تاسیسات استخر شنا گروه تخصصی آبگیر سازنده انواع استخر سرپوشیده ، سونا ، جکوزی-رادیاتور پارس

شما می توانید در صورتی که نیاز به تعویض قطعه ای از تاسیسات را داشته باشید نیز از روش اینترنتی برای خرید تجهیزات استخر مورد نظر خود اقدام کنید. این کار باعث می شود تا خریداران بسیاری نسبت به تهیه تجهیزات مورد نیاز خود با قیمتی بسیار مناسب اقدام کنند. استفاده از فیلتر دیاتمیک را می توان یکی از بهترین گزینه های پیش رو برای استخر ها دانست که در بازار عرضه می شود و از جمله مهم ترین قطعات مورد استفاده در تاسیسات استخر و سونا شناخته می شود.

تأسیسات استخری:

فیدرهای شیمیایی به طور خودکار استخر را با کلر، برم یا مواد ضدعفونی کننده تغذیه می‌کنند تا این اطمینان حاصل شود که آب استخر از نظر شیمیایی متعادل است. اولین وظیفه یک پمپ، ایجاد مکشی است که موجب خروج آب استخر از اسکیمرها و خروجی‌های اصلی می‌شود. سپس آب وارد فرآیند فیلتراسیون شده و در نهایت آب تصفیه شده مجددا توسط پمپ به درون استخر باز می‌گردد. سه نوع پمپ برای ایجاد جریان در استخر وجود دارد؛ تک سرعته، دو سرعته و دور متغیر. با توجه به مطالب بالا، این 4 بخش مهم ترین بخش های تاسیسات استخر ها به حساب می آیند که دارای تجهیزات استخری مخصوص به خود را دارا می باشند . یکی دیگر از بخش های مهم تاسیسات استخری، سیستم گرمایشی استخر می باشد و از اهمیت بسیار ویژه ای در تاسیسات استخری برخوردار می باشد.

برای تامین گرمای مورد نیاز استخر از یک یا چند دستگاهبویلردر کنار یکدیگر استفاده می کنیم. حال پس از بررسی اجمالی بخش های مختلف استخر و تاسیسات مورد استفاده برای آن ها، به محاسبات سیستم های تاسیساتی برای استخر شنا می پردازیم. در سالن ورودى و رختكن يك استخر، بايد با تهويه مناسب و استفاده از سيستم‌هاى سرمايشى و گرمايشى، محيطى آرام براى شناگر ايجاد كرد. در اين نما، سيستم سيركولاسيون لازم براى تامين شرايط مورد نياز آب نشان داده شده است. آب استخر بايد عاري از هر نوع كثيفى باشد و دماى آن بايد بين ۲۶ تا ۲۷ درجه سانتی گراد تنظيم گردد.

جارو زدن میتواند به دو روش دستی یا اتوماتیک به وسیله یک شخص یا جاروی رباتیک انجام شود. برای کسب اطلاعات بیشتر از سایت اختصاصی استخر, سونا و جکوزی دیدن فرمائید. در صورتیکه حجم مورد نیاز محدود باشد می توانید از مدل های عمودی انتخاب کنید. دیگ بخار تولید شده در صنایع دما بخار مشهد دارای استاندارد ملی و تحت نظارت شرکت بازرسی ISQI می باشد. در تصویر روبرو می توانید شمایی از پیاده سازی جکوزی را مشاهده بفرمایید. در جواب به این سوال باید گفت که در هنگام خرید می توانید مشاوره های لازم را دریافت کنید و یا می توانید با گروه های مهندسی که در این زمینه فعال هستند از طریق سایت فروش اینترنتی قطعات ارتباط برقرار کرده و سفارش های لازم را انجام دهید.

در سیستم هیدرولیک لوله و اتصالات PVC سخت که با نام UPVC معرفی می‌شوند، مورد استفاده قرار می‌گیرند. این لوله‌ها از متریال مناسبی ساخته شده‌اند که دارای استانداردهای آبرسانی می‌باشند و از نظر بهداشتی نیز برای انتقال آب مناسب هستند. فیلتر کارتریجی یا فیلتر میکرونی، یک صفحه استوانه‌ای شکل است که قادر است املاح موجود در آب استخر‌های شنا و استخر‌های آب درمانی را بدون نیاز به عملیات بکواش با سرعت بالایی حذف نموده و آبی شفاف و زلال و با دقتی بالا در اختیار کاربر قرار دهد.

