شرکت فنی مهندسی پالایش گستر آبنوس تاسیسات مکانیکی و تهویه-رادیاتور پارس

هر یونیت بیرون از ساختمان به چندین فن کویل درون ساختمان وصل شده و هر فن کویل را می توان جداگانه خاموش و روشن و دمای هوای خروجی از آن را کنترل و تنظیم کرد. نکته اینکه این سیستم آبی نیست (بر خلاف سیستم چیلر و مینی چیلر که سیستم های آبی هستند) و در ضمن منظور از یکپارچه این است که به تنهایی هم دستگاه حرارتی و هم برودتی است. دستگاه مینی چیلر از دیگر پرکابردترین دستگاه های حرارتی و برودتی مستقلی است که مزایای زیادی دارد.

حال موضوع مهمی که مطرح می شود این است که چنین حالتی چه مزایا و معایبی دارد که مهمترین عیب آن این است که ایجاد دماهای متفاوت به طور همزمان در همه اتاق ها و سالن ها شدنی نیست و هوای سرد یا گرم همزمان و با یک دما در همه جا توزیع می شود. همچنین این دستگاه حرارتی و برودتی مزایا و معایب دیگری دارد که پیشنهاد می کنیم آن را به طور کامل در مقاله زیر مطالعه بفرمایید. اگر بخواهیم بگوییم سیستم های آب هوا در تاسیسات حرارتی و برودتی چیست باید اینگونه تشریح کنیم که سیستم های آب هوایی به عنوان یک سیستم ترکیبی معرفی می شوند تا هر دو مزیتسیستمهایهوای تمام و آب هوا را با یکدیگر ترکیب کنند. حجم ترکیب کاهش می یابد وتهویه مطبوعدر فضای باز تولید می شود تا دمای منطقه مورد نظر را به درستی تنظیم کند. محیط آب وظیفه حمل بار حرارتی در ساختمان را ۸۰-۹۰٪ از طریق آب گرم و خنک کننده است. همچنین شما از جمله افرادی خواهید بود که تقاضای بالایی برای عقد انواع قرارداد دریافت خواهید کرد و درآمد شما روز به روز افزایش خواهد یافت.

خدمات تاسیسات 24 ساعته

علاقه مندان برای تحصیل در رشته تاسیسات باید این رشته را بعد از گذراندن سال نهم دوران تحصیل خود انتخاب کرده و از دو طریق یکی شاخه فنی و حرفه ای و دیگری شاخه کاردانش در رشته های مختلف تاسیسات به کسب مهارت های لازم بپردازند. در توصیف ساده اگر بخواهیم بگوییمتاسیسات حرارتی و برودتیچیست چنین باید گفت که ، پنل های گرمایشی و سرمایشی روی کف یا دیوارها یا سقف ها قرار می گیرد که می تواند منبع گرما و سرما باشند. ما در بنیاد آموزش مجازی ایرانیان امکان ثبت نام در دوره آموزش مجازی تاسیسات حرارتی و اخذ مدرک معتبر تاسیسات حرارتی را به صورت کاملا غیر حضوری فراهم آورده ایم.

از این رو افرادی که به کار با این نرم افزارها که در زمره بهترین نرم افزارهای تاسیسات قرار می گیرند، تسلط دارند، از شانس بالایی برای استخدام در شرکت های فوق برخوردار خواهند بود. در دهه اخیر شاهد این قضیه بوده ایم که سیل عظیمی از فارغ التحصیلان رشته تاسیسات پشت خط ورود به بازار کار این رشته باقی مانده اند و علت اصلی آن عدم مهارت کافی در حوزه کار با نرم افزارهای تاسیساتی است. امیدواریم مطالعه این مقاله شما را از سردرگمی خارج و راه ورود به بازار کار تاسیسات و کسب درآمد از این رشته را به شما نشان دهد. گروه فنی مهندسی آریان برودت با بیش از ربع قرن تجربه در تعمیر و نگهداری تأسیسات حرارتی برودتی، با داشتن تکنسین های مجرب متعهد و متخصص افتخار دارد کلیه دستگاه های حراراتی و برودتی شما را به بهترین نحو تعمیر نماید. آریان برودت یکی از قدیمی ترین لیست شرکت های تعمیر و نگهداری تاسیسات در تهران است. مجموعه تاسیسات دات کام یکی از مجموعه های بزرگ و معتبر می باشد که جهت ارائه و فروش انواع سیستم های تاسیسات حرارتی و برودتی اقدام کرده است.

