فروش آنلاین انواع رادیاتور شوفاژ لئو تهویه-رادیاتور پارس

رادیاتور فولادی نسبت به بقیه رادیاتورها مانند آلومینیومی, چدنی و مسی از مقاومت و همچنین قیمت معقول تری برخوردار است. در حقیقت، رادیاتورها اغلب در زیر پنجره ها یا کنار دیوارهای خنک نصب و راه اندازی می شوند که این عمل موجب جلوگیری از بروز بخار روی سطح شیشه ها و متراکم شدن بخار هوا بر روی دیوارهای سرد می شود، و این کار به ثابت ماندن دمای اتاق کمک می کند. ما در اینجا مقایسه‌ای در میان محصولات موجود در بازار ایران انجام داده‌ایم تا بتوانید بهترین‌ مناسب‌ترین گزینه با شرایط خود را انتخاب نمایید و در فصول سرد سال از گرمایش منزل خود نهایت لذت را ببرید. در تابستان جمع‌آوری و در زمستان سرهم کردن بخاری‌ها و نصب آن نه تنها کار سختی است بلکه خطر گازگرفتگی را نیز بسیار بالا می‌برد. در سیستم حرارت مرکزی شوفاژ و در محلی به نام موتورخانه و یا شوفاژخانه، برخی از تجهیزات، به کار رفته است.

استفاده آن در منازل جهت انتقال حرارت آب گرم رسیده از بویلر به داخل ساختمان است. این نوع از رادیاتورها می‌توانند گرمای مطلوبی را در محیط‌های کوچک ایجاد کنند. اما رادیاتورهای کیمیا همانند سایر محصولات، توان‌های حرارتی مختلفی دارند و در محیط‌هایی با متراژ زیادی هم قابل‌استفاده هستند. شما علاوه بر هزینه خرید شوفاژ باید به مواردی دیگر چون هزینه نصب رادیاتور و اجرت نصب رادیاتور شوفاژ نیز توجه داشته باشید. این‌ها و دیگر موارد به عنوان عوامل موثر بر هزینه نصب شوفاژ شناخته می‌شوند.

پکیج را متعادل کنید

از طرف دیگر، شوفاژهای پنلی، به دلیل اینکه سطح حرارتی صافی ایجاد می‌کنند، می‌توانند فضای یک خانه را به صورت کاملا یکنواخت، گرم نمایند. اما عیب بزرگ این سیستم‌های گرمایشی، این است که تعویض آن‌ها در هنگام حوادثی مانند سوراخ شدن و یا زنگ زدگی، مشکل است. در صورتی که هوا در داخل پکیج باشد فشار آن کم‌تر از 1.5 بار در روی صفحه مشخص می‌شود. امکان دارد بعد از انجام هواگیری هنوز رادیاتور شوفاژ سرد باشد دلایل آن در زیر عنوان می‌شود. در صورتی که پکیج شما از پمپ حرارتی استفاده می‌کند جواب علت سرد بودن رادیاتور شوفاژ چیست؟ را باید در این قسمت جویا شویم.

به ازای هر متر مربع 1750 کیلو کالری ظرفیت گرمایی در نظر گرفته شده است. برند های محبوب شوفاژ و رادیاتور به ترتیب الویت عبارتند از ایران رایادتور,بوتان,لورچ,سانیکا, … رادیاتور فولادی یا پانلی از ورقه‌های فولاد تولید می‌شود و پوشش آن اغلب از جنس مجله خبری تاسیسات ساختمانی پلی استر است تا زنگ نزند. معمولا در فضاهایی که رطوبت زیاد است، مانند حمام‌ باید از رادیاتور آلومینیومی استفاده شود. طبق معمول تأکید ما بر محاسبه دقیق بارهای حرارتی ساختمان توسط نرم افزار و نیز تأیید نتایج محاسبات توسط یک مهندس تأسیسات می باشد.

  • برخی از رادیاتورها به صورت عمودی نصب می‌شوند و تا سقف ادامه دارند.
  • رایج ترین نوع رادیاتورهای پنلی، دو کنوکتور می باشد؛ هرچند که برخی از کارخانه ها رادیاتور پنلی تک کنوکتور و سه کنوکتور نیز تولید می کنند.
  • رادیاتورهای آلومینیومی دایکاست از کیفیت بالاتری برخوردار می باشد.
  • شما با مراجعه به سایت دماباما می توانید قیمت شوفاژ و قیمت رادیاتور شوفاژ دمای فولادی را مشاهده کنید.
  • در صورتی که هر یک از کدهای خطا را مشاهده کردید سریعا با شماره تلفن‌های موجود در سایت تماس بگیرید.
  • از مزایای این رادیاتورها می توان به عدم نیاز به لوله کشی و نصب و راه اندازی آسان اشاره کرد.

همانطور که می‌دانید با سرد شدن هوا، نیاز به تجهیزات گرمایشی برای افزایش دمای محیط اهمیت زیادی پیدا می‌کند. یکی از متداول‌ترین و پرکاربردترین تجهیزات گرمایشی، برای تأمین گرمایش موردنیاز ساختمان‌ها رادیاتورهای شوفاژ هستند. رادیاتورهای شوفاژ انواع مختلفی دارد و هرکدام از آنها متناسب با نیاز برای منازل، شرکت‌ها، ویلاها، مدارس و …

رادیاتوری انتخاب کنید که قطعات در دسترسی داشته باشد

اگر بخواهیم دقیق به نحوه گرم کردن شوفاژ نگاه کنیم این وسیله کاربردی تلاش می‌کند با جابجا کردن هوا در اتاق آن را گرم کند. در واقع هوای گرمی که از شوفاژ ها ایجاد می شود از آنجا که بسیار سبک هستند به سمت بالا رفته و هوای سرد جای آن را می گیرد. برخلاف روش های دیگر این چرخش هوا به حدی مداوم و پی در پی می باشد که در مدت کوتاهی تمامی اتاق گرم می شود. هنگام خرید رادیاتور گرمایشی، یکی از نمونه های پیشرو می تواند رادیاتور قرنیزی باشد. این مدل ها دارای نمایی زیبا و منحصر به فرد هستند که گرمای یکنواخت را به محیط هدیه می دهند.