تاسیسات استخر قیمت فروش و اجرای تاسیسات استخر خانگی آکام استخر-رادیاتور پارس

در ادامه بیشتر در خصوص تجهیزات استخر ، سونا و جکوزی با شما صحبت خواهیم داشت و مزایای استفاده از روش اینترنتی در خرید این تجهیزات را با شما در میان خواهیم گذاشت. یکی از مهم ترین مسائلی که در خصوص مجله خبری تاسیسات ساختمانی باید در نظر داشته باشید، روش خرید این تجهیزات است. تاسیسات استخر با توجه به ویژگی های مختلفی که دارد می تواند یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما باشد و شما باید با دقت بسیار زیادی نسبت به خرید این قطعات اقدام کنید. باید در نظر داشته باشید که در پایان تصفیه نیز آب تمیز خارج شده به مدار استخر وارد می شود و در نهایت می تواند کارایی بسیار زیادی را داشته باشد. در صورتی که می خواهید این قطعه را در تجهیزات و لوازم استخر پیاده سازی کنید لازم است که با افراد حرفه ای و متخصص در ارتباط باشید و پیاده سازی را به آن ها بسپارید.

مراحل ساخت و تاسیس استخر

به طور کلی می توان گفت که تجهیزات و لوازم استخر باید با دقت بسیار زیادی انتخاب شده و خریداری شوند تا در نهایت بتوانند عملکرد کاملی را از خود نشان دهند. با توجه به تمامی مباحث بیان شده در این قسمت از مقاله باید با دقت بسیار زیادی نسبت به خرید این تجهیزات اقدام کنید. اما در ادامه بیشتر در خصوص انواع استخرها و تاسیسات آن ها با شما صحبت خواهیم داشت که قطعا می تواند برای شما مفید واقع شود. در ادامه توضیحات به بررسی کلیه تاسیسات استخر شامل تجهیزات هیتر های برقی سونا خشک , سونا بخار , پمپ استخری , فیلتر شنی , کلرزن ها , روشنایی , تجهیزات نظافت و جکوزی خواهیم پرداخت. آبنما و فواره جزو تجهیزات اصلی در سیستم استخر هستند که با توجه به فضای استخر و مساحت آن می‌توان از تعداد متنوعی آبنما و فواره در آن بهره برد. آبنما و فواره علاوه بر این که بر جذابیت محیط استخر می‌افزایند باعث گردش آب استخر شده و برخی از انواع آبنماها مجهز به تجهیزاتی هستند که تصفیه آب را نیز انجام می‌دهند.

استفاده از تجهیزات و تاسیسات استخر با کیفیت دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد و باید با دقت بسیار زیادی نسبت به خرید این تجهیزات اقدام نمود تا در نهایت بتوانیم عملکرد بسیار مناسبی را از یک استخر انتظار داشته باشیم و استخر همواره بتواند عملکرد کاملی را برای ما داشته باشد. امروزه با گسترش استفاده از تفریحات آبی در مجموعه ها و پارک ها و همچنین استفاده ازاستخر،جکوزیوسونا به عنوان تفریح و ورزش، مشتریان زیادی را به دنبال استفاده از این سرگرمی شاد و مفرح کشانده است. آشنا بودن سازندگان استخرها، با تجهيزات مورد نیاز در استخرها، رنگ‌ها و پرداخت‌هاي سطوح، شيمي آب، پمپاژ مكانيكي، فيلتراسيون، سيستم‌هاي گرمايش و الكتريكي برای طراحی تاسیسات استخر و جکوزی اهمیت زیادی دارد. استخرها در دو نوع سر پوشیده و سرباز ساخته شده و مورد استفاده قرار می‌گیرند.

پکیج گرمایشی استخری

تجهیزات آنتی باکتریال و و گندزدا از دیگر موارد مورد مصرف در استخر ها می باشد که جهت حفظ سلامت آب و انسان استفاده می شود. خدمات تجهیزات و تاسیسات استخر در تهران و شهرستان ها جهت گندزدایی استخرها نصب و تعمیر فیلتر ، دستگاه های تصفیه ، سیستم های گند زدا و کلرزن ها می باشد . از دیگر خدمات تاسیسات استخر نصب و تعمیر سیستم های حرارتی و تنظیم دمای آب استخرها می باشد از جمله این سیستم ها می توان به هیترها اشاره کرد.

نوع نصب و راه‌اندازی وسایل و تجهیزات بر اساس انواع استخرها متفاوت است. برای جلوگیری از وارد شدن موها به داخل زهکش از روکش‌هایی استفاده می‌کنند. برتری منابع کویل دارنسبت به دیگر دستگاههای تولید کننده آبگرم بهداشتی نظیرمنابع دو جدارهاین است که فقط از یک بدنه استفاده شده و پس از بروز اشکالاتی مانند ترکیدگی و یا رسوب گرفتگی کاملا قابل تعمیر می‌باشند. در استخر های سرباز، نیاز به تهویه محیط وجود ندارد و تنها آب استخر باید از لحاظ تمیزی و درجه حرارت مورد بررسی قرار بگیرد. تاسیسات استخر شنا بنا به کاربرد و محل استفاده آن ها متفاوت است اما در اکثر استخرها برای سیستم تاسیسات آن از موتورخانه استفاده می کنند .

