خرید و قیمت انواع رادیاتور-رادیاتور پارس

Quality کیفیت برتر】 ساخته شده با آلومینیوم با کیفیت بالا در برابر خراش ، بخاری دیواری شوفاژ دیواری دوام و عملکرد عالی را ارائه می دهد. وزن خالص این پکیج ها 42 Kg است و با برق مجله خبری تاسیسات ساختمانی مصرفی 166 وات کار می کنند. در این نوع پکیج ها از دو مبدل اصلی و صفحه ای استفاده میشود. روزهای منتهی به فصل سرد سال که می‌شود اغلب خانوارها به یاد گرمایش خانه می‌افتند.

حداکثر دمای آبگرم گرمایش در پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور مدل L36FF معدل 85 درجه سانتیگراد و حداکثر دمای آبگرم مصرفی آن، 60 درجه سانتیگراد می باشد. همچنین سفارش خرید لوازم جانبی جهت نصب آسان انواع پکیج ایران رادیاتور شامل شیرآلات و اتصالات مربوط به نصب در زمان سفارش خرید پکیج به شرکت دماتجهیز امکان‌پذیر است. این پکیج‌ها، علاوه بر نوع دیواری، در نوع زمینی نیز ساخته می‌شوند. از جمله این موارد می‌توان به خرید پکیج زمینی ایران رادیاتور، پکیج زمینی بوتان، پکیج زمینی شوفاژکار و پکیج زمینی فرولی ، خرید آبگرمکن اشاره کرد. در پکیج های دو مبدل یا مونوترمیک ، از دو نوع مبدل استفاده می شود. مبدل اصلی () که برای گرمایش محیط از آن استفاده می شود و مبدل صفحه ای () برای تامین آبگرم مصرفی بهداشتی.

  • در ضمن حتما حواستان باشد که هر وسیله ای که می خرید از جمله رادیاتور می بایست از پشتیبانی خدمات و گارانتی تعویض مناسب برخوردار باشند.
  • آب، داخل لوله‌هایی که درون رادیاتورها تعبیه شده اند حرکت می‌کند و در اثر این حرکت و جا‌به‌جایی، گرما نیز منتقل شده و محیط اطراف به خوبی گرم می‌شود.
  • از سوی دیگر، این امکان برای شما فراهم شده است که بتوانید رادیاتورها و یا شوفاژهای پره‌ای را در جنس‌های مختلفی خریداری کنید و مورد استفاده قرار دهید.
  • مدلهای L و K ایران رادیاتور دارای نمایشگر عیب یاب دیجیتال بوده و مدل L دارای منبع انبساط بزرگتری نسبت به سایر مدل ها دارد.

این دستگاه از نوع پکیج های دیواری دارای دو مبدل حرارتی، با سیستم محفظه احتراق بسته و فن دار می باشد. ظرفیت حرارتی خروجی پکیج های شوفاژ دیواری ایران رادیاتور مدل L28FF، برابر ۲۴۰۸۰ KCal/Hr معادل ۲۸ KW می باشد. ظرفیت حرارتی خروجی پکیج های شوفاژ دیواری ایران رادیاتور مدل L28FF ، برابر KCal/Hr معادل 28 KW می باشد. پکیج دیواری گازی ایران رادیاتور سری L با راندمان حرارتی 90 درصد برای استفاده در منازل و اماکن اداری تا متراژ 140 مترمربع مناسب می باشد. به منظور افزایش طول عمر دستگاه و همچنین بهره مندی از خدمات گارانتی، نصب دستگاه بایستی به همراه لوازم نصب استاندارد پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور انجام شود.

پکیج شوفاژ دیواری بوتان مدل پرلا پرو 32 – Perla Pro 32RSi

حداکثر دبی آبگرم مصرفی در این پکیج ها ۱۳٫۴ Lit/min می باشد. حداکثر دبی آبگرم مصرفی برای پکیج های فوق، 17 Lit/Min می باشد. این پکیج دیواری دارای توان حرارتی بالا، KCal/Hr معادل 36 KW می باشند. ما در اینجا مقایسه‌ای در میان محصولات موجود در بازار ایران انجام داده‌ایم تا بتوانید بهترین‌ مناسب‌ترین گزینه با شرایط خود را انتخاب نمایید و در فصول سرد سال از گرمایش منزل خود نهایت لذت را ببرید.

رادیاتور پره‌ای

انواع خرید مشعل ایران رادیاتور برای این منظور طراحی و تولید شده‌اند. علاوه بر موارد ذکر شده، خرید داکت اسپیلت ایران رادیاتور نیز در پاسخ به نیاز ساختمان‌ها به تاسیسات حراراتی تهیه و عرضه شده است که در میان ایرانیان کاملا شناخته شده هستند. پکیج دیواری ایران رادیاتور سری E با راندمان حرارتی 93 درصد برای استفاده در منازل و اماکن اداری تا متراژ 130 مترمربع مناسب می باشد.

پکیج دیواری ایران رادیاتور M28FF