راهنمای خرید رادیاتور شوفاژ فروش انواع رادیاتور دماباما-رادیاتور پارس

امکان افزایش یا کاهش ظرفیت حرارتی یک پانل وجود ندارد (در چنین مواردی می‌توان با استفاده از پانل رادیاتور جداگانه، ظرفیت حرارتی را افزایش داد). از برترین متخصصین شهرتان رایگان قیمت بگیرید، با آن ها چت کنید و بهترین را انتخاب کنید. در ارزیابی روش های گرم کردن شوفاژ یک موضوع مهم مربوط به شیرهای ترموستاتیک است. در این حالت آب به‌راحتی نمی‌تواند در این مسیر جریان داشته باشد و باعث وارد شدن هوا به شوفاژها می‌شود.

  • سلام،نصب ۲رادیاتور بافاصله۳مترروی یک دیوارودریک راستا مشکلی برای گرمایش ایجادنمیکند.البته ۱ رایاتورهم دردیوارمقابل ودرانتهای پذیرایی وجوددارد.
  • یکی از مهم ترین ویژگی های رادیاتور حوله خشک کن این است که می تواند چگالی رطوبت هوا را به پایین ترین حد خود رسانده و گرمای بهینه ایجاد کند.
  • جنس آنها از استیل ، فولاد و آلومینیوم می باشد و بر اساس محیطی که در آن نصب می شوند جنس آنها انتخاب می شود.
  • یکی از متداول‌ترین و پرکاربردترین تجهیزات گرمایشی، برای تأمین گرمایش موردنیاز ساختمان‌ها رادیاتورهای شوفاژ هستند.

گرمای تولیدی این رادیاتورها از ۹۵ تا ۱۶۵ کیلو کالری متفاوت است و بسته به کارخانه‌های تولیدی دازد. بهتر است مدلی از رادیاتورها را انتخاب نمایید که مجله خبری تاسیسات ساختمانی بتوانید به راحتی تمیز کنید تا راندمان حرارتی رادیاتور بالاتر برود. قبل از خرید رادیاتور، فاصله‌ی بین لوله‌ی بالا و پایین را به دقت اندازه بگیرید.

این محصولات از دیرباز و از همان ابتدای ابداع، دارای ساده ترین شکل برای گرم کردن محیط بودند. امروز با پیشرفت تکنولوژی این سیستم ها نیز دستخوش تغییر بسیاری زیادی شده اند که برای اکثر سازه های ساختمانی نیز کاربرد دارند. رادیاتور گرمایشی شیشه ای با نام های دکوراتیور و یا تزیینی نیز شناخته می شود . گرمایی که درون آنها تولید می شود توسط فرآیند همرفت به محیط انتقال می یابد. این محصول برای تامین گرمای مورد نیاز خود با کلیه سیستم مانند پکیج ، موتورخانه و یا هر منبع گرمایشی دیگری سازگار می باشد.

رادیاتور پنلی ایساتیس ۱۲۰سانتی متر

این سیستم‌ها طول عمر و دوام بسیار بالاتری نسبت به سایر انواع این محصولات دارند. از طرف دیگر، شوفاژهای نوع پره‌ای از قدیمی‌ترین و با سابقه‌ترین نوع شوفاژها به شمار می‌روند. لازم است بدانید که این نوع از تجهیزات گرمایشی، از کنار هم قرار گرفتن چندین پره به وجود می‌آیند. این دسته از محصولات، توان و بازه حرارتی مناسب و قابل قبولی دارند که این عامل، بسته به تعداد پره و هم‌چنین جنس رادیاتور مورد نظر، تغییر می‌کند. شوفاژها و یا رادیاتورهای پنلی، وزن بسیار کمی دارند و فضای بسیار کوچکی را نیز به اشغال خود در می‌آورند. از طرف دیگر، بازه گرمایی که توسط این سیستم‌ها تولید می‌شود نسبت به شوفاژ نوع نوع پره‌ای، بالاتر است.

جرم داشتن رادیاتورها چه نشانه هایی دارد و چه زمانی باید شستشوی مدار شوفاژ را انجام داد ؟

آبگرم موردنیاز حوله خشک کن‌ها می‌تواند به وسیله سیستم‌های حرارت مرکزی ساختمان‌ها مانند پکیج دیواری که میتواند با انرژی گاز و گازوئیل و برق تامین گرمایش کند، موتورخانه یا آبگرمکن‌های خورشیدی تأمین شود. حوله خشک کن شیشه‌ای می‌تواند در طرح‌های مختلف و مطابق با هر سلیقه باشد. رادیاتور آلومینیومی که گاه همراه با ترکیبی از سرب می‌باشد، برای انتقال گرما در مصارف متفاوتی استفاده می‌شود. از جمله کاربردهای رادیاتورهای آلومینیومی می‌توان به استفاده از آن در سیستم گرمایشی شوفاژ منازل و اماکن جهت گرم کردن محیط اشاره کرد. آلومینیوم بعد از طلا، نقره و مس، از نظر میزان رسانایی چهارمین فلزی به حساب می‌آید. رادیاتورهای آلومینیومی، سبکتر، زیباتر از سایر رادیاتورها بوده و ضریب هدایت حرارتی بالاتری نسبت به انواع فولادی دارند.

از طرفی بنابر آنچه گفته شد، می توان نقشه لوله کشی رادیاتور شوفاژ را در هر مکانی که فکر کردیم برای نصب رادیاتور بهتر است تغییر داد. از معایب رادیاتورهای پنلی می‌توان به فلز فولاد مصرفی در رادیاتورهای پنلی که امکان سوراخ شدن و زنگ‌زدگی را در مقایسه با رادیاتورهای آلومینیومی در بلندمدت دارند اشاره نمود. البته هرگونه آسیب‌دیدگی و پدیدآمدن سوراخ در پنل رادیاتور، شانس تعمیر مقرون‌به‌صرفه در رادیاتور پنلی را از بین می‌برد.

رادیاتور پنلی بوتان مدل آیو 100

برای مثال زیر پنجره و نزدیک جداره‌های خارجی بنا بهترین محل برای نصب این محصولات است. با تعیین دقیق محل نصب می‌توانید ویژگی‌های محصول مورد نیاز را هم به دقت مشخص کنید. باید بدانید که استفاده از رادیاتور در محیط‌هایی توصیه می‌شود که ارتفاع سقف آن‌ها کمتر از 3متر باشد.

رادیاتور های شیشه ای با نام های دکوراتیو و صنعتی نیز شناخته می شوند. رادیاتور های شیشه ای نیز همانند سایر رادیاتور ها، به وسیله گرمای آب موجود در لوله های پشت صفحه دمای محیط را به درجه دلخواه می رسانند. با گذشت زمان و گردش آب در لوله‌ها و مدار گرمایش، آب گرم با اجزای داخلی شوفاژ واکنش می‌دهد و باعث ایجاد رسوب گرفتگی در مدار و پکیج می‌شود. این امر منجر به بیشتر کار کردن پکیج برای به گردش در آوردن آب در مدار گرمایش می‌شود.