قیمت رادیاتور خرید انواع رادیاتور گرمایشی-رادیاتور پارس

یکی دیگر از محل های مضر برای نصب و قرارگیری رادیاتور شوفاژ در منزل این است که آن را در پشت پرده های بلند و زخیم نصب کنید. اگر رادیاتور پکیج را در نزدیکی وسایلی مانند مبل بزرگ یا کابینت نصب کنید، هوای گرم خروجی از رادیاتور درون آن محبوس شده و در جریان رفت و برگشت قرار نمی گیرد. به منظور ارائه توضیحات بیشتر در این خصوص در مجله خبری تاسیسات ساختمانی ادامه به چند نکته در مورد محل نصب رادیاتور در منزل اشاره خواهیم کرد. چرا که معتقد بودند رادیاتور برای اینکه هوای داخل ساختمان را گرم تر کند، باید در مکانی نصب شود که گردش هوای سرد وجود دارد، که این ادعا کاملا درست است. از زمان های قدیم بیشتر رادیاتورهای شوفاژ را در زیر پنجره و یا بر روی دیوار خارجی ساختمان نصب می کردند.

بهترین رادیاتور پنلی خارجی

یه بنده خدایی گفت ریکا بریز بجاش.ریختم و الان اب رادیاتورم بصورت منقطع کف الوده.یعنی انگار خوب هواش خارج نمیشه.همه جاش کف پخشه. تقریبا در وسط این چهار خروجی یک شیلنگ نیز وجود دارد که به شیر گاز متصل شده است که ما فعلا با آن کار نداریم. اگر مدل‌های پنلی را یک رنگ با کیفیت بزنند بسیاری از معایب آن مانند زنگ زدن از بین می‌رود. جزئیات درخواست خود را وارد کنید تا از مناسب‌ترین متخصصان پیشنهاد قیمت دریافت کنید. به بیانی دیگر هرچه فاصله رادیاتور از پکیج بیشتر باشد، میزان راندمان رادیاتور نیز کاهش پیدا می کند.

تحویل تا 20 روز کاری بست پرچمی به صورت رایگان در بسته بندی محصولات قرار می گیرد. سلام جناب صادقی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت. هادی – سلام توضیحات صفحه تون خیلی خوب بود مخصوصا اونجایی که مراحل کار رو توضیح دادین.

به همین جهت از آلومینیوم به صورت گسترده ای در تولید و ساخت رادیاتورهای شوفاژ استفاده می شود. آلومینیوم همچنین از مقاومت بالایی در برابر فرسایش آبی و اکسید شدن برخوردار بوده و دارای طول عمر بالایی حتی در محیط های مرطوب مانند حمام می باشد. رادیاتورهای آلومینیومی به دو روش دایکاست و اکستروژن تولید می شوند. رادیاتورهای آلومینیومی دایکاست از کیفیت بالاتری برخوردار می باشد. در این روش تولید، هر پره رادیاتور توسط قالب ریخته گری یکپارچه تولید شده و سپس پره ها توسط مغزی به یکدیگر متصل می شوند. شوفاژ یا سیستم گرمایش مرکزی از قدیمی ترین نوع سیستم های گرمایشی می باشد که به منظور تامین آبگرم مصرفی مورد نیاز ساختمان ها به کار گرفته می شود.

  • به همین دلیل در مناطقی مانند مناطق مرطوب شمالی بیشتر از این رادیاتور استفاده می‌شود.
  • ما در فروشگاه رجا تاسیس، علاوه بر ارائه انواع محصولات گرمایشی، لوازم نصب پکیج و رادیاتور را هم به شما ارائه می‌دهیم تا دیگر نیازی به مراجعه به هیچ فروشگاه دیگری نداشته باشید.
  • آب موجود در رادیاتور، در سیستم حرارت مرکزی (شوفاژ)، توسط تجهیزاتی از قبیل دیگ، مشعل و پمپ گرم می‌شود.
  • شوفاژها و یا رادیاتورهای پنلی، وزن بسیار کمی دارند و فضای بسیار کوچکی را نیز به اشغال خود در می‌آورند.
در این موقع باید برندی را انتخاب کنید که گارانتی و خدمات پس از فروش خوبی را به شما ارائه می‌دهد. علاوه بر برندهای بوتان و ایران رادیاتور که در زمینه تولید انواع محصولات گرمایشی و سرمایشی بسیار شهرت دارند؛ تولیدکنندگان تازه‌ای هم هستند که محصولات بسیار باکیفیتی را به بازار عرضه می‌کنند. امروزه در بیشتر خانه و اداره‌های ما برای انتشار هوای گرم از رادیاتور شوفاژ استفاده می‌شود. این محصولات به دلیل اینکه در طول‌های مختلفی به بازار عرضه می‌شوند و بدنه آن‌ها بیش از حد داغ نمی‌شود؛ گزینه بسیار خوبی برای استفاده در محیط‌هایی با هر متراژی هستند و می‌توانند به خوبی گرما را در فصل سرد زمستان برای ما به ارمغان آورند. اما بسیار اهمیت دارد که پیش از هر اقدامی، راهنمای خرید رادیاتور شوفاژ را مطالعه کرده و بهترین گزینه را انتخاب کنید.

هنگام نصب رادیاتور ملزم به رعایت چه نکاتی هستیم ؟