تاسیسات شیری بهترین مارک رادیاتور شوفاژ-رادیاتور پارس

تیپ ۲۱ تک کنوکتور، ۲۲ دو کنوکتور و ۳۳ در اندازه‌های ۴۰،۸۰، ۱۸۰ سانت در ایران توسط شرکت تاش تجارت پویا وارد شده است. در سال ۱۳۵۷ این کارخانه در شهر اصفهان تاسیس گردید و یکی از نام‌های آشنای رادیاتورسازی در ایران شد. این کارخانه هم توانست در سال مجله خبری تاسیسات ساختمانی ۱۳۹۳ اولین مدل رادیاتور پنلی خود را به بازار عرضه نماید. اگر از رادیاتور پره‌ای خریداری می‌کنید بهتر است مدلی را انتخاب کنید که در بازار به وفور موجود باشد. این امر از آن‌جهت است‌که اگر رادیاتور شما خراب شد بتوانید پره‌ی آن را تعویض نمایید.

  • ایران رادیاتور یکی از رادیاتورهای معروفی است که هم مشتریان و فروشندگان، هم پیر و جوان که قصد خریدن رادیاتور ندارند به خوبی نامش را می‌شناسند.
  • این در حالی است که رادیاتورها از انواع تجهیزاتی می باشند که در اتاق و یا آپارتمان شما نصب می شوند.
  • پکیج دیواری گازی ایران رادیاتور سری L با راندمان حرارتی 90 درصد برای استفاده در منازل و اماکن اداری تا متراژ 140 مترمربع مناسب می باشد.
  • همچنین با توجه به اینکه آبگرم مصرفی با شعله مشعل تماس مستقیم ندارد،تشکیل رسوب بر جداره داخلی مبدل صفحه ای به مراتب دیر تر اتفاق می افتد.
  • قطر لوله های مدار گرمایش پکیج های شوفاژ دیواری گازی ایران رادیاتور مدل L28FF برابر ۳/۴ اینچ و قطر لوله های آب گرم و سرد در این پکیج ها ۱/۲ اینچ می باشد.

رادیاتورهای دیواری Wisewater که با آلومینیوم مقاوم در برابر خوردگی پخته می شوند ، و به طور طبیعی درجه حرارت خیلی سریع افزایش می یابد ، برای گرم کردن اتاق های نشیمن ، اتاق های غذاخوری و سایر فضاهای خانه شما بسیار مناسب هستند. این رادیاتورها کم مصرف هستند و همین امر می تواند در پایین نگه داشتن قبض های آب شما در ماه های زمستان کمک کند. آنها می توانند در سیستم گرمایش 250F استفاده شوند و در هنگام استفاده هرگز مواد مضر را آزاد نمی کنند. رادیاتورهای دیواری ما نیز به لطف طراحی مدولار ، می توانند به دلخواه شما کوچک یا بزرگ شوند.

رادیاتور پنلی ایران رادیاتور 80سانتی متری- فولادی – رنگ سفید ا IRANRADITOR

نصب آسان و ۱۲ سال گارانتی اخرین ویژگی‌های این رادیاتور پنلی به حساب می‌آید. کارخانجات معروف بوتان نیز رادیاتور پنلی خود را در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی در تهران برای بازدیدکنندگان برای بار اول به نمایش گذاشت. بر اساس قیمت شمش آلومینیوم، قیمت نهایی محصول و راندمان حرارتی آن‌ها بسیار با یکدیگر متفاوت است.

رادیاتور پنلی 100 سانتی لورچ مدل افروز

به همین دلیل سیستم گرمایشی رادیاتور شوفاژ به سرعت توانست جای خود را در میان بسیاری از خانه‌ها باز نماید. رادیاتورهای معروفی در ایران هستند که ساخت کشور ترکیه هستند. این کارخانه محصولات خود را از ۱۳۹۴ به ایران عرضه داشت و به بازارهای ایران امد.

البته در نظر گرفتن این نکته ضروری می باشد که باید در توجه داشته باشید که پمپ های پکیج های دیواری برای گرمایش از طریق رادیاتورها و فن کویل ها طراحی شده است و برای گرمایش کف مناسب نیستند و نیاز به پمپ خطی کمکی وجود دارد . تمامی پکیج های سری L ایران رادیاتور دو مبدله و فن دار می باشند و پنل این دسته از محصولات دیجیتال می باشد . اگر به اطلاعاتی در رابطه با پمپ ٬ ابعاد و سایر قسمت های فنی محصول نیاز دارید می توانید به قسمت اطلاعات بیشتر محصول مراجعه کرده و اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورید . جهت سفارش خرید پکیج ایران رادیاتور مدل ال، کافیست محصول را به سبد خرید خود اضافه کرده و سفارش خود را نهایی کنید. این سری پکیج ایران رادیاتور مجهز به نمایشگر دیجیتال کاملی می باشد که می تواند اطلاعات کاملی از دستگاه را از طریق این نمایشگر به اطلاع مصرف کننده برساند. از طریق این نمایشگر در صورت خرابی دستگاه عیب دستگاه توسط کد به مصرف کننده نمایش داده می شود.

