راهنمای خرید رادیاتور شوفاژ انواع رادیاتور شوفاژ خدمت از ما-رادیاتور پارس

از مزایای این نوع رادیاتورها میتوان به ظاهر زیبا و مدرن، طول عمر بالا و عدم زنگ زدگی اشاره نمود. رادیاتور های پره ای آلومینیومی دارای وزن کمی نسبت به سایر رادیاتور های گرمایشی هستند. در نتیجه یکی از نمونه های موجود در راهنمای خرید رادیاتور شوفاژ، شوفاژ آلومینیومی است.

  • عامل دیگری که می‌تواند منجر به سرد شدن رادیاتور شود، رسوب گرفتگی آن است.
  • در صورتی که قادر به این کار نیستید حتما از تکنسین‌های کاربلد شرکت دیجی امداد رسان کمک بگیرید.
  • در این ویکی‌پدیا پیوندهای زبانی در بالای صفحه و هم‌تراز با عنوان مقاله قرار دارند.
  • طبق معمول تأکید ما بر محاسبه دقیق بارهای حرارتی ساختمان توسط نرم افزار و نیز تأیید نتایج محاسبات توسط یک مهندس تأسیسات می باشد.
طراحی زیبا و ظاهر منحصر به فرد، دارای دو پنل و دو کنوکتور، بازده حرارتی بالا، استفاده از ورق فولادی و تمیز نمودن آسان از ویژگی‌های اصلی این رادیاتور محسوب می‌شود. جنس پره‌ها از آلومینیوم است که در مقابل زنگ زدگی بسیار مقاوم است. به همین دلیل در مناطقی مانند مناطق مرطوب شمالی بیشتر از این رادیاتور استفاده می‌شود. برای تعیین تعداد پره‌ها و حداکثر بار حرارتی حتما با یک متخصص مشورت کنید و نظر او را جویا شوید. بهتر است تا در محلی که قرار است شوفاژ نصب شود بین کف و سقف نهایتا ۳ متر ارتفاع باشد. بعد از ثبت سفارش، از متخصصین مورد اعتماد شهرتان چند پیشنهاد قیمت بگیرید و بهترین را انتخاب کنید.

دیگری تلفات حرارتی ناشی از نفوذ هوای سرد از درزهای پنجره می‌باشد. به عبارت دیگر چه بخواهیم و نخواهیم این تلفات حرارتی صورت می‌گیرد. دقت شود فاصله حداقلی بلوک رادیاتور با دیوار (5 سانتیمتر ) و کف (10سانتیمتر ) رعایت شود.

رادیاتور آلومینیومی مشکی مدل ورتیکال آنادایز

رادیاتور شیشه ای مانند رادیاتور قرنیزی یک رادیاتور دکوراتیو می باشد که در ساختمان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. رادیاتورهای شیشه ای نمای بسیار زیبایی دارند و می توان از آن ها به مجله خبری تاسیسات ساختمانی عنوان قاب عکس درون اتاق استفاده کرد. این رادیاتورها با انواع سیستم های گرمایشی نظیر موتور خانه و غیره سازگار می باشند و به صورت عمودی و افقی با طرح و رنگ متفاوت نیز طراحی می شوند.

انواع رادیاتور شوفاژ در سیستم گرمایشی

اطلاعات و نحوه شستشو و جرم زدایی رادیاتورها عالی و کارایی ضد یخ وتزریق تو رادیاتورها رو نمیدونستم که خوب بود و انجام میدم. یه رادیات پنلی هم تو مسیر دارم که اون به شدت صدای اب میده کلافه ام کرده.جالبه که اون فقط صدای ابش اذیت میکنه.الومینیومیا زیاد صدا نمیدن.با اینکه هواگیری میکنم صداش خفه نمیشه. یه نکته دیگه هم اینکه اگر محافظ برق برای پکیج ندارید همین امروز اقدام به تهیه و نصب یک محافظ زرق نمایید. من بهتون قول میدم اگر همه این کارها را انجام بدید و چند تا نکته را رعایت کنید مطمئن باشید حالا حالاها نیاز به تعمیرکار نخواهید داشت.