تاسیسات شیری بهترین مارک رادیاتور شوفاژ-رادیاتور پارس

بوتان با توجه به نیاز مردم، مدل های مختلفی از رادیاتور را روانه بازار کرده است که شما می توانید با توجه به نیاز خود آنها را انتخاب کنید. رادیاتورهای پنلی بوتان در سایزهای مختلف 60، 80، 100، 120 و 140 سانتی متری تولید و در اختیار شهروندان قرار می گیرد. بسته به اندازه اتاق یا منزل خود می توانید یکی از این مدل ها را به خانه خود اضافه کنید.

قیمت رادیاتورهای شوفاژ

رادیاتور های برقی برای مکان هایی که دارای مشکلات سیستم لوله کشی و گاز رسانی هستند، انتخاب مناسبی می باشد. از دیگر ویژگی های منحصر به فرد شوفاژ ها، می توان به هزینه های نصب و راه اندازی پایین، جا به جایی آسان اشاره نمود. با معرفی رادیاتور برقی، تا حدودی با راهنمای خرید رادیاتور شوفاژ آشنا شدید. شما می توانید در روز های گرم سال که نیازی به سیستم های گرمایشی ندارید، آنها را جمع کنید. با جمع آوری شوفاژ ها، در فصول گرم سال، می توانید فضای مفید منزل یا اتاق کار را به حالت اولیه بازگردانید. جنس رادیاتورها متفاوت است، از جمله می‌توان به رادیاتورهای آلومینیومی، فولادی، مسی و چدنی اشاره کرد.

  • رادیاتور های حوله ای نسبت به سایر انواع رادیاتور، معمولا در ارتفاع بالاتری از دیوار نصب می شوند.
  • بنابراین در صورت نیاز داشتن به تعمیر، می توانید به سادگی به بازار مراجعه کنید.
  • به طورکلی میتوان گفت رادیاتور آلومینیومی سبک تر ، زیباتر و ضریب هدایت حرارتی بالاتری نسبت به رادیاتور فولادی دارد، ولی از لحاظ قیمت گرانتر می‌باشد.
  • شما علاوه بر هزینه خرید شوفاژ باید به مواردی دیگر چون هزینه نصب رادیاتور و اجرت نصب رادیاتور شوفاژ نیز توجه داشته باشید.
  • زیرا در صورت نیاز به تعمیر می‌توانید به سادگی به بازار مراجعه کرده و خیلی زود قطعه مورد نیاز را تهیه کنید.
شرکت بوتان با چندین دهه تجربه محصولات گرمایشی با بالاترین کیفیت تولید می کند و حتی برخی از مدل ها را به خارج از کشور صادر می کند. کیفیت محصول تنها ویژگی مثبت بوتان نیست و پس از خرید نیز خدمات پس از فروش عالی را به مخاطبین خود ارائه می دهند. همچنین به خاطر سطح ایمنی بالا و ظاهر زیبا امروزه برای تامین هوای گرم مجله خبری تاسیسات ساختمانی فضاهای مختلف، از رادیاتور استفاده میکنند. با داشتن اطلاعات کافی در این زمینه و برخوردار بودن از راهنمای خرید رادیاتور شوفاژ می توانید بهترین رادیاتور را متناسب با نوع کاربرد محل مورد نظر خریداری نمایید. با توجه به استقبال فراوانی که این محصولات دارند، سالانه میلیون ها دستگاه تولید و روانه بازار رقابت می شوند.

در سیستم حرارت مرکزی که از آبگرم استفاده می‌شود، دمای خروجی آب از 180 درجه و دمای ورودی اب به داخل دیگ که گرمای لازم را به اتاق منتقل می کند، برابر 160 درجه می باشد، حدود 20 درجه اختلاف دمای بین رفت و برگشت می باشد. این رادیاتورها از چدن ساخته می شوند و از گذشته تا به امروز مورد بهره گیری قرار گرفته اند. رادیاتورهای چدنی همانند رادیاتورهای آلومینیومی خاصیت ضد زنگ زدگی دارند و نسبت به رادیاتورهای فولادی مقام تر هستند. نکته آخر اینکه شیرهای رادیاتور را هیچ موقع نبندید و همه رادیاتور ها باز باشند و اگر هوا کمی گرم‌تر شد میتونید از پکیج درجه شوفاژ را کم کنید و اگر گرم‌تر شد بگذارید روی تابستانی و در تابستان هم فقط شیرهای رفت و برگشت زیر پکیج را ببندید. در سال ۱۳۵۷ این کارخانه در شهر اصفهان تاسیس گردید و یکی از نام‌های آشنای رادیاتورسازی در ایران شد.

این محصول قابلیت نصب آسان داشته و بخاطر عدم نیاز به اتصالات و شیرالات خاص، 50 درصد کمتر در سیستم لوله کشی آن، نسبت به رادیاتور پره ای و پنلی، از لوله استفاده می شود. تولید گرمای یکنواخت در محیط بخاطر سطح گسترده آن در دور اتاق ، سرعت بالا در نصب ، صرفه جویی در مصرف انرژی و بازدهی بالا از ویژگی های رادیاتور گرمایشی قرنیزی می باشد. رادیاتور یک مبدل حرارتی است که توسط برندهای متعددی در مدل های متنوع طراحی می گردد. به همین دلیل ممکن است خریداران در خرید رادیاتور گرمایشی با گارانتی معتبر و کیفیت مناسب با چالش مواجه شوند. استفاده از این مبدل حرارتی در اشکال مختلف سابقه تاریخی داشته و در رم باستان از شکل ابتدایی آن استفاده می شده که جنس آنها از سنگ بوده و در زیر سازه ساختمان قرار می گرفتند تا گرمای ذغال را به کف اتاق انتقال دهند. امروزه این محصول برای مصارف تاسیسات ساختمان مسکونی، اداری و تجاری و بیشتر از جنس آلومینیوم، مس، استیل و فولاد تولید شده و روز به روز با سیستم مدرن تری به بازار عرضه می گردد.

رادیاتورها در انواع مسی، فولادی، چدنی و آلومینیومی ساخته می شوند. رادیاتور شوفاژ تنها جهت سیستم های گرمایش مرکزی قابل استفاده می باشد که از نوع جابجایی آزاد است. یکی دیگر از انواع رادیاتور از نظر جنس به کار رفته در ساختار آنها، رادیاتورهای آلومینیومی می باشند. مزیت های مهم این رادیاتورها وزن سبک، مقاومت بالا در برابر زنگ زدگی و پوسیدگی و شکل مدرن و زیبای آن است. این نوع از رادیاتورها بیشتر در محیط های داخل ساختمان که رطوبت دارند، مانند حمام و سرویس های بهداشتی و همچنین در زیرزمین ها نصب شده و مورد استفاده قرار می گیرد. از آنجایی که آلومینیوم از نظر رسانایی چهارمین فلز محسوب شده و در طبیعت به راحتی یافت می شود، این نوع از رادیاتورها قیمت مناسبی هم دارند.

رادیاتور آلومینیومی آنیت مدل سوپر لوکس مربعی 11 پره