فروشگاه اینترنتی ایران رادیاتور خرید مستقیم و بی واسطه-رادیاتور پارس

در پکیج های دیواری که دارای مبدل هستند ، رسوب گیر فسفات در مسیر لوله آب ورودی به منظور جلوگیری از رسوب املاح در مبدل بهتر است نصب شود. سیستم شوفاژ برای ایجاد حرارت و گرم نمودن آب، از اجزا و بخش‌هایی به وجود آمده است. از جمله این بخش‌ها می‌توان به دیگ بخار، پمپ، رادیاتور، منبع دو جداره، منبع انبساط، سیستم‌های کنترل کننده و …

برندهای مختلفی در بازار ایران وجود دارد که رقابت تنگاتنگی در زمینه‌ی تولید رادیاتورهای مختلف در شکل‌ها و رنگ‌های مختلف با یکدیگر دارند. سال‌هاست که در خانه‌های نوساز دیگر اثری از سیستم گرمایشی بخاری دیده نمی‌شود. بخاری‌ها هم جای زیادی به خود اختصاص مجله خبری تاسیسات ساختمانی می‌دهند هم می‌توانند خطر گازگرفتگی را افزایش دهند. رادیاتور پنلی کارخانه لورچ از بهترین متریال ساخته شده است که کیفیت نهایی را بسیار افزایش داده است. بازدهی حرارتی بالا از وبژگی‌های اصلی این کارخانه و رادیاتور پنلی آذر، رز و پربازده محسوب می‌شود.

  • رادیاتور والترو یکی از کارخانجات چند ملیتی با فعالیت در چهار کشور چین، ترکیه، ایتالیا و ایران است که از سال ۱۳۶۷ کار خود را آغاز نمود.
  • تحمل آن در برابر ضربه، امکان استفاده از آن را برای مدت‌های طولانی را فراهم می‌کند.
  • پکیج شوفاژ دیواری گازی ایران رادیاتور مدل L36FFدارای 2 سال گارانتی ، نصب رایگان و خدمات پس از فروش می باشند.
  • حداکثر دبی آبگرم مصرفی برای پکیج های فوق، 17 Lit/Min می باشد.
  • حداکثر دمای آبگرم گرمایش در این پکیج ها 85 درجه سانتیگراد می باشد، ضمن اینکه حداکگثر فشار آبسرد ورودی آنها 10 bar است.
رادیاتورها، مبدل‌هایی هستند که در سیستم‌های گرمایشی از آن‌ها استفاده می‌شود و خرید و فروش آن امروزه بسیار متداول شده است. آب، داخل لوله‌هایی که درون رادیاتورها تعبیه شده اند حرکت می‌کند و در اثر این حرکت و جا‌به‌جایی، گرما نیز منتقل شده و محیط اطراف به خوبی گرم می‌شود. رادیاتورها فلزی و یا نیمه فلزی هستند؛ در واقع کاربرد رادیاتورها تعیین می‌کند که چه جنسی برای ساخت آن انتخاب شود.

دیگ چدنی شوفاژکار 1300 سوپر هیت 17 پره

قطر لوله های مدار گرمایش در این دستگاه ها برابر 3/4 اینچ است و قطر لوله های آب گرم و سرد آنها، 1/2 اینچ می باشد. در این پکیج ها عمل مکش هوا و تحلیه محصولات احتراق از طریق دودکش دو جداره مخصوص صورت میگیرد . این دستگاه مجهز به یک فن مکنده می باشد که پس از نصب دودکش بر روی آن هوای لازم برای احتراق را از فضای آزاد به دستگاه می رساند .

تمامی حقوق برای تاسیسات پاسارگاد (پکیج رادیاتور)محفوظ است.

زیبایی ظاهری و سهولت در نصب این رادیاتورها را نسبت به نوع دیگر برتری بخشیده است. تنها مشکل این نوع از رادیاتور این است که بر خلاف نوع پره‌ای نمی‌توان آن را بر حسب بزرگی یا کوچکی محیط کم یا زیاد کرد. حداکثر دمای آبگرم گرمایش در این پکیج ها 85 درجه سانتیگراد می باشد، ضمن اینکه حداکگثر فشار آبسرد ورودی آنها 10 bar است. رادیاتورهایی که از آلومینیوم در تولید آن‌ها استفاده شده است، سبک بوده و در مقایسه با دو نوع دیگر، از نظر ظاهری جلوه و ظاهر زیباتری دارند. عمر طولانی، زنگ نزدن و هدایت گرمایی بالا در این رادیاتورها از دیگر عواملی است که موجب می‌شود خرید این نوع رادیاتور بیشتر صورت پذیرد. رادیاتورهای آلومینیومی را بر اساس روش تولید نیز به سه دسته، رادیاتورهای آلومینیومی دایکاست، اکسترود و دایکاست اکسترود تقسیم‌بندی می‌کنند.