پکیج های دو مبدل به جهت ثابت بودن دبی عبوری و کنترل بهتر دمای سیال، گرادیان حرارتی تحت کنترل بوده و آبگرم مصرفی به صورت مطبوع به دست می آید. پکیج دیواری گازی ایران رادیاتور مدل L28FF با راندمان حرارتی 93 درصد برای استفاده در منازل و اماکن اداری تا متراژ 160 مترمربع مناسب می باشد. پکیج دیواری گازی ایران رادیاتور مدل L28FF از نوع پکیج‌های فن دار است که خروج دود و گازهای احتراق دودکش پکیج را در مسیرهای مختلف عمودی یا افقی تا بیرون از ساختمان با استفاده از جریان هوای اجباری فن تسهیل می‌نمایند. همچنین در صورت نصب پکیج در بالکن یا هر فضای باز دیگر، استفاده از پکیج فن دار جهت عبور آسان دود و گازهای احتراق ضروری است. جهت جلوگیری از تشکیل رسوب املاح آب در مبدل حرارتی پکیج دیواری ایران رادیاتور، تهیه و نصب رسوب گیر پلی فسفات در مسیر لوله آب ورودی به پکیج توصیه می‌گردد. پکیج های شوفاژ دیواری ایران رادیاتور مدل L28FF، از نوع دو مبدل (یک مبدل برای تأمین گرمایش رادیاتورها و مبدل دیگر برای تأمین آبگرم مصرفی) و از نوع فن دار می باشند.

رادیاتور والترو یکی از کارخانجات چند ملیتی با فعالیت در چهار کشور چین، ترکیه، ایتالیا و ایران است که از سال ۱۳۶۷ کار خود را آغاز نمود. جنس پره‌ها از آلومینیوم است که در مقابل زنگ زدگی بسیار مقاوم است. به همین دلیل در مناطقی مانند مناطق مرطوب شمالی بیشتر از این رادیاتور استفاده می‌شود. برای تعیین تعداد پره‌ها و حداکثر بار حرارتی حتما با یک متخصص مشورت کنید و نظر او را جویا شوید. بهتر است تا در محلی که قرار است شوفاژ نصب شود بین کف و سقف نهایتا ۳ متر ارتفاع باشد.

این سیستم‌ها طول عمر و دوام بسیار بالاتری نسبت به سایر انواع این محصولات دارند. از طرف دیگر، شوفاژهای نوع پره‌ای از قدیمی‌ترین و با سابقه‌ترین نوع شوفاژها به شمار می‌روند. لازم است بدانید که این نوع از تجهیزات گرمایشی، از کنار هم قرار گرفتن چندین پره به وجود می‌آیند. این دسته از محصولات، توان و بازه حرارتی مناسب و قابل قبولی دارند که این عامل، بسته به تعداد پره و هم‌چنین جنس رادیاتور مورد نظر، تغییر می‌کند. پکیج های دیواری گازسوز ایران رادیاتور که کد آنها با حرف که دارای حرف M ، K ، E و L می باشند از نوع پکیج های دو مبدل می باشند. همچنین نامگذاری با حروف FF به معنی وجود دودکش دو جداره فن دار و CF به معنی بدون فن بودن دستگاه می باشد.

این ویژگی در نظر بسیاری از افراد مهم و اساسی به نظر می‌رسد. از دیگر مزایای استفاده از رادیاتورها می‌توان به توان پخش مناسب گرما در محیط اشاره کرد. این وسیله به کمک جریان هوا قادر است حرارت را در محیط به صورت کاملا یکنواخت و یکپارچه پخش کند. از دیگر ویژگی‌هایی که از نظر طراحان دکوراسیون داخلی بسیار جالب توجه است، شکل ظاهری این وسیله است که در تناسب با سایر اجزای موجود در محیط است و از این نظر نیز می‌تواند تاثیر زیادی بر روی جلوه ظاهری و دیزاین یک مکان داشته باشد. حرارتی که رادیاتورها از خود انتشار می‌دهند، بهینه است و به همین دلیل قادر است مدت طولانی در محیط باقی بماند و ما با کمتری میزان اتلاف انرژی گرمایی مواجه باشیم.