هر کدام از موارد ذکر شده به تنهایی و به صورت جداگانه تجهیزاتی دارند که آب رآن ها را تصفیه میکنند. کاسه جکوزی ، مباحث مربوط به آب بندی و بتن ریزی را نام برد که همگی در دسته تأسیسات ابنیه قرار دارند. ما فرض میکنیم که این استخر دارای آبنما و فواره است که هر کدام به صورت جدگانه دارای سیستم تصفیه هستند.

  • استفاده از روش اینترنتی را می توان یکی از بهترین گزینه ها دانست چرا که به شما امکان خرید از معتبر ترین برندها را می دهد و همچنین فروش تاسیسات استخر در این روش به صورت یکجا در دسترس شما می باشد.
  • آب از درون سلول نمکی عبور کرده و باعث ایجاد الکترولیز می‌شود و نمک و آب را تبدیل به هیدروژن و اسید هیپوکلروس می‌کند، این اسید جایگزین ضدعفونی‌کننده کلر است.
  • از آنجایی که مقوله تجهیزات بکار رفته در تاسیسات استخر بسیار مهم است و سنگ بنای هر استخری است، قصد داریم در این مقاله به معرفی اجزای مهم و حیاتی تاسیسات بکار رفته در استخرها بپردازیم.
  • این قسمت شامل لوله‌ها و اتصالات است که وظیفه آن جمع‌آوری، حمل‌ونقل و عبور دادن آب از بخش‌هایی مانند تصفیه‌خانه و موتورخانه است.
  • انواع استخرها، برخی از تجهیزاتی که نام برده شد را به شکلی متفاوت به کار می‌گیرند.

در این مقاله ما قصد داریم شما را بیشتر با تجهیزات و لوازم استخر ، سونا و جکوزی آشنا کنیم و اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم که قطعا می تواند برای شما مفید واقع شود و در واقع برای شما مفید واقع خواهد شد. برای حفظ گردش آب خوب ، به لوله کشی ، اسکیمر ، پمپ ، فیلتر و بازگشت برای تکمیل شدن پروسه خود احتیاج دارید. اگر تمایل به پرداخت هزینه پایین برای تصفیه آب استخر وجود داشته باشد؛ استفاده از فیلتر شنی توصیه می‌گردد. فیلتر شنی، می‌تواند ذرات معلق 20 میکرون یا بزرگ‌تر از 20 میکرون را از آب جدا کند. به همین دلیل استفاده از این فیلتر برای استخرهای بزرگ به صرفه خواهد بود. اما نکته مهم در انتخاب فیلتر شنی به عنوان فیلتر استخر، انتخاب ضدعفونی‌کننده به عنوان مکمل تصفیه آب است؛ چون فیلترهای شنی توانایی جداسازی ذرات زیر 20 میکرون را ندارند و ذرات کوچک‌تر از 20 میکرون همچنان در آب باقی می‌مانند.

واحد گرمایش استخرها در تاسیسات استخر و جکوزی

تبادل حرارت انجام شده باعث گرم شدن لوله مسي و در نهايت گرم شدن آب سردی که آن را در خارج لوله احاطه كرده است مي‌شود. جنس منبع از ورق گالوانيزه مى‌باشد اما در صورت استفاده از ورق سياه (فشارهاى بالاتر) داخل منابع را با پوشش اپوكسى می‌پوشانند. ضخامت ورق فولادي بكار رفته در منابع نيز بر حسب فشار كاري دستگاه، دماي كاري و ضريب خورندگي آب بر اساس استاندارد مخازن تحت فشار محاسبه مي‌شود. اين مخازن در دو نوع عمودي و افقي بر حسب محل نصب آن‌ها بكار گرفته مي‌شود.

در صورتی که نیاز به راهنمایی برای خرید یا راه اندازی تاسیسات خود دارید سوالات خود را از ما بپرسید. به این منظور این شرکت از تعدادی از خشک کن‌های شیشه‌ها که همانند دستگاه هواساز کوچک بوده ،هوای استخر را گرفته و پس از عملیات خشک کردن مجددا توسط کانال کشی به روی سطح شیشه به حرکت در می‌آورد . برای طراحی تاسیسات این دو قسمت مشابه کتاب های طراحی تهویه مطبوع همچون کتاب کریر عمل می کنیم. بدون هیچ مشکلی و به سهولت مدیریت تمام اجزا و تجهیزات را در دست گرفته و کنترل می کند.