لیست قیمت رادیاتور شوفاژ فروش انواع رادیاتورهای پنلی و پره ای-رادیاتور پارس

در نهایت آب سرد توسط لوله برگشت به طرف موتورخانه یا پکیج برمی‌گردد و دوباره در معرض حرارت قرار می‌گیرد تا داغ شود. آب داغ از طریق لوله کشی‌ وارد شوفاژها می‌شود و آن‌ها را گرم می‌کند. بعد از این که گرمای آب به اتاق منتقل شد، طبیعتاً دمای آب کاهش می‌یابد. رادیاتورهای برقی هیچ گونه محدودیتی در محل نصب و قرارگیری ندارند و شما می توانید در هر نقطه از ساختمان آن ها را نصب کنید. در پاسخ به این سوال می توان گفت در صورتی که فضای اتاق محدود باشد، می توان این کار را انجام داد چون گزینه ای دیگری برای محل نصب رادیاتور وجود ندارد. امروزه با توجه به اینکه افراد نگرانی های خاصی در مورد مصرف بیش از اندازه انرژی دارند و از طرفی با بالا رفتن هزینه های مربوط به گاز در ساختمان ها، شاید توجه به این مسئله که محل نصب رادیاتور می تواند در مصرف انرژی تاثیرگذار باشد، خالی از لطف نباشد.

این رادیاتورها با چندین لایه رنگ های اپوکسی پوشیده شده اند تا در برابر خوردگی و زنگ زدگی محافظت شوند. بعلت قیمت پایینتر شمش فولاد نسبت به آلومینیوم، معمولا رادیاتورهای مجله خبری تاسیسات ساختمانی پنلی فولادی در قیاس با رادیاتورهای آلومینیومی از قیمت مناسب تری برخوردار می باشند. رادیاتورهای پنلی معمولا در سایزهای 40 الی 200 سانتی متر در بازار موجود می باشند.

گرمای تولیدی این رادیاتورها از ۹۵ تا ۱۶۵ کیلو کالری متفاوت است و بسته به کارخانه‌های تولیدی دازد. بهتر است مدلی از رادیاتورها را انتخاب نمایید که بتوانید به راحتی تمیز کنید تا راندمان حرارتی رادیاتور بالاتر برود. قبل از خرید رادیاتور، فاصله‌ی بین لوله‌ی بالا و پایین را به دقت اندازه بگیرید.

  • بنابر این عامل می‌توان گفت شوفاژ و رادیاتور از نظر نحوه کارکرد با یکدیگر تفاوتی ندارند.
  • برای تعیین تعداد پره‌ها و حداکثر بار حرارتی حتما با یک متخصص مشورت کنید و نظر او را جویا شوید.
  • در پکیج‌های دو مبدل، در صورت عدم گردش آب در رادیاتور شوفاژ، آب گرم مصرفی هم گرم نمی‌شود و در صورتی که پمپ ضعیف شده باشد، چون دمای آب گرم مصرفی خیلی بالا نیست، کاهش دمای آن مشخص نمی‌شود و در نتیجه مصرف کننده متوجه نمی‌شود که پمپ دستگاه خراب شده است.
  • رادیاتورهای آلومینیومی با محیط‌های مرطوب مانند حمام نیز سازگار بوده و زنگ‌زدگی ندارند.

رادیاتور های گرمایشی در ابعاد و اندازه های مختلف با جنس های متنوعی توسط برند های مختلف تولید می شوند. رادیاتورهای دایکاست در کارخانه به صورت پره پره تولید شده و توسط مغزی به یکدیگر کوپل شده و به صورت بلوک های 5 پره، 7 پره و 10 پره به بازار روانه می شوند. از معروفترین رادیاتورهای دایکاست می توان به مدل های ترمو و کال ایران رادیاتور و یا مدل ایل پریمو بوتان اشاره نمود. از معروف ترین رادیاتور های سه تکه می توان به رادیاتور کلاسیک ساخت کارخانه گرمساز اشاره کرد. رادیاتورهای دایکاست و کلاسیک، در محل نصب، قابلیت کوبل شدن تا 20 پره را دارا می باشند (بیشتر از 20 پره، بعلت سرد ماندن پره های انتهایی توصیه نمی شود).

رادیاتورهای پنلی با وجود مزایای بیشماری که دارند دارای معایب متعددی نیز هستند. برای اینکه بتوانید بهتر تصمیم بگیرید بهتر است معایب آن‌ها را نیز بدانید. رادیاتورهای پنلی پس از ورود به عرصه‌ی رادیاتورها توانستند به خوبی جای خود را در بازار پیدا کنند و به سرعت مشتریان خود را یافتند. این رادیاتورها ویژگی‌هایی دارند که به وسیله‌ی آن توانستند رضایت مشتریان خود را جلب نمایند.

