لیست قیمت رادیاتور ایران رادیاتور نماینده رسمی نصب و تعمیرات-رادیاتور پارس

در ساخت این محصول از قطعات تولیدکننده های معتبر اروپایی استفاده شده است. محصولات تولیدی این شرکت، دارای استاندارد CE اروپا و استاندارد ملی ایران بوده و از بالاترین راندمان حرارتی در نوع خود برخوردار می باشند. همچنین علاوه بر پکیج های دیواری، پکیج های زمینی منبع دار به جهت تامین آبگرم بهداشتی فراوان و نیاز گرمایشی همزمان چندین واحد مسکونی، طراحی و تولید گردیده است تا در اختیار مشتریان گرامی قرار گیرد. از دیگر وسائل و تجهیزاتی که در ساختمان‌های امروزی به آن‌ها نیاز داریم انواع مختلف مشعل است.

پکیج زمینی 5 پره شوفاژکار آذرخش بلند as300-5

بطور کلی نصب و راه اندازی و خدمات بعد از فروش کلیه پکیج های دیواری ایران رادیاتور باید فقط توسط شبکه گسترده سرویسکاران مجاز این شرکت که دارای بیش از 1000 شعبه در سراسر کشور میباشند انجام گیرد. بدیهی است پس از خرید دستگاه جهت انجام هماهنگی های مربوطه جهت نصب پکیج اقدام خواهد گردید. جهت اطمینان شما خریداران عزیز ٬ تمامی پکیج های دیواری ایران رادیاتور را مستقیما از طریق نمایندگی ارسال می کند و شما عزیزان می توانید به صورت حضوری برای دریافت و خریداری مجله خبری تاسیسات ساختمانی پکیج خود اقدام کنید . جهت شرایط خرید و تکمیل فاکتور خود پس از ثبت سفارش داخل سایت ٬ با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید تا شما عزیزان را برای ادامه خرید و تحویل کالا راهنمایی کنند . مجموعه گرم لوکس همواره تلاش بر این دارد که ضمن ضمانت اصالت کالای شما عزیزان ٬ با ارایه اطلاعات مفید و کارآمد بتواند در انتخاب درست محصولات شما را یاری دهد . مشاوران ما همواره آماده پاسخ گویی به شما عزیزان خواهند بود و شما را به سمتی انتخابی درست راهنمایی خواهند کرد .

  • در حقیقت می ‌توان گفت تنها تفاوت شوفاژو رادیاتور این دو سیستم این است که سیستم شوفاژ در محل موتورخانه یک ساختمان، قرار می ‌گیرد.
  • اما این‌نکات نکاتی است که بهتر است خودتان بدانید تا بتوانید به طور کلی بهترین انتخاب‌ها را انجام دهید.
  • این رادیاتورها کم مصرف هستند و همین امر می تواند در پایین نگه داشتن قبض های آب شما در ماه های زمستان کمک کند.
  • در حقیقت می‌توان گفت تنها تفاوت این دو سیستم این است که سیستم شوفاژ در محل موتورخانه یک ساختمان، قرار می‌گیرد.
تنها ایراد این نوع از رادیاتور این است که بر خلاف نوع پره‌ای نمی ‌توان آن را بر حسب بزرگی یا کوچکی محیط کم یا زیاد نمود. شوفاژها و هم‌‍‌چنین رادیاتور پکیج بوتان، از جمله ابزارها و تجهیزاتی می باشند که در فصول سرد سال، به ویژه در فصل زمستان، کاربردی می باشند. از این رو می‌ توان گفت شوفاژ و رادیاتور از نظر نحوه کارکرد با یکدیگر تفاوتی ندارند. در حقیقت می ‌توان گفت تنها تفاوت شوفاژو رادیاتور این دو سیستم این است که سیستم شوفاژ در محل موتورخانه یک ساختمان، قرار می ‌گیرد. این در حالی است که رادیاتورها از انواع تجهیزاتی می باشند که در اتاق و یا آپارتمان شما نصب می شوند. پکیج های دومبدله، پکیج هایی هستند که یک مبدل برای سیستم گرمایش رادیاتورها و یک مبدل برای تأمین آبگرم مصرفی در آنها تعبیه شده است.

کیفیت رادیاتور پنلی بوتان با وجود مزایای بیشماری که دارند از معایب متعددی نیز برخوردار می باشند. برند های محبوب شوفاژ و رادیاتور به ترتیب الویت عبارتند از ایران رایادتور,بوتان,لورچ,سانیکا, … طبق مبحث ۱۷ مقررات ملی ساختمان (۱۳۹۰) حداقل متراژ قابل تایید برای نصب پکیج در واحد آپارتمانی (مسکونی یا اداری) ۶۴ متر مربع می باشد و در غیر اینصورت تعبیه دریچه تامین هوای تازه جهت احتراق مناسب در محل نصب پکیج الزامی است.

ویژگی های پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور مدل L36FF

پخش بهینه گرما در محیط و نیاز نداشتن به هواگیری از دیگری ویژگی‌های مثبتی که می‌توان در مورد این رادیاتور به آنها اشاره کرد. درصورتیکه از رادیاتورهای پانلی (فولادی) استفاده می کنید، استفاده از فیلتر مدار گرمایش شوفاژ نیز جهت جلوگیری از ایجاد رسوب سیستم مدار گرمایش بر اساس الزامات شرکت ایران رادیاتور الزامیست. توان یا بازده حرارتی دستگاه پکیج شوفاژ دیواری بایستی متناسب با فضای محیط مورد استفاده در نظر گرفته شود. انواع رادیاتور شامل رادیاتور پنلی، رادیاتور پره ‌ای و رادیاتورهای آلومینیومی می باشند که در ادامه انواع آن را شرح خواهیم داد. در سیستم حرارت مرکزی شوفاژ و در محلی به نام موتورخانه و یا شوفاژخانه، برخی از تجهیزات، به کار رفته است.