  • به‌منظور استفاده از خدمات استخر خانگی، عمومی و یا ساختمانی، لازم است اشخاصی جهت انجام امور مربوط به نگهداری تاسیسات استخر و تمیزی آب حضور داشته باشند، تا کلیه کارها بی‌دردسر و منظم پیش برود.
  • همچنین با گسترش تکنولوژیهای تاسیساتی و فنی در ساخت واجرای استخرهای آبی، شاهد ورود تجهیزات و تاسیسات منحصر به فردی می باشیم که کلیه خواسته های شناگران در خود جای داده است.
  • به طور کلی عملکرد پمپ به این شکل است که آب استخر را با مکش، جذب می‌کند، سپس آن را با استفاده از صافی، فیلتر و سایر تجهیزات، تصفیه می‌کند و دوباره آب را به استخر برمی‌گرداند.

لازم به ذکر است که استفاده از آبنما و فواره کاملا به سلیقه و بودجه شما بستگی دارد. در فصل سرما، شنا کردن در یک استخر گرم می تواند بسیار فوق العاده باشد. برای گرم کردن استخر روش های مختلفی وجود دارد که با توجه به نوع استخر و ابعاد آن، می توانید از یکی از روش های گرم کردن استخر استفاده کنید. برای تنظیم دمای استخرها، می توانید از دو نوع هیتر استفاده کنید؛ یکی از انواع هیترها، پمپ های حرارتی می باشند و دیگری هیترهای گازی هستند.

با کمک دکمه ها و دسترسی های تعبیه شده در تاسیسات قابل کنترل، تمام موارد ذکر شده مدیریت و بررسی می شوند. این استخر به طور معمول چیزی در حدود 30 هزار گالن آب گنجایش خواهد داشت. باید به این نکته توجه کرد که وظیفه تنظیم میزان گاز وارد شده به هیتر مستقیما برعهده یک رگولاتور است. اطلاعات شخصی شما برای پردازش سفارش شما استفاده می‌شود، و پشتیبانی از تجربه شما در این وبسایت، و برای اهداف دیگری که در سیاست حفظ حریم خصوصی توضیح داده شده است.

در نگهداری تاسیسات همیشه از وسایل و تجهیزات امروزی و باکیفیت استفاده نمایید. سعی کنید پمپ‌های گرمایشی را همیشه روشن نگه دارید تا فیلترها بتوانند پیوسته آب را تصفیه کنند، هواگیری این پمپ‌ها پیش از استفاده امری ضروری است. تاسیسات استخر باید توسط چه کسانی نصب شود؟ به طور کلی می توان گفت که تاسیسات استخر باید توسط افراد حرفه ای باید نصب و راه اندازی شود تا بتواند بیشترین کارایی را برای شما داشته باشد و می توانید از آن استفاده داشته باشید و شما می توانید نسبت به خرید این تجهیزات اقدام کنید.

نصب پمپ آب بدون مخزن

دیگ بخار مورد نیاز بایستی با توجه به ابعاد اتاق سونا و همچنین فضای موتورخانه انتخاب گردد. اتاق سونای بخار، که در ابعاد با گنجایش استاندارد ساخته می شود شامل تجهیزات کنترل و تولید بخار می باشد. امروزه با گسترش استفاده از تفریحات آبی در مجموعه ها و پارک ها و همچنین استفاده از استخر، جکوزی و سونا به عنوان تفریح و ورزش، مشتریان زیادی را به دنبال استفاده از این سرگرمی شاد و مفرح کشانده مجله خبری تاسیسات ساختمانی است. در صورتی که سوالی در این خصوص داشته باشید نیز می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و سوالات خود را بپرسید. استفاده از شیوه اینترنتی در دریافت لیست قیمت می تواند عملکرد بسیار زیادی را برای شما داشته باشد و همواره در دسترس شما خواهد بود. روی دیواره استخر نازلی برای قرار دادن شلنگ جاروی استخر می‌توان‌تعبیه کرد که این نازل با لوله‌ای جداگانه به پمپ‌تصفیه استخر وصل می‌شود.

خدمات تجهیزات و تاسیسات استخر دارای خدمات فروانی در خصوص نصب و راه اندازی و تعمیر تجهیزات و تاسیسات استخر می باشد که این سرویس ها جهت سلامت آب استخر و تجهیزات انجام می شود . استخرها از تاسیسات و سیستم های مختلفی تشکلیل می شوند که هر یک از این سیستم ها از ضرورت های یک استخر محسوب می شود و در تامین سلامتی مصرف کننده نقش اساسی را ایفا می کنند ، این تاسیسات را می توان به 5 بخش اصلی تقسیم کرد. همچنین فیلترهای شنی و یا سایر فیلترهای عرضه شده در بازار باید بتوانند کارایی مناسبی را داشته باشند تا بتوانند این کار را به خوبی انجام دهند. یکی از مهم ترین کارهای مربوط به گندزدایی آب استخر را می توان کلر و اسید دانست. همچنین تجهیزات فلزی را نباید در تجهیزات استخر به کار ببریم و در انتخاب تاسیسات استخر مربوط به تصفیه خانه نیز باید دقت بسیار زیادی داشته باشیم.