تجهیزات و تاسیسات استخر ، سونا و جکوزی جهیزات مخصوص تصفیه ضدعفونی-رادیاتور پارس

خاک سیلیسی را می توان به عنوان ماده فیلتراسیون در این محصول دانست که با توجه به بسیار ریز بودن قطعات آن می تواند ماده صاف را تصفیه کرده و یکی از مهم ترین گزینه های پیش روی شما می باشد. البته استفاده از این تاسیسات در استخرهای بزرگ غیر ممکن می باشد و باید در نظر داشته باشید که اندازه های استخر برای شما دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد. در این روش میزان بسیار زیادی از آب هدر داده می شود و در نهایت می توان گفت که استفاده از تاسیسات خزینه برای استخرهای خانگی می تواند گزینه ای مناسب باشد و برای استفاده جمعی مناسب نخواهد بود. نمونه دیگر تاسیسات استخر را می توان تجهیزاتی دانست که برای استخرهای بالای زمین مورد استفاده می شود و در این دسته از استخر ها به دلیل این که فوندانسیون استفاده می شود، استخر نسبت به سطح زمین بالاتر می باشد.

پیشنهاد می کنیم مقاله ساخت استخر را برای اگاهی از هزینه های اجرایی و طراحی استخر مطالعه کنید >>

اگر ۳ ساعت متوالی پمپ فعالیت داشته باشد،۲۱ ساعت باقی مانده در روز فرصت انباشته شدن ذرات را فراهم می کند. میزان کلر استاندارد آب استخر باید بین ۱ تا ۲ ppm و پی اچ بین ۷.۲ تا ۷.۸ باشد. ساختمان کوره بایستی طوری طراحی شود که بیشترین میزان بازدهی را داشته باشد ، همچنین مشعل صنعتی به کار رفته استاندارد باشد. اتاق سونای خشک که با ایجاد دمای بین ۶۰ الی ۸۰ درجه، در گنجایش و ظرفیت های استاندارد با ساختمان چوبی ساخته می باشد. صنایع دما بخار مشهد با رزومه قوی در پیاده سازی استخر می تواند راهنمایی صحیح در این زمینه داشته باشد.

لوازم و تجهیزات مورد نیاز در ساخت موتورخانه و تصفیه آب

در صورتی‌که استخر سرپوشیده باشد، تهویه سالن یکی از تجهیزات ضروری آن می‌باشد. سالن استخرهای سرپوشیده باید دارای درجه حرارت مناسب و رطوبت مطلوب باشد. با استفاده از سیستم‎های سرمایشی و گرمایشی مناسب درجه حرارت مناسب تامین می‌گردد. یکی از اجزای تشکیل‌دهنده استخرها، تغذیه کننده شیمیایی (فیدر) است که بعد از گرم‌کن در فرآیند تصفیه آب قرار می‌گیرد. این دستگاه به ضدعفونی سریع و موثر برای حفظ تمیزی آب و شفافیت آن کمک می‌کند.

در صورتی که آب استخر به جای رودخانه از لوله کشی آب شهری استفاده می کنیم، اندازه گیری میزان آب مصرفی دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد و به دلیل که میزان هدر رفت آب در صورتی که تامین یک استخر از لوله کشی آب انجام شود بسیار بالا خواهد بود باید به این نکته توجه داشته باشیم. به همین خاطر یک سیستم گرمایشی و سرمایشی به عنوان پکیج در نظر گرفته می شود که داخل شبکه های این سیستم آب جریان پیدا می کند. گرم کردن آب و توزیع آن در داخل شبکه ها باعث می شود تا حرارت تبادل داشته و در نتیجه محیط استخر گرم خواهد شد. تاسیسات استخر نیز مانند تاسیسات ساختمانی از بخش های مکانیکی و الکتریکی ترکیب شده است که زیرساخت های لازم را برای عملیاتی کردن استخر مهیا و آماده می کند.

  • در واقع باید بدانیم که تصفیه خانه های مربوط به استخرها در سه دسته جریان آب گذرا، استخر و خزینه دسته بندی می شوند و شما باید با توجه به نوع استخری که دارید نسبت به انتخاب بهترین گزینه اقدام کنید.
  • به طور کلی می توان گفت تاسیسات استخر مجموعه اقدامات لازم جهت عملیاتی کردن آن از قبیل لوله کشی ، موتورخانه ، تصفیه خانه ، برق کشی ، چراغ ها و… می باشد ، بدون همه این ها شما تنها یک سازه بدون روح و قلبی بدون تپش خواهید داشت.
  • به راحتی بر پمپ‌ها و فیلترها سوار بوده و یا بتوان راحتر و سریع‌ تر آب کف استخر و جکوزی را تخلیه نمود .
از ویژگی‌های متمایز کننده دیگر فیلتر کارتریجی، افت فشار کمتر در مقایسه با سایر فیلترها است. آشنایی با مجله خبری تاسیسات ساختمانی و جکوزی و نحوه عملکرد آنها در هنگام راه‌اندازی، جهت اطمینان از کارایی حداکثری آنان امری ضروری است. شناخت کامل از تاسیسات استخر این امکان را فراهم می‌آورد تا در صورت بروز مشکل در هر بخش بتوان بدون نگرانی مشکل را شناسایی و رفع نمود.

پمپ استخری دیزل ساز 2 اینچ 1/5 اسب دیزل ساز مدل DS150/2