی آسیب جهت تعمیر و بازسازی آن با دستور کارفرما اقدام نماید.
  • هنگامی که آب توسط اسکیمرها و خروجی‌های اصلی تخلیه شد، وارد خطوط مکش می‌شود.
  • میتوان به عنوان مثال به پمپ‌های گریز از مرکز اشاره کرد معمولا این پمپ ها سه بار اب را تعویض می‌نمایند .
  • فیلتر وسیله ای است که به شبکه لوله کشی استخر وارد شده، و حین عبور آب از آن، زباله ها و کثیفی های داخل آن را برطرف خواهد کرد؛ این چرخه تا زمان فعالیت فیلترها ادامه پیدا خواهند کرد.
  • در صورتیکه حجم مورد نیاز محدود باشد می توانید از مدل های عمودی انتخاب کنید.
جت جکوزی دوقسمت دارد یکی پایه جت و دیگری سر جت که از نظر مقدار و فشار آب تفاوت دارند . جت پمپ با فشار زیاد آب را وارد جکوزی می‌کند و تاثیر زیادی در روند ورود اب دارد . این بخش از مهمترین بخش های استخر میباشد که وظیفه تنظیم دما و کنترل آب ورودی استخر را کنترل میکند . ساخت یک استخر از ملزومات احداث برخی از پروژه های ساختمانی ایست که قصد داریم درباره تاسیسات استخر و اجرا آن صحبت کنیم . در گذشته استخرها فقط در اماکن های عمومی سالن های ورزشی و استخرهای سرپوشیده و باز بودند اما رفته رفته ساخت آن در ساختمان‌ها خانگی نیز متداول تر شد .

خرید تجهیزات استخر با یک تماس!

لازم است بدانید که برای بررسی اجزای تشکیل دهنده ای استخر موضوع مهمی که باید توجه داشته باشید این است که آب موجود در استخر امکان بروز آلودگی های در اثر تعویض نکردن آب در استخر باقی بماند؛ به همین خاطر شدید در معرض آلودگی قرار خواهد گرفت. اضافه کردن مواد شیمیایی ضد عفونی کننده به صورت منظم به درون استخر باعث تمیزی و سالم نگه داشتن آب خواهد شد. تاسیسات استخر بر چه اساسی باید خریداری شود؟ به طور کلی نوع و مدل یک استخر تاثیر مستقیم بر نوع تاسیسات مناسب برای آن داشته و باید با دقت بسیار زیادی نسبت به خرید آن اقدام کنید تا در نهایت عملکرد مناسبی را برای شما داشته باشد.

این خطوط انتقال آب مانند خطوط لوله مکش، از لوله‌های PVC ساخته شده‌اند و تا رسیدن به جت‌های برگشتی ادامه می‌یابند. همان‌طور که از نام این سیستم پیداست، فیلتراسیون ؛ وظیفه فیلتر کردن، به دام انداختن و حذف آلاینده‌های آب درون استخر را برعهده دارد. نکته‌ای که ضرورت عبور از فیلتر را دوچندان می‌کند، این است که مواد شیمیایی ضدعفونی‌کننده مانند کلر، برم یا مواد شیمیایی دیگر به تنهایی نمی‌توانند از شر همه آلاینده‌های آب خلاص شوند. حسن سیستم فیلتراسیون این است که با عبور آب از فیلتر، مواد شیمیایی ضدعفونی کننده موجود در آب حفظ شده و در عین حال زباله‌های کوچک، ناخالصی‌های سطح و ذرات و باکتری‌های آن از بین خواهد رفت.

قلب سیستم پمپ استخر شماست ، که تنها بخشی از سیستم است که به طور فعال آب را حرکت می دهد. بقیه سیستم پمپ را سرویس می کند یا با آن کار می کند تا سایر عملکردها را برای تمیز نگه داشتن استخر شما انجام دهد. در محیط استخرها تمامی لامپ ها به منظور کنترل بهتر مجله خبری تاسیسات ساختمانی نور و روشنایی باید به یک پنل مرکزی مجزا و قابل دسترس اتصال پیدا کنند. وظیفه اندازه گیری سطح، غلظت و میزان کلر و PH آب استخر به صورت اتوماتیک را بر عهده دارد. وظیفه اصلی آن ها رساندن دمای آب به درجه مطلوب و همچنین جبران افت دما در صورت وجود، می باشد.

نوبتی هم که باشد نوبت این است که درباره ی قیمت تاسیسات استخر صحبت شود. شاید اولین چیزی که در خرید تجهیزات و وسایل به ذهن افراد می رسد قیمت آن تجهیزات است که هر کس با توجه به بودجه شخصی خود و نیازی که به این وسایل ها دارد اقدام به خرید آن ها می کند. همان طور که می دانید قیمت گذاری برای بسیاری از تجهیزات امری دشوار و گاها غیر ممکن می باشد و به عوامل مختلفی از جمله کیفیت و ویژگی های آن بستگی دارد. متاسفانه قیمت گذاری برای تجهیزات تاسیسات استخر نیز به همین گونه است و نمی توان قیمت دقیقی برای آن ها مشخص نمود.