راهنمای خرید رادیاتور شوفاژ فروش انواع رادیاتور دماباما-رادیاتور پارس

این آب برای دریافت مجدد گرما از طریق لوله برگشت به موتورخانه برگشته و به داخل دیگ شوف‍ا‍ژ هدایت می‌شود و بار دیگر این سیکل و چرخه تکرار می‌شود. این موضوع می‌تواند بر روی کارکرد شوفاژ تأثیر منفی داشته باشد و باعث گرم نشدن خانه شود. پیش از بررسی این دلایل، بهتر است ابتدا کمی با روش کار سیستم گرمایشی رادیاتور شوفاژ به‌طور کلی آشنا شوید. امیدوار هستیم با مطالعه مطلب راهنمای خرید رادیاتور شوفاژ، توانسته باشیم شما را در انتخاب درست یاری دهیم.

رادیاتور پنلی 100 سانتی لورچ مدل افروز

استفاده از رادیاتور زمانی امکان پذیر است که فاصله کف تا سقف ساختمان 3 متر باشد در غیر این صورت بهتر است از سیستم های گرمایشی دیگر مانند هواساز، فن کویل و سایر سیستم ها استفاده نمایید. از رادیاتورهای پنلی به دلیل ظرفیت حرارتی بالایی که دارند در مناطق سردسیر بیشتر استفاده می شوند، همچنین معمولا رادیاتور پنلی با انواع پکیج ها سازگاری دارند. علت نامگذاری برای این نوع شوفاز به این دلیل است که تعدادی پره در کنار هم این شوفاژ را ساخته اند که میزان گرمادهی به ازای تعداد پره و جنس رادیاتور بستگی دارد. باید دقت داشته باشید که در هنگام تعمیر شوفاژ نوع آن را حتما به تعمیرکار اعلام کنید تا موقعیکه در محل حضور می باشد تجهیزات لازم را همراه داشته باشد. یکی از کاربردهای رادیاتور در خودروها جهت خنک کردن آب برگشتی از موتور است.

رادیاتورهای برقی دارای تعداد پره های مختلف بوده که متناسب برای اتاق هایی با متراژهای گوناگون می باشند. شما می توانید در این صفحه انواع رادیاتور برقی را در برندها و مدل های مختلف مشاهده، بررسی و خرید نمایید. رادیاتور وسیله ای است برای گرمای آبگرم تولید شده توسط موتورخانه یا پکیج که از طریق تماس سطحی با هوا به محیط داخلی ساختمان منتقل می شود. آلومینیوم بعد از طلا و مس، بالاترین سطح رسانایی را در بین تمامی فلزات دارا می باشد.

نحوه کار کرد رادیاتور

این نکات و پارامتر ها، در قالب راهنمای خرید انواع رادیاتور ارائه شده است. پیشنهاد داریم تا آخر مطلب راهنمای خرید رادیاتور شوفاژ برای داشتن خریدی مطمئن و بهینه ما را همراهی کنید. در صورت عدم گردش آب در رادیاتور شوفاژ و یا گردش نامناسب آب، آب مدار رفت مسیر گرمایش سریع‌تر از زمان معمول گرم می‌شود و موجب خاموش شدن NTC مدار گرمایش می‌شود. این اتفاق زمانی رخ می‌دهد که رادیاتورها هنوز به‌خوبی و به‌طور کامل گرم نشده‌اند. این امر منجر به ایجاد اختلاف دمای زیاد بین شلنگ رفت و برگشت در مسیر گرمایش می‌شود.

بخاری‌ها هم جای زیادی به خود اختصاص می‌دهند هم می‌توانند خطر گازگرفتگی را افزایش دهند. این کارخانه محصولات خود را از ۱۳۹۴ به ایران عرضه داشت و به بازارهای ایران امد. تیپ ۲۱ تک کنوکتور، ۲۲ دو کنوکتور و ۳۳ در اندازه‌های ۴۰،۸۰، ۱۸۰ سانت در ایران توسط شرکت تاش تجارت پویا وارد شده است. در صورت مسدود بودن مبدل که توسط رسوبات موجود در آب ایجاد شده گرمایش منزل با مشکل مواجه خواهد شد. هم‌چنین رسوبات رادیاتورها نیز در روند گرمایش خانه مشکل ایجاد می‌کنند لازم است تا حتما برای رفع این مشکل اقدام کنید.

