تاسیسات استخر و جکوزی بررسی اجزا و قسمت‌های اصلی-رادیاتور پارس

هر چه مدت زمان راه اندازی کوتاه تر باشد ظرفیت بویلر انتخابی بیشتر خواهد شد. برای شهر تهران این عدد در تابستان حدودا 15 درجه سانتی گراد و در زمستان در حدود 7 درجه سانتی گراد می باشد. این در حالیست که برای راحت تر شدن محاسبات، جدول زیر به ازای اختلاف دماهای ثابت به درجه فارنهایت، ارائه شده است. نرخ تبخیر برای استخر آرام، که توسط “معادله 2” محاسبه شده، تقریبا 74% مقداری است که از “معادله 1” اشری بدست می آید. شما با ثبت سفارش در الوپایپینگ به تکنسین هایی با مهارت و قابل اعتماد دسترسی پیدا می کنید که در سریع ترین زمان ممکن در هر نقطه از اصفهان آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند. در صورتی که از خستگی و دردهای عصلانیو مفصل رنج می برید، جکوزی می تواند یک راه درمانی موثر باشد.

کلر زن اتوماتیک

اسکیمرها که بخشی از طراحی تأسیسات استخر هستند، آب را به همان روش تخلیه اصلی، بیرون می‌کشند، اما آن‌ها فقط از بالای استخر مکیده می‌شوند. هر بقایایی که شناور باشند نظیر، برگ، مو و سایر چیزها از طریق این زهکشی‌ها از استخر خارج می‌شوند. ما قبلاً دیده‌ایم که آب یک استخر، برای از بین بردن کثیفی و زباله‌ها باید از طریق یک سیستم فیلترداری عبور کند. در حین کار، آب از طریق دو یا چند زهکش اصلی در کف استخر به سیستم تصفیه منتقل می‌شود و در چندین کف آبروها در بالای استخر تخلیه می‌شود. وظیفه کلرزن‌های نمکی تولید کلر است، این نوع دستگاه کلرزن استخر از منبع تغذیه و سلول نمکی تشکیل شده است که به آب استخر اضافه می‌شود.

انواع تاسیسات مکانیکی  :

در هنگام انتخاب سیستم پمپاژ معمولا 2 دستگاه یا بیشتر پمپ تعبیه می شود تا یکی از آنها نقش رزرو داشته باشد. دبی آب پمپگردش کننده بین استخر و موتور خانه از تقسیم حجم استخر بر تعداد ساعات عبور کل استخر از صافی ها به دست می آید. پس از بدست آوردن شعاع جکوزی، و شکل برش خورده زیر که مشخصات ساختی جکوزی را نشان می دهد می توان حجم جکوزی را محاسبه کرد.

  • مقصود از سیرکوله کردن به گردش در آوردن و جابه‌کردن یک سیال در یک محیط بسته است.
  • می توان به گردش آب، گرمایش و سرمایش آب، گرمایش و سرمایش هوا را نام برد.
  • در صورتی که نیاز به راهنمایی برای خرید یا راه اندازی تاسیسات خود دارید سوالات خود را از ما بپرسید.
  • یکی از مهم ترین شیوه های راه اندازی تصفیه خانه برای تاسیسات استخر را می توان استفاده از خزینه دانست.
  • به طور کلی می توان گفت که بهترین سیستم پمپاژ برای استخر می تواند در هر شبانه روز، سه بار حداقل میزان آب درون استخر را از خود گذر دهد و یکی از مهم ترین تجهیزات مورد استفاده در استخر ها به شمار می رود.
  • اما در مجموع توسط یک روش تجربی می توان با ضرب متراژ بدست آمده برای لوله در ضریب 1.5، افت فشار لوله کشی را برآورد کرد.
البته قابل ذکر است که سیستم روشنایی استخر نیز شامل این قسمت می شود. هر کدام از این قطعات در بازار در برندها و جنس‌های متنوعی وجود دارند که توجه به کیفیت آن‌ها می‌تواند در طول عمر و بازدهی آن‌ها بسیار موثر واقع شود. لازم به ذکر است تاسیسات آبرسانی از کنتور آغاز شده و منابع ذخیره آب، مجله خبری تاسیسات ساختمانی پمپ‌های آبرسانی و لوله‌های آب را شامل می‌شود. در سیستم هیدرولیک لوله و اتصالات PVC سخت که با نام UPVC معرفی می‌شوند، مورد استفاده قرار می‌گیرند. این لوله‌ها از متریال مناسبی ساخته شده‌اند که دارای استانداردهای آبرسانی می‌باشند و از نظر بهداشتی نیز برای انتقال آب مناسب هستند.

به طور کلی تنظیم دمای استخر دارای اهمیت بسیار زیادی است و باید با دقت بسیار زیادی انجام شود و در این زمینه تاسیسات استخر باید به صورت حرفه ای انتخاب و خریداری شده باشد. به طور کلی می توان گفت که تاسیسات و تجهیزات استخر شنا شامل مواردی می شود که می تواند کارایی استخر را تکمیل کند. واحد گرمایش تأسیسات استخر، قسمتی است که وظیفه کنترل دمای آب استخر را بر عهده دارد.

اصول پایه‌ای طراحی استخر