راهنمای خرید رادیاتور شوفاژ انواع رادیاتور شوفاژ خدمت از ما-رادیاتور پارس

سومین خروجی برگشت آبگرم مصرفی میباشد که با نام خروجی آبگرم شناخته می شود. این رادیاتور از بدنه‌ی یکپارچه تولید شده که بازدهی بالای حرارت را شامل می‌شود و با ۱۰ سال گارانتی در خدمت مشتریان است. در سال ۲۰۰۰ محصول مشترک ایران و ایتالیا جنرال والترو بود که بر پایه‌ی دانش و تکنولوژی روز ایتالیا تولید شد. رادیاتور والترو یکی از کارخانجات چند ملیتی با فعالیت در چهار کشور چین، ترکیه، ایتالیا و ایران است که از سال ۱۳۶۷ کار خود را آغاز نمود. ویژگی‌های این رادیاتور شکیل بودن، قابلیت نظافت آسان، حمل و نقل آسان و بازده حرارتی بالا است. بر اساس قیمت شمش آلومینیوم، قیمت نهایی محصول و راندمان حرارتی آن‌ها بسیار با یکدیگر متفاوت است.

  • رادیاتورهای حوله را در ابعاد و مدل های مختلف و از آلیاژهای آلومینیوم، فولاد، کروم و استنلس استیل می سازند.
  • پیشنهاد داریم تا آخر مطلب راهنمای خرید رادیاتور شوفاژ برای داشتن خریدی مطمئن و بهینه ما را همراهی کنید.
  • هر چه تعداد پره های رادیاتور بیشتر باشد میزان انتقال حرارت و گرمایش آن بیشتر خواهد بود و علاوه بر آن ظاهر رادیاتورها با تعداد پره بالا به مراتب زیباتر از کم پره می باشد.
زیرا در صورت نیاز به تعمیر می‌توانید به سادگی به بازار مراجعه کرده و خیلی زود قطعه مورد نیاز را تهیه کنید. به علاوه اگر آن را از برندی تهیه میکنید که خدمات پس از فروش خوبی را به شما ارائه می‌دهد؛ می‌توانید به راحتی به نمایندگی‌های معتبر مراجعه کرده و قطعات مورد نیاز خود را تهیه کنید. هواگیری باعث افزایش عمر کلیه تجهیزات شامل دیگ، پمپ ها، رادیاتورها، پکیج و… لازم است رادیاتورها را در مرزهای سرد ساختمان (زیر پنجره ها و نزدیک جداره های خارجی ساختمان) نصب نمایید. جهت انتخاب صحیح پکیج رادیاتور متناسب با فضای مورد نظرتان، نقد و بررسی و اطلاعات بیشتر محصولات می توانید با گروه تاسیساتی ژابیز تماس حاصل فرمایید . ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی ژابیز می باشد.

رادیاتور شیشه ای آنیت مدل سوپرلوکس لیزرکات

در صورتی که فشاری از سمت شیرآلات روی دیواره ها وارد شود، به مرور زمان باعث ترک خوردگی و بعد تخریب آن می شود، که همین امر باعث نشتی آب و در نهایت خراب شدن کل اتصالات داخل لوله می شود. من تمام مراحل رو انجام دادم و سیستم کلا شسته شد و گرمایش خونه الان عالی شده. اما مشکل…رادیاتها به شدت گاز تولید میکنن که قابل اشتعاله.ظاهرا هیدروژن .روزی یکبار هواگیری میکنم تا رادیاتا به تعادل فشاری برسه و گرم بشه وگرنه یخ میشن.چون پر از گاز میشن. پکیج بوتان پرلا پرو.تا حالا دو تا سرویسکار دیدن و همه چی ردیفه از نظر اونا. دومین خروجی که شیر ورودی آب مصرفی (آب سرد) به آن متصل است با نام ورودی آب سرد شناخته می شود.

رادیاتور آلومینیومی[ویرایش]

این محصولات گرمایشی باعث شدند تا انتخاب بهترین گزینه برای افراد بسیار دشوار شود. توصیه می شود هنگامی که می خواهید این محصول را خریداری کنید، لوازم آن را نیز تهیه کنید. زیرا می توانید مطمئن شوید که برای قرار دادن این محصول در مدار گرمایشی خانه خود با مشکلی مواجه نیستید.

اما به‌طور کلی رادیاتورهای آلومینیومی به نسبت رادیاتور فولادی سبک‌تر، زیباتر و ضریب انتقال حرارت بالاتری دارند. اما به لحاظ قیمت رادیاتور آلومینیومی از رادیاتور فولادی و پنلی گران‌تر است. به طور عمده رادیاتور های گرمایشی موجود در بازار ایران، ساخته ی کشورهای ایران، ترکیه، آلمان و ایتالیا هستند مجله خبری تاسیسات ساختمانی و بدیهی است که هر کدام از کیفیت متفاوتی نسبت به برندهای مشابه برخوردارند. در صورتیکه شما این محصول را از فروشگاه ها و برندهای معتبر خریداری کنید، می توانید صاحب محصول با کیفیتی شده و از خدمات شرکت ارائه دهنده از جمله نصب، راه اندازی، سرویس دهی، گارانتی و خدمات پس از فروش بهره مند شوید.

رادیاتورهای تخت از فولاد ساخته شده اند و به دلیل سطح صاف و مسطحی که دارند، قادر به تولید گرمای بیشتری می باشند. جهت افزایش مقاومت و بازدهی در رادیاتورهای پنلی، قبل از رنگ کردن پنل از یک سری تجهیزات الکتریکی و رنگ اپوکسی پلی استر استفاده می کنند. رادیاتورهای پنلی از نظر کارکرد و کاربرد جزو عالی ترین ها محسوب می شوند، در صورتی که از تولیدکننده های قابل اعتماد خریداری شوند. رادیاتور فولادی همانگونه از که اسمش پیداست، از تعدادی ورقه های فولادی به شکل پره ای و تخت تشکیل شده است.

لوله کشی نامناسب نیز از عواملی است که باعث سرد بودن رادیاتور می‌شود لازم است از یک متخصص کارآزموده به جهت لوله‌کشی بهره ببرید تا در آینده با مشکل روبه‌رو نشوید زیرا رفع این مشکل بسیار هزینه سنگینی را در برخواهد داشت هم‌چنین دردسرساز خواهد بود. معمولا این مشکل با سرد شدن نیمی یا تمام شوفاژ خود را نشان می‌دهد. امکان دارد وجود هوا باعث سرد شدن نصف یا قسمت پایینی رادیاتور شوفاژ شود که این امر کاملا طبیعی است و در این زمان باید هر چه سریع‌تر نسبت به هواگیری شوفاژ اقدام کنید. ممکن است آلومینیوم‌های موجود در مسیر لوله کشی دچار خوردگی شده باشند.

در این حالت شیرهای رفت و برگشت رادیاتور را بررسی کنید و مطمئن شوید که شیرها را در حالت باز قرار می‌دهید تا جریان رفت و برگشت آب در لوله‌های رادیاتور برقرار شود. در صورتی که لوله کشی رادیاتور شوفاژ در محل مناسبی تعبیه نشده است، می توان برای یافتن محل مناسب نصب رادیاتور، نقشه لوله کشی رادیاتور را در ساختمان تغییر داد. شوفاژ های پنلی به دلیل داشتن ظرفیت گرمایی بالایی که دارند در مناطق سردسیر بیشتر مورد استفاده قرار میگیرند .