تاسیسات استخر شنا گروه تخصصی آبگیر سازنده انواع استخر سرپوشیده ، سونا ، جکوزی-رادیاتور پارس

شما همچنین می توانید با استفاده از شیوه اینترنتی در کوتاه ترین زمان به این روش دسترسی داشته باشید که قطعا می تواند به شما کمک کند تا بهترین انتخاب را در زمینه خرید مجله خبری تاسیسات ساختمانی بگیرید. در صورتی که سوالی در این خصوص داشته باشید نیز می توانید با کارشناسان فروش در ارتباط باشید. با توجه به اهمیتی که نصب و پیاده سازی قطعات مربوط به تاسیسات استخر دارد، دریافت مشاوره در این خصوص می تواند برای شما بسیار با اهمیت به شمار رود. در واقع می توان گفت که عملکرد صحیح سری تجهیزات مربوط به استخر دارای اهمیت بسیار زیادی بوده و باید با دقت بسیار زیادی پیاده سازی شود تا در نهایت بتواند عملکرد مناسبی را از خود نشان دهد. در تولید تاسیسات استخر از استانداردها و ویژگی های خاصی استفاده می شود تا در نهایت بتوانید عملکرد خود را در این زمینه بهبود بخشید و بهترین محصول مورد نظر خود را خریداری کنید. این کاتالوگ همچنین امکان مشاهده مقایسه ای میان محصولات مختلف را به شما می دهد و بر اساس نوع نیاز خود می توانید محصولاتی را انتخاب کنید که بیشترین کاربرد را برای شما به ارمغان خواهند آورد.

گرمایش، تصفیه و پمپاژ به طور کلی از تجهیزات و تاسیسات استخر به شمار می رود که باید با دقت بسیار زیادی مورد استفاده قرار گیرد. در طراحی سیستم تصفیه‌ی آب به‌منظور به‌کارگیری تجهیزات در تاسیسات استخر، تاسیسات جکوزی و تاسیسات سونا توجه به پارامترهای مختلفی ضروری است. از جمله این پارامترها می‌توان به میزان گردش آب، زمان لازم برای جابه‌جایی کامل آب استخر، حداکثر ظرفیت تعداد شناگرها، بیشترین مقدار دما، میزان آب تازه اضافه‌شده و سرباز یا سرپوشیده بودن استخر اشاره کرد. از دیگر بخش‌های مربوط به تاسیسات جکوزی، می‌توان به پمپ گردش آب در آن اشاره کرد.

آبیاری بارانی کلاسیک (آبپاش) جایگزین آبیاری ویل موو

استخرها بر اساس نوع کاربری که دارند به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شوند. در این مقاله قصد داریم به معرفی اجزای اصلی تأسیسات استخر بپردازیم و هرکدام را به تفصیل شرح دهیم. در صورتی که استخر شنا سرپوشيده باشد، باید حتما در سالن آن تهويه انجام شود.

تأسیسات استخر و قسمت‌های اصلی آن

این اقتصادی ترین حالت پمپ بوده و غوطه وری دائمی پره های پمپ را اطمینان می دهد. علی رغم آنکه پمپ های متناوب (سیلندر- پیستونی) قادرند دبی و هد مورد نیاز را تامین نمایند، نمی باید در چنین تاسیساتی مورد استفاده قرار گیرند. این پمپ ها به آب در جریان به سوی فیلتر، یک حرکت ضربانی می دهند که با آرامش مورد لزوم برای یک فیلتراسیون ایده آل مغایرت دارد. ،حجم استخر (دبی فیلتراسیون که بنابر کاربری استخر از 4 تا 8 ساعت یک بار کل استخر فیلتر می شود بدست می آید) و دمای ورودی مبدل، می توان دمای خروجی از مبدل و مدل آن را تعیین کرد. با تخمین تعداد شناگران حاضر در استخر و دانستن این موضوع که این تنها دو سوم افراد حاضر در محیط استخر هستند و یک سوم بقیه در کناره های استخر، دوش ها، سونا، رختکن و …

از آن‌جا که امکان دارد دست، پا، یا موی شناگران در آبکش‌های گیر کند، درپوش‌های مخصوصی نیز برای آبکش‌ها تعبیه شده است. علاوه بر آبکش‌ها، در سیستم آبگذر استخر از کف‌گیرها هم استفاده می‌شود. در عین حال، برخی از استخرهای چندمنظوره هم هستند که هم‌زمان برای ذخیره‌ی آب برای کشاورزی و نیز پرورش ماهی استفاده می‌شوند. از استخرهای کشاورزی برای ذخیره و تأمین آب کشاورزی به‌خصوص به‌هنگام بروز کم‌آبی استفاده می‌شود.

  • شیرهای اتوماتیک به پنل متصل هستند و فرمان باز و‌بسته‌شدن را از پنل دریافت می‌کنند.
  • اما اگر یک قسمت از سیستم گردش آب استخر خراب شود ، می تواند انواع مختلفی از جمله خرابی کامل سیستم یا اجزای آن را ایجاد کند.
  • ما قصد داریم در ادامه این مقاله بیشتر در این خصوص با شما صحبت کنیم و اطلاعاتی را در این خصوص با شما به اشتراک بگذاریم که قطعا می تواند در خرید یک محصول با کیفیت برای شما مفید واقع شود.
  • ملاحظه می شود که افت فشار در مسیر لوله کشی کمتر از افت فشار در فیلتر ها می باشد.