راهنمای خرید نکات مهم خرید رادیاتور شوفاژ رجا تاسیس-رادیاتور پارس

شیر را تا زمانی که آب بدون هوا از سوراخ زیر شیر خارج می‌شود، باز بگذارید. مهم ترین نکته که بسیار حایز اهمیت است، ظرفیت گرمادهی و همچنین کابرد آنها می باشد. در نتیجه هر کدام از آنه، متناسب با پارامتر های منحصر به فرد و خاص، دارای عملکرد ویژه ای هستند. اگر زمانی که در حال بررسی شیرهای رادیاتور هستید متوجه خرابی شیر پایین شوفاژ شدید، برای تعمیر و یا تعویض شیر اقدام کنید. رادیاتور شوفاژ انواع مختلفی دارد و در زیر مختصراً به آن اشاره شده است. سعی کنید هواگیری رادیاتورها را به موقع انجام دهید تا خطر نشت آب از رادیاتورها کاهش یابد، هواگیری رادیاتورها بهتر است توسط تکنسین متخصص انجام شود.

رادیاتور های حوله ای نسبت به سایر انواع رادیاتور، معمولا در ارتفاع بالاتری از دیوار نصب می شوند. تفاوت دیگر لوله کشی این نوع رادیاتورها با سایر انواع رادیاتورها در آن است که لوله رفت و برگشت رادیاتور حوله ای در امتداد یک خط عمودی در بالا و پایین هم قرار ندارد؛ بلکه در امتداد یک خط افقی و در مقابل هم قرار دارد. یکی از مهمترین موارد در هنگام راه اندازی و نصب موتورخانه و انتخاب نصب رادیاتور شوفاژ و موارد مشابه آشنایی با انواع وسایل گرمایشی مناسب با محیط است. قبل از خرید رادیاتور شوفاژ بهتر است با انواع رادیاتور شوفاژ آشنا باشید. در این مقاله با بهترین مارک رادیاتور شوفاژ، ارزانترین رادیاتور شوفاژ، قیمت هر پره رادیاتور شوفاژ، قیمت رادیاتور 10 پره و همچنین بهترین رادیاتور شوفاژ آشنا شوید. دلیل این‌که چرا نصف شوفاژ سرد است و نصف آن گرم؟ هم از سوالاتی است که کاربران به دنبال پاسخ آن هستند.

  • علت این امر آن است که همانطور که گفتیم می‌توانید با کم یا زیاد کردن پره‌های رادیاتور، آن‌ها را نسبت به محیط‌ مناسب‌سازی نمایید.
  • برای اکثریت مشتریان و حتی می توان گفت برای تمامی مشتریان انتخاب یک تعمیرکار پکیج شوفاژ گازی برایشان اهمیت دارد.
  • این محصول برای تامین گرمای مورد نیاز خود با کلیه سیستم مانند پکیج ، موتورخانه و یا هر منبع گرمایشی دیگری سازگار می باشد.
  • کارخانه رادوب ایران تحت لیسانس آلمان تولید کننده مدرن ترین رادیاتور شیشه ای و تنها تولید کننده رادیاتور شیشه ای فن دار در ایران است.
  • معمولا به دلیل نفوذ هوا از طریق پنجره ها و درزهای آن و توزیع بهتر حرارت، رادیاتور را زیر پنجره نصب می کنند و تعداد پره ها بسته به مساحت اتاق و اتلافات آن دارد.
  • در صورت نیاز به تعمیر و یا سرویس پکیج می‌توانید از تکنسین‌های شرکت دیجی امداد رسان کمک بگیرید.

در این مقاله برای انتخاب بهتر به مشخصات فنی انواع مدل ها و نکاتی درباره برندهای سازنده با گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر و عوامل موثر بر قیمت پرداخته ایم. امروزه انواع مختلفی از محصولات گرمایشی در بازار وجود دارند که باعث شده انتخاب بهترین گزینه برای افراد بسیار دشوار شود. ما در این راهنمای خرید رادیاتور شوفاژ تلاش کردیم تا به اصلی‌ترین سوالات شما در این زمینه پاسخ داده و مهم‌ترین نکات را در این باره به شما یادآور شویم. هزینه نصب رادیاتور برندهای مختلف می توانند با یکدیگر متفاوت باشند. به طور مثال هزینه نصب رادیاتور بوتان با هزینه نصب رادیاتور ایران رادیاتور متفاوت است، پس شما نمی توانید صرفا به قیمت خرید اتکا کنید.

این محصول بهمراه دیگر محصولات گرمایشی در وبسایت دماپویا موجود بوده و در صورت خرید رادیاتور گرمایشی و دیگر محصولات می توانید به وبسایت ما مراجعه کرده و یا با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید. در واقع آب از طریق لوله های رفت و برگشت بین شوفاژ و منبع حرارتی دائم حرکت کرده و بواسطه این سیکل چرخشی بدنه پنل گرم شده و گرما را به بیرون مجله خبری تاسیسات ساختمانی تابش می کند. در ادامه به مشخصات فنی و نحوه عملکرد هر مدل بهمراه تصویر پرداخته ایم. رادیاتورهای حوله ای یا حوله خشک کن دسته ای از رادیاتورهای شوفاژ هستند که جهت نصب در حمام، سرویس بهداشتی، رختکن، استخر و … حوله خشک کن ها را عمدتا از جنس آلومینیوم و فولاد و نیز مدل های دکوراتیو آن را از آلیاژ کروم و استنلس استیل می سازند.

