عدم گردش آب در رادیاتور شوفاژ بر اثر چیست؟ مجله وبسایت آچاره-رادیاتور پارس

این نکات و پارامتر ها، در قالب راهنمای خرید انواع رادیاتور ارائه شده است. پیشنهاد داریم تا آخر مطلب راهنمای خرید رادیاتور شوفاژ برای داشتن خریدی مطمئن و بهینه ما را همراهی کنید. در صورت عدم گردش آب در رادیاتور شوفاژ و یا گردش نامناسب آب، آب مدار رفت مسیر گرمایش سریع‌تر از زمان معمول گرم می‌شود و موجب خاموش شدن NTC مدار گرمایش می‌شود. این اتفاق زمانی رخ می‌دهد که رادیاتورها هنوز به‌خوبی و به‌طور کامل گرم نشده‌اند. این امر منجر به ایجاد اختلاف دمای زیاد بین شلنگ رفت و برگشت در مسیر گرمایش می‌شود.

این آب برای دریافت مجدد گرما از طریق لوله برگشت به موتورخانه برگشته و به داخل دیگ شوف‍ا‍ژ هدایت می‌شود و بار دیگر این سیکل و چرخه تکرار می‌شود. این موضوع می‌تواند بر روی کارکرد شوفاژ تأثیر منفی داشته باشد و باعث گرم نشدن مجله خبری تاسیسات ساختمانی خانه شود. پیش از بررسی این دلایل، بهتر است ابتدا کمی با روش کار سیستم گرمایشی رادیاتور شوفاژ به‌طور کلی آشنا شوید. امیدوار هستیم با مطالعه مطلب راهنمای خرید رادیاتور شوفاژ، توانسته باشیم شما را در انتخاب درست یاری دهیم.

رادیاتور پنلی ایساتیس آفتاب 100 سانتی مترمدل: PKKP100

طبیعی است که هرچقدر تعداد رادیاتورها بالا باشد به همان نسبت قیمت نصب رادیاتور نیز بالاتر می رود، پس اگر یکی از دستگاه های رادیاتور مشکلی پیدا کرده، نیازی به تغییر همه دستگاه ها وجود ندارد. همچنین در شروع کار با توجه هزینه نصب رادیاتور محل هایی که حتما نیاز به رادیاتور دارند را شناسایی کرده و آنها را در اولویت قرار دهید تا با کمبود هزینه مواجه نشوید. ممکن است شما قصد تعویض رادیاتور نداشته باشید و فقط بخواهید پره ها را اضافه کنید، توجه داشته باشید هرچقدر تعداد پره بیشتر باشد هزینه نصب رادیاتور نیز بالاتر خواهد رفت. برای خرید رادیاتور پنلی و یا رادیاتور آلمینیومی از فروشگاه مرکزی کرج تهویه با بهترین قیمت رادیاتور می توانید با مراجعه حضوری و یا سفارش تلفنی رادیاتور شوفاژ خود را تهیه نمایید.

رادیاتور پنلی بوتان 120 سانتی متر مدل آی پن

اگر هنگام خرید رادیاتور شوفاژ، به بازار مراجعه کرده باشید، مسلما با ده ها برند گوناگون مواجه شده اید. هر کدام از این برند های تولید شده دارای ویژگی های مخصوص به خود هستند. دماباما قصد دارد تا شما را با نکات و پارامترهایی که هنگام مراجعه به بازار باید در نظر داشت آشنا کند.

رادیاتور پنلی بوتان 100 سانتی متری

این رادیاتورها عموما در 3 سایز تولید و اجرا می شوند که به 10 لوله و 14 لوله و 20 لوله معروف هستند. رادیاتورهای پره ای قدیمی ترین نوع رایاتور می باشند که در مکان های مختلف مسکونی، تجاری و اداری مورد استفاده قرار می گیرند. امروزه رادیاتورهای پره ای از جنس فولاد و آلومینیوم و در دو مدل برقی و معمولی تولید و در بازار عرضه می گردند. هر چه میزان تعداد پره های رادیاتور بیشتر باشد میزان گرمایش آن نیز بیشتر خواهد بود. رادیاتورهای پره ای با انواع پکیج و موتور خانه مرکزی سازگاری دارند.

  • رادیاتورهای شیشه‌ای همانند یک قاب عکس از تصویری زیبا، به انتخاب یا سفارش مشتری در ساختمان نصب شده و علاوه بر اینکه جزئی از دکوراسیون داخلی ساختمان هستند، گرمایش مطبوعی را به ارمغان می‌آورند.
  • فولاد نیز توان انتقال گرمای خوبی دارد اما یکی از معایب استفاده از این آلیاژ خوردگی و زنگ زدگی آن به شمار می رود.
  • حوله خشک کن بر اساس اندازه محیط حمام دارای لوله‌های متعددی می‌باشند که برای حمام‌های کوچک معمولاً ۶ لوله ای کافیست و برای حمام‌های بزرگ ۱۴ لوله را می‌توان انتخاب کرد.
  • تقریبا در وسط این چهار خروجی یک شیلنگ نیز وجود دارد که به شیر گاز متصل شده است که ما فعلا با آن کار نداریم.
  • در تابستان جمع‌آوری و در زمستان سرهم کردن بخاری‌ها و نصب آن نه تنها کار سختی است بلکه خطر گازگرفتگی را نیز بسیار بالا می‌برد.
  • رادیاتور پانلی از نسل سوم رادیاتور ها هستند که دارای جنس فولاد با بدنه ای یکپارچه تولید و عرضه شده‌اند.