تاسیسات استخر قیمت فروش و اجرای تاسیسات استخر خانگی آکام استخر-رادیاتور پارس

همچنین حتما مجراهای ورودی و خروجی آب را به منظور جلوگیری از پوسیدگی و زنگ زدگی چک کنید تا منجر به نشت نشود. در صورتی که سوالی در این خصوص داشته باشید و می خواهید بدانید که کدام مدل می تواند برای شما مفید باشد نیز می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و سوالات خود را در این خصوص بپرسید. ما قصد داریم در ادامه این مقاله بیشتر در این خصوص با شما صحبت کنیم و اطلاعاتی را در این خصوص با شما به اشتراک بگذاریم که قطعا می تواند در خرید یک محصول با کیفیت برای شما مفید واقع شود. تاسیسات الکتریکی همان تاسیسات برقی می باشند که سیم کشی ها و کابل کشی ها و سیم کشی برق و تلفن و … از جمله تاسیسات برقی ساختمان می باشند که از مهمترین بخش‌های آن به حساب می‌آید. دسته اول تاسیسات مربوط به خود استخر بوده که شامل پمپ‌ها ،فیلترها ،مبدل‌ها و منابع بالانس و ضدعفونی کننده‌ها می‌شوند .

قطر لوله های متصل به گریل in3 در نظر گرفته شده و لوله های خروجی در زیر گریل، در فواصل منظم و دور تا دور حاشیه استخر نصب شده است. یکی از مهم ترین مباحثی که در زمینه تاسیسات استخر باید در نظر داشته باشیم، استفاده از تجهیزات حرفه ای در یک استخر خانگی می باشد که باید با دقت بسیار زیادی انتخاب شده و مورد استفاده قرار گیرد. در واقع یک سیستم گرمایش باید بتواند کارایی مناسبی را داشته باشد و دمای مورد نیاز و مطلوب را ایجاد کند و در صورتی که با افت دما مواجه شدیم نیز باید بتواند این افت دما را جبران کند.

پس از قالب‌بندی و بتون‌ریزی زیرسازی سرامیک ها نیز مهم هستند همچنین زیرسازی محوطه‌ی استخر نیز در این مرحله انجام می‌پذیرد سرامیک‌هایی که قرار است در استخر قرار داده شوند باید مقاومتشان در برابر اسیدها کلر ها را در نظر داشت. سپس طراحی سازه‌ی استخر مرحله‌ی بعدی است محل ساخت استخر، موقعیت جغرافیایی، مقدار ذخیره اب ، این مرحله بسیار ضروری ایست. زمان خروج آب از داخل استخر و انتقال آن برای تصفیه یا خروج آب از استخر مورد استفاده قرار میگیرد . آب از داخل محفظه وارد میشود و قرص کلر در آب حل می‌گردد و کلر در آب استخر پخش می‌شود.

  • مقدار آبی که به واسطه تبخیر سطحی و ورود و خروج شناگران، از استخر خارج می شود از جمله پارامترهایی است که باید در محاسبه دبی آب سیرکولاسیون مدنظر قرار گیرد.
  • از دیگر مزایای قابل ذکر لوله و اتصالات UPVC، تحمل فشار بالا و نیز تحمل دمای بالای آن ها (تا ۶۰ درجه سانتیگراد) است.
  • سیستم های تخلیه هوا بهتر است در قسمت بالایی استخرها نصب شوند و توصیه می شود برای نصب آنها حتما از متخصصان این امر کمک بگیرید.
  • با توجه به تمامی مباحث بیان شده در این قسمت از مقاله باید با دقت بسیار زیادی نسبت به خرید این تجهیزات اقدام کنید.
  • به این صورت که با توجه به نیاز استخر مقدار قرص کلر را درون آن قرار میدهیم و روی آب شناور میکنیم.

در ادامه مبحث انواع تاسیسات استخر باید ذکر کنیم که یکی از واحدهای مورد نیاز واحد گرمایش و تصفیه تاسیسات استخر می باشد. همان طور که از نام این بخش پیداست وظیفه کنترل و تنظیم دمای آب ورودی به استخر را برعهده دارد. یکی از تجهیزات مورد استفاده در این بخش مبدل های حرارتی می باشند که وظیفه رسانا دمای آب درجه مطلوب و همچنین جبران افت دما در صورت وجود را برعهده دارد. در ادامه مبحث انواع تاسیسات استخر می توان گفت یکی از این تاسیسات؛ تاسیسات مکانیکی می باشد که از اهمیت ویژه ای برخوردار است. تاسیسات مکانیکی مربوط به سیالات مایعات و گازها می باشد که تمامی عملیات و امور تاسیساتی که بر روی سیالات انجام می‌شود به تاسیسات مکانیکی برمی‌گردد.

