تاسیسات استخر و معرفی اصلی ترین بخش های آن فروشگاه آبیکو-رادیاتور پارس

اگر ۳ ساعت متوالی پمپ فعالیت داشته باشد،۲۱ ساعت باقی مانده در روز فرصت انباشته شدن ذرات را فراهم می کند. میزان کلر استاندارد آب استخر باید بین ۱ تا ۲ ppm و پی اچ بین ۷.۲ تا ۷.۸ باشد. ساختمان کوره بایستی طوری طراحی شود که بیشترین میزان بازدهی را داشته باشد ، همچنین مشعل صنعتی به کار رفته استاندارد باشد. اتاق سونای خشک که با ایجاد دمای بین ۶۰ الی ۸۰ درجه، در گنجایش و ظرفیت های استاندارد با ساختمان چوبی ساخته می باشد. صنایع دما بخار مشهد با رزومه قوی در پیاده سازی استخر می تواند راهنمایی صحیح در این زمینه داشته باشد.

تاسیسات سالن استخر

به عنوان مثال بخش تاسیسات مکانیکی از زیرمجموعه‌های مثل بخش های گرمایشی و سرمایشی، بهداشتی، تهویه مطبوع و … تشکیل می‌شود. به راحتی بر پمپ‌ها و فیلترها سوار بوده و یا بتوان راحتر و سریع‌ تر آب کف استخر و جکوزی را تخلیه نمود . و دیواره‌ها استفاده می‌کند .که بتوان تا قبل از سیمان کاری و نازک کاری تمامی‌دیواره‌ها و محوطه استخر و جکوزی را تست آبندی کرد . یکی دیگر از اجزای اصلی تأسیسات استخر آب‌نماها‌بوده و برای دادن زیبایی و طراوت به محیط استخر مناسب هستند.

از ویژگی‌های متمایز کننده دیگر فیلتر کارتریجی، افت فشار کمتر در مقایسه با سایر فیلترها است. آشنایی با تاسیسات استخر و جکوزی و نحوه عملکرد آنها در هنگام راه‌اندازی، جهت اطمینان از کارایی حداکثری آنان امری ضروری است. شناخت کامل از تاسیسات استخر این امکان را فراهم می‌آورد تا در صورت بروز مشکل در هر بخش بتوان بدون نگرانی مشکل را شناسایی و رفع نمود.

چنانچه پمپ‌ها و صافی‌های استخر پر شدند باید سریعاً برای تخلیه آنها اقدام کنید، سپس لازم است تا به موارد امنیتی و تمیزی اطراف استخر توجه کنید و سطوح داخلی و خارجی استخر را چک کنید. همچنین مجراهای ورودی و خروجی آب را به‌منظور جلوگیری از پوسیدگی و زنگ‌زدگی بررسی کنید تا سبب نشت نگردد. باید در نظر داشته باشید که تجهیزات مربوط به تاسیسات استخر در مدل های مختلفی تولید می شود و خریداران می توانند با توجه به نوع نیاز خود نسبت به انتخاب بهترین مدل از این محصولات اقدام کنند.

یکی از ساده‌ترین دستگاه‌های تزریق کلر به آب کلرزن شناور است که دارای یک ظرف پلاستیکی و یک درپوش است. در این نوع کلرزن حدود ۳ عدد قرص لازم است، این نوع کلرزن در آب شناور بوده و با عبور آب از کلرزن قرص‌ها کم‌کم در آب حل شده و در استخر پراکنده می‌شوند. ازبین‌رفتن بندکشی و شکستگی سرامیک‌ها از موارد نازک‌کاری استخر هستند، پس از بستن قرارداد سرویس و نگهداری استخر با تعمیرکار، او وظیفه دارد در هر بار سرویس و نگهداری استخر، دیواره‌های استخر مجله خبری تاسیسات ساختمانی را بررسی کند و مشکلات به وجود آمده را برطرف کند. مطالعات نشان می دهد که یک پمپ با نیروی ۰.۷۵ اسب بخار و یا کوچکتر برای استخر واحد های مسکونی مناسب است.اگر شما با انجام موارد زیر گردش مقاومت هیدرولیکی سیستم استخر را کاهش دهید می توانید از پمپ های کوچکتر که هزینه ی کمتری دارند استفاده کنید. شما می تواند با به کار بردن یک پمپ استخر کوچک، با راندمان بالا و کمترین فعالیت آن در عین ذخیره ی انرژی دمای استخر را در یک درجه ی مطلوب حفظ کنید.

  • تاسیسات استخر باید توسط چه کسانی نصب شود؟ به طور کلی می توان گفت که تاسیسات استخر باید توسط افراد حرفه ای باید نصب و راه اندازی شود تا بتواند بیشترین کارایی را برای شما داشته باشد و می توانید از آن استفاده داشته باشید و شما می توانید نسبت به خرید این تجهیزات اقدام کنید.
  • در استخر با جریان آب در گردش که به عنوان آخرین دسته بندی از انواع تاسیسات استخر برای تصفیه آب به شمار می رود، جریان گردش به صورت سیرکولاتور انجام می شود و فیلتر زن ها را شامل می شود.
  • اگر با ذرات باقی مانده مشکل دارید می توانید از یک تایمر برای فعال کردن پمپ در مدت زمان های کوتاه به صورت روزانه استفاده کنید.
  • در واقع می توان گفت که این مسئله باعث می شود تا شناگران هیچ گاه دچار حادثه نشوند.

در صورتی که آب استخر به جای رودخانه از لوله کشی آب شهری استفاده می کنیم، اندازه گیری میزان آب مصرفی دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد و به دلیل که میزان هدر رفت آب در صورتی که تامین یک استخر از لوله کشی آب انجام شود بسیار بالا خواهد بود باید به این نکته توجه داشته باشیم. به همین خاطر یک سیستم گرمایشی و سرمایشی به عنوان پکیج در نظر گرفته می شود که داخل شبکه های این سیستم آب جریان پیدا می کند. گرم کردن آب و توزیع آن در داخل شبکه ها باعث می شود تا حرارت تبادل داشته و در نتیجه محیط استخر گرم خواهد شد. تاسیسات استخر نیز مانند تاسیسات ساختمانی از بخش های مکانیکی و الکتریکی ترکیب شده است که زیرساخت های لازم را برای عملیاتی کردن استخر مهیا و آماده می کند.

دیگ آب گرم