خرید و قیمت انواع رادیاتور-رادیاتور پارس

قیمت این رادیاتورها پایین است، اما ضربه پذیری و شکنندگی، نبود تنوع در شکل ظاهری و محدودیت در افزایش طول از جمله مشکلاتی است که می‌توان در رابطه با این نوع به آن اشاره کرد. برای آنکه درصد زنگ زدگی این فلز کاهش پیدا کند از ماده‌ای به نام پلی استر جهت پوشاندن سطوح رادیاتور استفاده می‌شود. رادیاتورها بر اساس ماده‌ای که از آن در تولیدشان استفاده می‌شود به سه دسته آلومینیومی، فولادی و چدنی تقسیم می‌شوند. یک روش بر اساس جنس بدنه رادیاتورها و روش دیگر، طبقه‌بندی بر اساس شکل آن است که ما در اینجا قصد داریم هر دو را بررسی کنیم و با انواع رادیاتورها آشنا شویم.

رادیاتور پریمیوم (ماکسی) 500

برخی از رادیاتورها به صورت عمودی نصب می‌شوند و تا سقف ادامه دارند. سعی کنید در هنگام نصب و اندازه‌گیری، حداقل فاصله‌ی مجاز را بین کف رادیاتور و کف زمین در نظر بگیرید. بهتر است بدانید چنانچه کف رادیاتور به زمین زمین تا سقف بیشتر از سه متر است دست نگهدارید. برای این محل‌ها بهتر است از وسایلی استفاده کنید که حالت دمندگی داشته باشند‌ فن کوئل بهترین‌گزینه برای این مورد است.

در پکیج های دیواری که دارای مبدل هستند ، رسوب گیر فسفات در مسیر لوله آب ورودی به منظور جلوگیری از رسوب املاح در مبدل بهتر است نصب شود. سیستم شوفاژ برای ایجاد حرارت و گرم نمودن آب، از اجزا و بخش‌هایی به وجود آمده است. از جمله این بخش‌ها می‌توان به دیگ بخار، پمپ، رادیاتور، منبع دو جداره، منبع انبساط، سیستم‌های کنترل کننده و …

پکیج دیواری گازی ایران رادیاتور سری L

رادیاتورها، مبدل‌هایی هستند که در سیستم‌های گرمایشی از آن‌ها استفاده می‌شود و خرید و فروش آن امروزه بسیار متداول شده است. آب، داخل لوله‌هایی که درون رادیاتورها تعبیه شده اند حرکت می‌کند و در اثر این حرکت و جا‌به‌جایی، گرما نیز منتقل شده و محیط اطراف به خوبی گرم می‌شود. رادیاتورها فلزی و یا نیمه فلزی هستند؛ در واقع کاربرد رادیاتورها تعیین می‌کند که چه جنسی برای ساخت آن انتخاب شود.

سپس این نوع از رادیاتورها، می‌توانند گرمای ایجاد شده را به اتاق مورد نظر انتقال دهند. رادیاتورهای پنلی، به طور معمول با استفاده از یک یا دو پنل به وجود می‌آیند. لازم به ذکر این نکته است که هر چه طول این پنل‌ها بیشتر باشد، سطح بیشتری، برای انتشار گرما توسط رادیاتور، مورد نیاز خواهد بود. بدنه این تجهیزات به طور معمول از جنس چدن، آلومینیوم، فولاد، مس و … بنابراین می‌توانید با توجه به نوع نیاز خود رادیاتور پنلی مورد نظرتان را انتخاب و خریداری نمایید.

لازم به ذکر است تنوع سایر مدل ها را می توانید از اینجا مشاهده بفرمایید. ازاين رادياتورها برای گرم کردن بعضی نقاط کم اهمیت مثل انباری يا گلخانه مصرف می گردد . برای اينكه سطوح گرمايي اين رادياتور را افزايش دهند اطراف لوله ها را به تیغه هايی (پره هايی) متصل می کنند.

