تعمیر و نگهداری تاسیسات ساختمان و تاسیسات الکتریکی و تاسیسات مکانیکی پمکو-رادیاتور پارس

دلیل استفاده از این سیستم کاهش خسارت های ناشی از حریق و هشدار به ساکنین ساختمان در مواقع اضطراری می باشد. پس از بررسی ترافیک آسانسور، نحوه قرار گیری قطعات در چاه آسانسور طراحی می شود. زیرا در صورت طراحی صحیح می توان برای آسانسور کابین بزرگتری را انتخاب کرد. لزوم استفاده از دو دیگ آب داغ در موتورخانه بیمارستان جهت تامین آب گرم وجود دارد. در این سیستم از کف تحت عنوان ماده خاموش کننده آتش در ساختمان استفاده می شود. طراحی تاسیسات اعلام حریق به گونه ای است که حساسیت این سیستم به دود و آتش است.

خطوط لوله‌کشی

در یک دسته بندی دیگر سیستم روشنایی بخش های مختلف ساختمان را در دو دسته سیستم هوشمند و سیستم دستی قرار می دهند. در مدل دستی تمام لامپ ها و چراغ های روشنایی بعد از لمس شاستی کلید برق روشن و خاموش می شوند، اما در مدل هوشمند می توان لامپ های هوشمند را از طریق سیستم وای فای و یا بلوتوث گوشی همراه روشن و خاموش کرد. در این مدل شما می خواهید یک قسمت خاص از فضای داخلی ساختمان را با کمک نورپردازی تاکیدی و سایه های شکل گرفته در اطراف آن بیشتر جلوه دهید، بنابراین می توانید از چراغ های دیواری کمک بگیرید. از این سبک برای روشنایی یک اثر هنری، کتابخانه، قاب آینه و غیره استفاده می شود.

منوی اصلی

هدف از سیستم های لوله کشی در اجرای تاسیسات مکانیکی برای توزیع و استفاده از آب قابل شرب و حذف کردن آب های اضافی که در محوطه و بام جمع می شوند است. تهویه و خارج کردن هوای داخلی و جایگزین نمودن آن با هوای بیرون و تازه می تواند موجب افزایش نیاز به سیستم های گرمایشی و یا سرمایشی شود. این کار را به وسیله ی بازیابی تهویه گرما و با گردش مجدد هوای داخلی می توان انجام داد. هدف از اجرای سیستم تهویه ی مطبوع در تنظیم دمای داخلی و تنظیم رطوبت داخلی و حفظ کیفیت هوای داخلی ساختمان است. به این صورت که کیفیت هوای داخلی را می توان از طریق ورود هوای تازه به ساختمان و خارج کردن هوای پایدار و فیلتراسیون به صورت ثابت نگه داشت.

طراحی سونا استخر جکوزی – قسمت اول

در این شماره علاوه بر بخش‌های همیشگی نشریه نظیر اخبار، اجرای درست و نادرست،‌ خلاقیت در اجرای سوپرفیکس، یک تجربه و آشنایی با مقررات… تاسیسات ارزش و اهمیت بالایی در یک سازه دارد؛ چرا که در صورت خراب شدن امکان دارد به سازه آسیب وارد شده و عمر آن کوتاه خواهد شد. • تاسیسات به معنای استفاده مطلوب از کلیه امکانات تاسیساتی و مهندسی است .

  • در حالت کارکرد نرمال، اگر صدای دستگاه زیاد باشد، ایراد عملکردی در ساختار دستگاه وجود ندارد و شاید دستگاه محیط را نیز به خوبی را گرم و سرد نماید اما صدای زیاد آن، آسایش ساکنین را بویژه در هنگام استراحت صلب می‌نماید.
  • این تابلوها جانشین ساده برای جعبه تقسیم های پراکنده در ساختمان های قدیمی هستند.
  • به منظور جلوگیری از آسیب نباید هیچ برخوردی بین لوله های گاز و سازه های اصلی و تاسیسات مکانیکی ساختمان به وجود بیاید.

سیستم های هشدار دهنده حریق، محصولات احتراق، مانند دود)ذرات ریز آئرسل(، گرما)حرارت( و نور را تشخیص می دهند و درمدتی کوتاه توجه ساکنان را برای اجازه خرو… فناوری های جدید برای پنجره ها امکان استفاده بهتر از انرژی و نیزپدید آوردن آسایش در محیط را افزایش داده و مجله خبری تاسیسات ساختمانی راهکارهای علمی بیشتری را در اختیار مصرف کنندگ… ما با هدف ارائه خدمات در حوزه سقف های مرکب عرشه فولادی در بیست و هشتم آذر ماه سال ۱۳۹۲ گردهم آمدیم، تا به نیاز هایی که در صنعت ساختمان، با تجربه چندین ساله فعالیت در این حوزه در بازار احساس کردیم، پاسخ دهیم.

یک فیوز در تابلو توزیع برق ساختمان موجود است که در مواقعی که جریان در سیم پیچی بالا باشد مدار بلافاصله قطع خواهد شد. همانطور که روشن است سیستم های برق ساختمان را مهندسین برق طراحی و اجرا می کنند. مهمترین و کلیدی ترین هدف سیستم روشنایی در تاسیسات الکتریکی ساختمان این است که بخش های داخلی ساختمان از قبیل اتاق خواب، اتاق نشمین، راهروها، آشپزخانه، سرویس بهداشتی و حمام را روشن و به نوعی قابل استفاده کند. این مهم از طریق سیم کشی برق ساختمان و نصب چراغ های مختلف در مدار به دست می آید. در بخش قبلی به بررسی تاسیسات مکانیکی ساختمان پرداختیم و گفتیم که تاسیسات مکانیکی یک ساختمان شامل تاسیسات گرمایشی سرمایشی، استخر، بهداشتی، سونا وغیره می شود. تاسیسات ساختمانی شامل سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی، تهویه مطبوع، گاز، آب، برق، تلفن، تخلیه فاضلاب، ارتباط داخل و خرج ساختمان، ارتباط بین طبقات است.

این روشنایی در مواقع اضطراری جهت خروج افراد از ساختمان را مشخص می کند. سیستم روشنایی ایمنی حاوی چراغ های نشان دهنده علامت های خروج و روشنایی اضطراری می باشد. اما در سیستم روشنایی هوشمند روشن و خاموش کردن از طریق سیستم وای فای یا بلوتوث تلفن همراه نیز انجام می گیرد.