قیمت رادیاتور خرید انواع رادیاتور گرمایشی-رادیاتور پارس

این کارخانه هم توانست در سال ۱۳۹۳ اولین مدل رادیاتور پنلی خود را به بازار عرضه نماید. این کارخانه رادیاتور پنلی با کیفیت را در ۲۲ مدل و با اندازه‌های متنوع از ۶۰ تا ۱۸۰ سانت تولید نمود. اگر از رادیاتور پره‌ای خریداری می‌کنید بهتر است مدلی را انتخاب کنید که در بازار به وفور موجود باشد.

راهنمای خرید رادیاتور پنلی بوتان

حوله خشک کن‌ها از نظر جنس به انواع حول خشک کن‌های شیشه ای، آلومینیومی و فولادی یا همان استیل طبقه‌بندی می‌شوند. در زیر پنجره یا کنار دیوارهای خارجی است .علت این است که توسط رادیاتور شوفاژ در فصل زمستان دائما گرما به اتاق افزوده می شود .ولی دمای اتاق بالا نمی رود و این دما ثابت می ماند .چون بخش بیشتری از گرمای تولید شده تلف می شود . رادیاتور پنلی کارخانه لورچ از بهترین متریال ساخته شده است که کیفیت نهایی را بسیار افزایش داده است. بازدهی حرارتی بالا از وبژگی‌های اصلی این کارخانه و رادیاتور پنلی آذر، رز و پربازده محسوب می‌شود. به طور کلی نوع لوله‌ای رادیاتور بیشتر برای دستشویی، حمام و محیط‌های مرطوب کاربرد دارد.

این نوع رادیاتور ها، فضای مفید محیط را اشغال نمی کنند و یک هوای گرمی را به محیط هدیه می دهند. لازم به ذکر است که آنها در پایین دیوار ها به جای قرنیز نصب می شوند. جنس رادیاتور ها از آلیاژ آلومینیوم است، به همین دلیل مقاومت بالایی در برابر زنگ زدگی و پوسیدگی دارند. با توجه به توضیحات ارائه شده در قسمت فوق بهترین مکان نصب رادیاتور در اتاق محلی که است که بیشترین سرما و کمترین میزان هدر رفت گرما را دارد. رادیاتورهای ایران رادیاتور از محصولات معتبری هستند که با استانداردهای روز دنیا تولید و روانه بازار می‌شوند.

ممکن است هوا از منبع اصلی سیستم گرمایش وارد رادیاتور شوفاژ شده باشد. ابتدا آب در موتورخانه درون دیگی که در معرض حرارت مشعل قرار دارد، داغ شده و توسط پمپ به لوله کشی درون ساختمان هدایت می‌شود. با مطالعه این گفتار به این نتیجه رسیدیم که امروزه انواع مختلفی از محصولات گرمایشی در بازار وجود دارند.

با این‌که شوفاژ نسبت به سایر وسایل گرمایشی منازل مانند بخاری و شومینه امنیت بیشتر و دردسر کمتری دارد؛ با این حال ممکن است با مشکلاتی روبه‌رو شود. یکی از این مشکلات که بسیاری از صاحبان رادیاتور شوفاژ را درگیر خود می‌کند، هوا گرفتن شوفاژ است. توصیه می شود پیش از هر اقدامی برای خرید، با کمک یک کارشناس، توان حرارتی مورد نیاز محیط را مشخص کنید.

  • تمامی برند های موجود در سایت، دارای کیفیت بسیار مطلوبی می باشند.
  • رادیاتورهای پره ای قدیمی ترین نوع رایاتور می باشند که در مکان های مختلف مسکونی، تجاری و اداری مورد استفاده قرار می گیرند.
  • رادیاتورهای آلومینیومی به دلیل جنس آلومینیوم مورداستفاده، زیبا بوده و ظرفیت انتقال حرارتی بالاتری نسبت به فولاد دارند.
  • از ویژگی های منحصر به فردی که دارند، می توان به نظافت آسان به دلیل بدنه ی یکپارچه، سطح گرمادهی فوق العاده آن اشاره داشت.

بطور کلی رادیاتور منازل یک نوع مبدل حرارتی است که گرما را از سیال یعنی آب داغ در سیستم حرارتی گرفته و به محیط از طریق تماس سطحی با هوا و از طریق تابش گرمایی انتقال می‌دهد. علاوه بر هزینه نصب رادیاتور شما باید به صورت دوره ای شوفاژ را مورد بازید قرار داده و زمان های مشخصی برای سرویس آن در نظر بگیرید. معمولا پیش از آغاز فصل سرما و راه اندازی مجدد شوفاژ بهتر است کنترل انجام داده، دستگاه ها هواگیری شوند و مطمئن شوید در هر هیچ جای مسیر نشتی و نقصی وجود ندارد. زیبایی ظاهری و سهولت در نصب این رادیاتورها را نسبت به نوع دیگر برتری بخشیده است. تنها مشکل این نوع از رادیاتور این است که بر خلاف نوع پره‌ای نمی‌توان آن را بر حسب بزرگی یا کوچکی محیط کم یا زیاد کرد.

شوفاژ ها برخلاف بخاری که گرما را در یک نقطه متمرکز می‌کنند، گرما را در سطح محیط پخش می‌کنند و همه‌جای محیط به طور یکنواخت گرم خواهد شد. پره‌های رادیاتورهای آلومینومی به علت داشتن سطح تماس بیشتر نسبت به انواع چدنی و فولادی و از طرف دیگر به علت هدایت بهتر (ضریب هدایت آلومینیوم مجله خبری تاسیسات ساختمانی بیشتر از چدن و آهن است)، تبادل حرارتی بهتری نسبت به رادیاتورهای فولادی و چدنی دارد. رادیاتور آلومینیومی از لحاظ قیمت نسبت به انواع چدنی و فولادی گرانتر می‌باشد و معمولا در فضاهایی که رطوبت زیاد دارد، مانند حمام‌ها باید حتما ازرادیاتور آلومینیومیاستفاده کرد.

رادیاتور چگونه محیط را گرم می کند ؟