مدلهای L و K ایران رادیاتور دارای نمایشگر عیب یاب دیجیتال بوده و مدل L دارای منبع انبساط بزرگتری نسبت به سایر مدل ها دارد. پکیج L28FF ایران رادیاتور مدل اکو با ظرفیت حرارتی ۲۸kw و راندمان حرارتی بالای۹۳% ، سر و صدای کم و بازدهی بالا یکی از مناسب ترین و به صرفه ترین گزینه ها برای منازل مسکونی و ادارات است. این دستگاه برای فضاهایی با متراژ بالا مناسب است ولی در عین حال قیمت پایینی نسبت به دیگر مدل های پکیج ایران رادیاتور دارد. این طبقه بندی بر اساس ظاهر، طراحی و ساخت رادیاتورها صورت می گیرد. رادیاتور پنلی، رادیاتور پره‌ ای و لوله‌ای از انواع رادیاتور به شمار می روند.بهترین نوع رادیاتور‌ها، رادیاتورهای پنلی یا تخت می باشند . زیبایی ظاهری و سادگی در نصب این رادیاتورها را نسبت به نوع دیگر برتری بخشیده است.

به طور معمول ساختمان ‌ها و برج‌ های مسکونی برای سرما از کولر و برای ایجاد گرما در فصل زمستان از پکیج، اسپیلت و رادیاتور بهره برداری می نمایند. رادیاتورها تقریبا در همه ساختمان ‌های آپارتمانی نصب می شوند و به عنوان سیستم گرمایشی اصلی کاربرد دارند. رادیاتور که بعضی آن را با نام شوفاژ می نامند نوعی وسیله گرمایشی فلزی می باشد که به دیوار مجله خبری تاسیسات ساختمانی وصل می گردد و بر حسب فلز استفاده شده در آن انواع مختلفی دارد. رادیاتورها از جریان برق استفاده می نمایند و مثل یک منتقل ‌کننده دما و گرمای آب عمل می‌ کنند. یکی از عوامل مهم درقیمت پکیج ایران رادیاتور که به شدت مورد توجه مشتریان بوده ، ظرفیت آنها است ، بر آورد ظرفیت یکی مهمترین عوامل در انتخاب پکیج مناسب برای فضای مورد نظر شما می باشد.

انواع رادیاتور پکیج

عدم جاگیري و اشغال فضاي محیط و اتاق و تأثیر نداشتن آن در چیدمان و دکوراسیون محیط داخلي و عدم نیاز به قرنیز کاري محیط داخلي و اتاقها از مزايای آن است. در نوع آلومینیومی از ترکیب تعداد پره، می توان توان گرمای مورد نظر متناسب با فضای مورد بحث را محاسبه نمود. به علت نوسانات قیمت در بازار لطفا قبل از ثبت سفارش و پرداخت ، با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید. و خدمات پس از فروش می باشند، اما پرداخت هزینه نصب و اتصالات پکیج ها، بر عهده مشتریان است. اگر مدل‌های پنلی را یک رنگ با کیفیت بزنند بسیاری از معایب آن مانند زنگ زدن از بین می‌رود.

توصیه می شود با بهره گیری از مشاوره و کارشناسی رایگان تکنسین های مجرب گروه تاسیسات لوکس پیش از خرید و اطلاع از شرایط نصب مرتبط اطلاع حاصل نموده تا آسایش خاطر شما با کمترین هزینه فراهم گردد. طبق مبحث 17 مقررات ملی ساختمان حداقل متراژ قابل تایید برای نصب پکیج در واحد آپارتمانی (مسکونی یا اداری) 64 متر مربع می باشد و در غیر اینصورت تعبیه دریچه تامین هوای تازه جهت احتراق مناسب در محل نصب پکیج الزامی است. با توجه به این که پکیج ال۲۸ هزار فن دار است و فن سبب خروج گازها و دود می شود.این نوع پکیج فن دار می‌باشد که باعث خروج دود و گازهای احتراق می شود، در نتیجه می توان این پکیج را در فضای های سربسته نیز نصب کرد.

  • به علت نوسانات قیمت در بازار لطفا قبل از ثبت سفارش و پرداخت ، با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.
  • این رادیاتورها ویژگی‌هایی دارند که به وسیله‌ی آن توانستند رضایت مشتریان خود را جلب نمایند.
  • در حقیقت، شوفاژها می‌توانند با تبدیل کردن انرژی الکتریکی به انرژی حرارتی، محیط مورد نظر شما را گرم نمایند.