  • یکی دیگر از انواع سیستم های تاسیسات حرارتی و برودتی که امروزه از محبوبیت بالایی برخوردار شده است؛ فن کویل ها می باشد.
  • در این مقاله از وبلاگ دکتر رویت به طور اختصاصی به بررسی شرایط و بازار کار رشته تاسیسات حرارتی و برودتی در داخل و خارج از کشور خواهیم پرداخت، پس ما را تا انتها همراهی کنید.
  • اگر بخواهیم وظیفه پمپ های منبع آب درتاسیسات حرارتی و برودتیچیست را بیان کنیم باید بگوییم، از پمپ های گرمای منبع آب برای تأمین صرفه جویی در مصرف انرژی بزرگ برای ساختمان های بزرگ در هوای سرد شدید استفاده می شود.
  • ما می توانیم یک برنامه فوق ­العاده برای نگهداری کارخانه ارائه دهیم که منحصراً نیازهای شما را تامین کند.
  • در ساختمان ها معمولاً از سیستم تاسیسات حرارتی و برودتی در انواع مختلفی استفاده می شود.

همانطور که گفتیم، رشته های مختلف تاسیسات را می توان از طرق شاخه فنی و حرفه ای و کاردانش گذراند. به همین دلیل در ادامه این مطلب قصد داریم تا با معرفی دانشگاه های رشته تاسیسات به آن دسته از افراد که علاقه دارند، دانش خود را پیشرفت داده و به مدارج علمی بالاتری در شغل تاسیساتی دست پیدا کنند، کمک کنیم. شوفاژ یا رادیاتور یک نوع از سیستم های گرمایشی هستند که در هوای سرد استفاده میشود . رادیاتورها که از فلز ساخته شدند برای گرم کردن هوای فضای داخل ساختمان استفاده می‌شوند.

به تدریج با بهینه شده اجزا و قطعات و روشهای ساخت این نوع مبدل حرارتی، از دهه 1960 به بعد شرایط استفاده از آنها در سایر صنایع مهیا شد.

چیلرها خود در انواع متنوع چیلر تراکمی آب خنک (آبی) ، چیلر تراکمی هوا خنک (هوایی) و چیلر جذبی طراحی و تولید می شوند. بویلرها نیز در انواع سیستم های آبگرم یا بخار داغ که توسط مشعل گازسوز ایجاد می شود ، طراحی و تولید می گردند. چیلر تراکمی و بویلر به همراه فن کویل و هواساز پر کاربردترین سیستم تاسیسات برودتی و حرارتی ساختمان ها هستند. بهتر است بدانید کولر گازی ها دارای دو عملکرد گرمایشی و سرمایشی می باشد که شما به راحتی می توانید در فصول مختلف سال از تهویه مطبوع مناسب آن بهره مند شوید. توجه داشته باشید کولرگازی ها معمولاً در انواع مختلف و ظرفیت های متنوعی تولید و روانه ی بازار می‌شود.

اما فراموش نکنیم لزوم حرفه ای بودن، تمرین و پشتکار فراوان در یادگیری نرم افزارهای تاسیسات و در قدم بعدی معرفی مهارت ها و تخصص های شما به شرکت ها و کارفرمایان است. یک مهندس مسلط به رویت یا کریر، بعد از کسب مهارت و تجربه و ساخت نمونه کارهای زیاد، می تواند محل کار خودش را انتخاب کند و در شرکتی که منافع مالی خوبی برای او دارد، مشغول به کار شود. بهتر است بدانیم که در کشورهای دیگر یک دانشجوی تاسیسات به راحتی نمی تواند وارد بازار کار حرفه ای شود و در نهایت باید دوره های کارآموزی طولانی را بگذراند و در آزمون های مختلف مورد آزمایش قرار بگیرد تا در آخر بتواند وارد بازار کار حرفه ای خود شود. اما نکته ای که برای ما حائز اهمیت می باشد این است که راه میان بر ورود به شرکت های معتبر در حوزه مجله خبری تاسیسات ساختمانی و برودتی در خارج از کشور یا داخل ایران، تسلط به نرم افزار های رویت و کریر می باشد. امروزه با پیشرفت معماری و شهرسازی و ساخت ساختمان بلندمرتبه تاسیسات عظیم الجثه کارخانجات نیز در ساختمان های مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد لذا نیاز به متخصصین حاذق جهت پایش سیستم های گرمایشی و سرمایشی که نیازهای ساکنین را پاسخگو باشد،ضروری است.

موتورخانه حرارت مرکزی(Central Heating Plant)

از سوی دیگر می دانیم که در تمامی کشورهای توسعه یافته، مدلسازی اطلاعات یکی از اصلی ترین و مهمترین اصول طراحی در بخش تاسیسات و سیستم های حرارتی و برودتی می باشد. بنابراین باید تمام طراحی ها تحت نرم افزارهای BIM مدلسازی شوند که در این راستا نیز یکی از محبوبترین نرم افزارها نرم افزار رویت و در کنار آن نرم افزار کریر می باشد. در ساختمان ها معمولاً از سیستم تاسیسات حرارتی و برودتی در انواع مختلفی استفاده می شود. با توجه به نوع کاربری، شرایط محیطی و شرایط اقتصادی می توانید از سیستم مناسب بهره مند شوید.

تاسیسات الکتریکال ، مکانیکال و سیستم تهویه مطبوع