یکی از بزرگترین مزایای رادیاتورهای پنلی نسبت به رادیاتورهای آلومینیومی کاهش تعداد دفعات هواگیری و دارای بالاترین ضریب حرارتی است. با برداشتن پوشش روی رادیاتورهای پنلی، می توانید آن را تمیز کرده و درپوش را در جای خود قرار دهید. در ادامه راهنمای خرید رادیاتور شوفاژ با ویژگی های رادیاتور پنلی بوتان آشنا می شویم. در رادیاتور گرمایشی برقی که به آن شوفاژ برقی هم گفته می شود، روغن به عنوان یک ناقل حرارتی در داخل دستگاه قرار دارد که این روغن احتیاج به تعویض ندارد. درون دستگاه المنت هایی تعبیه شده که باعث گرم شدن روغن و به حرکت درآمدن آن درون پره ها می شوند و به این صورت باعث انتقال حرارت و گرم شدن محیط می گردند. نصب راحت ، کاربری آسان ، عدم نیاز به لوله کشی و جمع کردن آن در فصل گرما از دیگر ویژگی های این محصولات به شمار می رود.

رادیاتورهای برقی جهت تامین گرمایش محیط به برق شهری نیاز دارند و معمولا در شرایطی از آن ها استفاده می شود که فشار گاز کم تر از حد نیاز باشد. از معایب این نوع رادیاتور شوفاژ می‌توان به عدم امکان تعویض پره ها و همچنین ظرفیت هدایت حرارتی آن که چون از جنس فولاد می باشد، نسبت به آلومینیوم کمتر می باشد. حوله خشک کن‌های استیل (فولادی (معمول‌ترین نوع حوله خشک کن هستند و در ساخت آن‌ها از فولاد ضدزنگ استفاده می‌شود که کمی به نسبت دیگر انواع سنگین تر و مدت زمان بیشتری هم برای نصب زمان می‌برند. علاوه بر سؤال‌هایی که در قسمت‌های قبلی به آن‌ها پاسخ دادیم؛ باید یک سری نکته مهم را هم در زمان خرید و انتخاب این محصول رعایت کنید که شما را تا مدت‌ها از خرید رادیاتور شوفاژ بی‌نیاز کند. انجام عمل هواگیری، راندمان گرمایشی سیستم و بویژه بلوک‌های رادیاتور را بشدت افزایش می‌دهد و در نهایت باعث کاهش هزینه گاز مصرفی خواهد شد. در فصل زمستان توسط رادیاتور های شوفاژ گرما به محیط داخلی ساختمان منتقل می‌شود، ولی دمای اتاق ها معمولا ثابت بوده و افزایش نمی یابد چرا که بخش زیادی از گرمای تولید شده تلف می‌شود.

فقط یه سوال برام پیش اومده،وقتی شیر آب گرم باز میکنم و پکیج زیر بار میره یه صدایی ازش شنیده میشه که قبل شستشوی مدار این صدا رو نداشت. امروز قصد داریم به شما نحوه رسوب زدایی رادیاتور شوفاژ را به طور کامل و به صورت قدم به قدم آموزش بدیم و اگر حتی کمی استعداد فنی داشته باشید امیدوارم در پایان این مقاله براحتی اقدام به شستشوی مسیر شوفاژ و جرم زدایی رادیاتورها نمایید . به عنوان مثال جرم ، براده فلزات و شن و ماسه ای که در سیستم مدار شوفاژ وجود دارد و با شروع فصل زمستان و فعالیت پمپ سیرکولاسیون به داخل پکیج کشیده میشوند همه باعث بوجود آمدن مشکلات بسیاری خواهد شد که با انجام این عمل این مسئله پیش نخواهد آمد . لازم به ذکر است که وقتی آب، گرم می‌شود حجم آن، درون دیگ بخار، افزایش پیدا می‌کند.

رادیاتور پنلی لورچ 100 سانت

شما می‌توانید با استفاده از شیر ترموستات، حرارت رادیاتورها را کم و زیاد کرده یا کنترل کنید. قادر باشد از حداکثر ظرفیت حرارتی خود برای ایجاد گرما در محیط استفاده کند. یکی تلفات حرارتی ناشی از جداره ها از قبیل سقف- کف و دیوار و پنجره و…

نمایندگی ایران رادیاتور در صادقیه