  • رادیاتور یا شوفاژ نوعی مبدل حرارتی است که در گرمایش از آن استفاده می شود.
  • فلز آلومینیوم به دلیل قابلیت بازیافت، با محیط‌زیست سازگاری دارد و در رادیاتورهای آلومینیومی (دایکاست) می‌توان با افزایش یا کاهش پره‌های هر بلوک، توان گرمادهی آن را تغییر داد.
  • رادیاتور والترو یکی از کارخانجات چند ملیتی با فعالیت در چهار کشور چین، ترکیه، ایتالیا و ایران است که از سال ۱۳۶۷ کار خود را آغاز نمود.
  • کارشناسان هایپر صنعت فامکو در زمینه ظرفیت سنجی و انتخاب مدل رادیاتورهای بهترین مشاوره ها را در اختیار شما قرار می دهند.
  • در خاتمه با تقسیم عدد گرمایش مورد نیاز هریک از فضاها بر گرمای تولیدی هر پره از رادیاتور انتخابی خود، تعداد پره رادیاتور مورد نیاز خود را بدست آورید.
همانطور که می‌دانید با سرد شدن هوا، نیاز به تجهیزات گرمایشی برای افزایش دمای محیط اهمیت زیادی پیدا می‌کند. یکی از متداول‌ترین و پرکاربردترین تجهیزات گرمایشی، برای تأمین مجله خبری تاسیسات ساختمانی گرمایش موردنیاز ساختمان‌ها رادیاتورهای شوفاژ هستند. رادیاتورهای شوفاژ انواع مختلفی دارد و هرکدام از آنها متناسب با نیاز برای منازل، شرکت‌ها، ویلاها، مدارس و …

به ازای هر متر مربع 1750 کیلو کالری ظرفیت گرمایی در نظر گرفته شده است. برند های محبوب شوفاژ و رادیاتور به ترتیب الویت عبارتند از ایران رایادتور,بوتان,لورچ,سانیکا, … رادیاتور فولادی یا پانلی از ورقه‌های فولاد تولید می‌شود و پوشش آن اغلب از جنس پلی استر است تا زنگ نزند. معمولا در فضاهایی که رطوبت زیاد است، مانند حمام‌ باید از رادیاتور آلومینیومی استفاده شود. طبق معمول تأکید ما بر محاسبه دقیق بارهای حرارتی ساختمان توسط نرم افزار و نیز تأیید نتایج محاسبات توسط یک مهندس تأسیسات می باشد.

رادیاتور فولادی نسبت به بقیه رادیاتورها مانند آلومینیومی, چدنی و مسی از مقاومت و همچنین قیمت معقول تری برخوردار است. در حقیقت، رادیاتورها اغلب در زیر پنجره ها یا کنار دیوارهای خنک نصب و راه اندازی می شوند که این عمل موجب جلوگیری از بروز بخار روی سطح شیشه ها و متراکم شدن بخار هوا بر روی دیوارهای سرد می شود، و این کار به ثابت ماندن دمای اتاق کمک می کند. ما در اینجا مقایسه‌ای در میان محصولات موجود در بازار ایران انجام داده‌ایم تا بتوانید بهترین‌ مناسب‌ترین گزینه با شرایط خود را انتخاب نمایید و در فصول سرد سال از گرمایش منزل خود نهایت لذت را ببرید. در تابستان جمع‌آوری و در زمستان سرهم کردن بخاری‌ها و نصب آن نه تنها کار سختی است بلکه خطر گازگرفتگی را نیز بسیار بالا می‌برد. در سیستم حرارت مرکزی شوفاژ و در محلی به نام موتورخانه و یا شوفاژخانه، برخی از تجهیزات، به کار رفته است.

رادیاتور پنلی ایران رادیاتور ۱۰۰ سانتی متری

همچنین می توانید برای مشاوره و اطلاع از قیمت رادیاتور گرمایشی به روز با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. برای آشنا شدن با یکی از به روزترین و بهترین وسایل گرمایشی برای فصول سرد، در این مقاله قصد داریم دراین باره که انواع رادیاتور گرمایشی چیست صحبت کنیم. این وسیله گرمایشی به نوعی یک مبدل محسوب می شود که با وصل شدن به پکیج، موتورخانه و یا دیگر سیستم های گرمایشی مرکزی، آبگرم درون آن به چرخش درآمده و گرما را به بیرون تابش می کند.