رادیاتورهای پروفیلی قابلیت افزایش و کاهش تعداد پره را ندارند و از بوک های 5 الی 20 پره به بازار عرضه می شوند. قالب ریخته گری این رادیاتورها به صورت یک تکه در برگیرنده تمام پره ها می باشد. به عنوان مثال برای تولید رادیاتور پروفیلی 10 پره، از قالب ریخته گری 10 پره استفاده می شود و یک رادیاتور 10 پره یک تکه تولید می شود که قابلیت اضافه یا کم کردن پره را ندارد. رادیاتورهای پروفیلی ارزان ترین مدل رادیاتورهای آلومینیومی می باشد. از معروفترین رادیاتورهای پروفیلی موجود در بازار می توان به رادیاتور آلفام و یا رادیاتور مدل کریستال ایران رادیاتور اشاره نمود. رادیاتورهای پنلی از دو صفحه تو خالی موازی با یکدیگر ساخته شده اند که فاصله بین این دو صفحه توسط یک یا دو و یا حتی سه ردیف کنوکتور پر می شود تا از این طریق سطح انتقال حرارت افزایش یابد.

رادیاتورهای چدنی :

در این حالت، گاز هیدروژن تولید شده و متصاعد شدن گاز هیدرژن می‌تواند جریان آب سیستم را مختل کند. زمانی که شوفاژ هوا گرفته باشد، هوای موجود در مسیر رادیاتور باعث می‌شود تا آب گرم به‌طور یکسان در همه قسمت‌های آن پخش نشود؛ بنابراین قسمت‌هایی که آب گرم به آن‌ها نمی‌رسد سرد باقی می‌مانند. در خانه‌هایی که از سیستم گرمایشی پکیج استفاده می‌کنند، این چرخه درون پکیج اتفاق می‌افتد. در صورتی که رادیاتورها پمپ حرارتی دارند، احتمالاً مشکل از همین‌جاست. عملکرد پمپ را بررسی کنید و در صورتی که متوجه شدید کار نمی‌کند، پس علت سرد بودن رادیاتور همین مورد است. از طرفی مزیت دیگری که رادیاتورهای برقی دارند این است که هیچ نیازی به سیستم حرارت مرکزی مانند پکیج برای روشن کردن آن ها وجود ندارد.

هواگیری رادیاتور در واقع همان عملی است که باعث خروج هوا از رادیاتور و جایگزین شدن آب گرم با آن می‌شود. این کار باعث می‌شود آب گرم به‌طور یکسان در سر تا سر رادیاتور شوفاژ پخش شده و اتاق را گرم کند تا شما با مشکل گرم نشدن شوفاژ مواجه نشوید. علاوه بر نکات قبلی راهنمای خرید رادیاتور شوفاژ، بهتر لست یک سری نکات را در زمان خرید و انتخاب این محصول رعایت کنید. بدین ترتیب با رعایت نکات بیان شده، تا مدت ها نیاز به خرید رادیاتور شوفاژ نخواهید داشت. درهم آمیخته شدن هنر و صنعت رادیاتور شیشه ای را به وجود آورده است.

رادیاتور پنلی ایران رادیاتور ۱۴۰ سانتی متری

برخی از رادیاتورها به صورت عمودی نصب می‌شوند و تا سقف ادامه دارند. قبل از پرداختن به این‌موضوع اول به نکات خرید رادیاتور می‌پردازیم و سپس برندهای مختلف را با یکدیگر بررسی می‌کنیم. ضمن اینکه در مدل‌های پنلی این رادیاتورها هستند که هیچ خطر سوزاندن را با خود حمل نمی‌کنند.

رادیاتور برقی نوع دیگری از رادیاتورهای شوفاژ می باشند که برای گرمایش نیازی به سیستم پکیج یا موتورخانه مرکزی ندارند. درون این رادیاتورها با روغن نسوز پر شده است و توسط المنت، از نیروی برق، گرما تولید می کنند. رادیاتورهای برقی معمولا دارای دو المنت بوده که هر یک با کلید مجزا در مدار قرار می گیرند. رادیاتورهای برقی در برندهای مختلف در سایزهای 5 الی 20 پره در بازار موجود می باشند. رادیاتور برقی دستگاهی است که درون پره های آن با روغن مخصوص پر شده و با استفاده از المنت گرم می شود. رادیاتورهای برقی معمولا دارای تایمر، ترموستات و فن جهت تسریع گرمایش محیط می باشند.

رادیاتورهای تزیینی و رادیاتور های قرنیزی نیز در بازار دیده می‌شود که معمولا رادیاتور های تزئینی از جنس شیشه بوده با روی کار آمدن این نوع شوفاژ ها در پایانه های حرارتی تنوع جدیدی به چشم می‌خورد. بهتر است زمانی که این محصول را خریداری می‌کنید؛ در همان زمان، لوازم مورد نیاز برای نصب را هم تهیه کنید. به این ترتیب مطمئن می‌شوید که با مشکلی برای قرار دادن این محصول در مدار گرمایشی خانه خود مواجه نخواهید شد. ما در فروشگاه رجا تاسیس، علاوه بر ارائه انواع محصولات گرمایشی، لوازم نصب پکیج و رادیاتور را هم به شما ارائه می‌دهیم تا دیگر نیازی به مراجعه به هیچ فروشگاه دیگری نداشته باشید. بهتر است رادیاتور شوفاژ را در جایی نصب کنید که محل ورود سرما به محیط است.