استخرهای اقیانوسی یکی از انواع استخرها هستند که فقط در شهرهای ساحلی امکان ساخت دارند. به منظور گرمایش و تصفیه جکوزی باید از تجهیرات با کیفیت مناسب خریداری کنید. برای استفاده از سونای خشک نیاز به نصب تاسیسات در موتورخانه نمی باشد و در این قسمت به بررسی آن نمی­پردازیم. برای بهره برداری مناسب ازسونایبخار، باید رطوبت نسبی تا ۹۹ درصد را برای آن فراهم کرد. برای اینکه موتورخانه يك استخر را بررسی کنید، باید قسمت‌هاى مختلف استخر را تک تک بررسى کنید تا بتوانید همه تجهيزاتی که برای آسایش شناگران لازم است را مشخص کنید.

تعمیر و نگهداری موتورخانه

در اين نما نحوه سيركولاسيون آب و تجهيزات مورد استفاده براى گرمايش اين آب نشان داده شده است. فعالیت مجموعه آکام استخر از سال 1390 در بخش ساخت ، طراحی ، اجرا ، تجهیز استخر و مجموعه های آبی آغازگردیده است. این مجموعه با هدف ارتقا کیفیت و کاهش هزینه ها پروژه های متعددی را در بخش عمومی و خصوصی تکمیل نموده است و با افتخار اعلام دارد ایجاد فضای فرح بخش استخر و جکوزی برای شما هدف و مسئولیت ماست. هر کدام از این قطعات در بازار در برندها و جنس‌های متنوعی وجود دارند که توجه به کیفیت آن‌ها می‌تواند در طول عمر و بازدهی آن‌ها بسیار موثر واقع شود. لازم به ذکر است تاسیسات آبرسانی از کنتور آغاز شده و منابع ذخیره آب، پمپ‌های آبرسانی و لوله‌های آب را شامل می‌شود.

با پیشرفتهایی که در چند سال اخیر حاصل شده است، شیوه ها و مفاهیم طراحی استخرها تغییر پیدا کرده و ویژگی های جدیدی به آنها اضافه شده است. طرح های جدید با توجه به توصیه های مشاوران استخرسازی درباره چیدمان، استقرار و شکل استخر تهیه می شوند. مهندسان تاسیسات نیز باید مطابقت داشتن کلیه تجهیزات استخر را با مقتضیات جریان و فیلتراسیون آن مورد بررسی قررار داده و تایید کنند. البته ملاحظات دیگری چون سیستم های الکتریکی، نوع پمپ ها، نوع فیلترها و شیمی آب نیز وجود دارند.

تجهیزات استخر

در صورتی که این تاسیسات طبق استانداردها و اصول خاصی انجام شود باعث می شود طول عمر فضای مورد نظر افزایش پیدا کند. دفتر فنی، مهندسی استخرینو فعالیت خود را از سال 1392 با توجه به هوشمندسازی استخرها و بهینه سازی مصرف آنها شروع کرده است. ردا صنعت بزرگترین پلت فرم تمامی فرآیند های صنعت سازه از طراحی تا اجرا و تامین قطعات در ایران با سابقه 10 ساله در زمینه پشتیبانی از بزرگترین پروژه های صنعتی وساختمانی ایران میباشد. فلومتر در مسیر برگشت آب به استخر تعبیه‌شده و فشار آب سیستم را اندازه‌گیری می‌کند؛ همچنین در صورت وجود مشکل در مسیر لوله هشدار می‌دهد.

ویسپار در نمایشگاه صنعت ساختمان تهران

البته قسمت‌های ديگري مثل سيستم‌هاى الكتريكي، نوع پمپ‌ها، نوع فيلترها و شيمي آب نيز وجود دارند که اهمیت زیادی دارند. اگر هر یک از این اجزا خراب شود یا مشکلی داشته باشد ، می تواند روی کل سیستم تأثیر بگذارد. در بهترین حالت ، متوجه می شوید که آب استخر شما تمیزتر از حد معمول است. در بدترین حالت ، می تواند به یک یا چند قطعه آسیب جدی و حتی خطرناک وارد کند و منجر به تعویض آن تجهیزات شود. همان طور که از نامش پیداست، این قسمت از مجله خبری تاسیسات ساختمانی، وظیفه کنترل و تنظیم دمای آب ورودی به استخر را برعهده دارد.