لیست قیمت شوفاژ و رادیاتور، ۴ بهمن ترب-رادیاتور پارس

فروشگاه ایران‌زمین نمایندگی رسمی محصولات شرکت بوتان در استان البرز، ارائه دهنده‌ی بهترین محصولات سرمایش و گرمایشی با بهترین و متنوع‌ترین برندها، با ارائه‌ی خدمات برتر می‌باشد. عمل گرمایش در رادیاتور چیست از طریق لوله‌های حاوی آب گرم دیگ صورت می گیرد که درون آن گردش می‌ کند و حرارت را از طریق جابه جایی در هوای اتاق انتقال می دهد. به این شکل که هوای گرم بالای رادیاتور که سبک ‌تر هست به طرف بالا حرکت می نماید و هوای سرد جایگزین آن می گردد و این چرخش دائمی در جریان هوا، باعث گرم شدن محیط می گردد. به دلیل نفوذ هوا از طریق پنجره ها و درزهای آن و توزیع بهتر حرارت، رادیاتور را زیر پنجره نصب می ‌کنند. پکیج دیواری مدل L36FF دارای ابعاد کوچک است و می تواند در بالکن ها و داخل ساختمان نصب شود. حداکثر دمای آبگرم گرمایش در پکیج های فوق ۸۵ درجه سانتیگراد و حداکثر فشار آب سرد آنها، ۱۰ bar است.

تیپ ۲۱ تک کنوکتور، ۲۲ دو کنوکتور و ۳۳ در اندازه‌های ۴۰،۸۰، ۱۸۰ سانت در ایران توسط شرکت تاش تجارت پویا وارد شده است. در سال ۱۳۵۷ این کارخانه در شهر اصفهان تاسیس گردید و یکی از نام‌های آشنای رادیاتورسازی در ایران شد. این کارخانه هم توانست در سال ۱۳۹۳ اولین مدل رادیاتور پنلی خود را به بازار عرضه نماید. اگر از رادیاتور پره‌ای خریداری می‌کنید بهتر است مدلی را انتخاب کنید که در بازار به وفور موجود باشد. این امر از آن‌جهت است‌که اگر رادیاتور شما خراب شد بتوانید پره‌ی آن را تعویض نمایید.

  • قابلیت نصب این رادیاتورها را هم می‌توان به صورت افقی و هم به صورت عمودی نصب نمود.
  • بنابراین آبی که قرار است وارد رادیاتور شود ابتدا توسط دیگ بخار، گرم می‌گردد.
  • برای اينكه سطوح گرمايي اين رادياتور را افزايش دهند اطراف لوله ها را به تیغه هايی (پره هايی) متصل می کنند.

وزن خالص پکیج های فوق ۳۸ کیلوگرم بوده و مصرفی برق آنها ۱۵۸ وات می باشد. وزن خالص پکیج های فوق 38 کیلوگرم بوده و مصرفی برق آنها 158 وات می باشد. از پکیج های دو مبدله برای ساختمان هایی که آب ورودیشان دارای سختی و املاح زیاد باشد و یا زیربنای ساختمان بیش از 120 متر باشد ، استفاده ی شود. از آنجایی که انتخاب مناسب ترین مدل جهت خریداری و نصب امری تخصصی است .

نصب آسان و ۱۲ سال گارانتی اخرین ویژگی‌های این رادیاتور پنلی به حساب می‌آید. کارخانجات معروف بوتان نیز رادیاتور پنلی خود را در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی در تهران برای بازدیدکنندگان برای بار اول به نمایش گذاشت. بر اساس قیمت شمش آلومینیوم، قیمت نهایی محصول و راندمان حرارتی آن‌ها بسیار با یکدیگر متفاوت است.

پکیج های دو مبدل به جهت ثابت بودن دبی عبوری و کنترل بهتر دمای سیال، گرادیان حرارتی تحت کنترل بوده و آبگرم مصرفی به صورت مطبوع به دست می آید. پکیج دیواری گازی ایران رادیاتور مدل L28FF با راندمان حرارتی 93 درصد برای استفاده در منازل و اماکن اداری تا متراژ 160 مترمربع مناسب می باشد. پکیج دیواری گازی ایران رادیاتور مدل L28FF از نوع پکیج‌های فن دار است که خروج دود و گازهای احتراق دودکش پکیج را در مسیرهای مختلف عمودی یا افقی تا بیرون از ساختمان با استفاده از جریان هوای مجله خبری تاسیسات ساختمانی اجباری فن تسهیل می‌نمایند. همچنین در صورت نصب پکیج در بالکن یا هر فضای باز دیگر، استفاده از پکیج فن دار جهت عبور آسان دود و گازهای احتراق ضروری است. جهت جلوگیری از تشکیل رسوب املاح آب در مبدل حرارتی پکیج دیواری ایران رادیاتور، تهیه و نصب رسوب گیر پلی فسفات در مسیر لوله آب ورودی به پکیج توصیه می‌گردد. پکیج های شوفاژ دیواری ایران رادیاتور مدل L28FF، از نوع دو مبدل (یک مبدل برای تأمین گرمایش رادیاتورها و مبدل دیگر برای تأمین آبگرم مصرفی) و از نوع فن دار می باشند.

رادیاتورهای پره‌ای از انواع پر طرفدار رادیاتورها محسوب می‌شوند. علت این امر آن است که همانطور که گفتیم می‌توانید با کم یا زیاد کردن پره‌های رادیاتور، آن‌ها را نسبت به محیط‌ مناسب‌سازی نمایید. از طرفی هر پره قابلیت تعمیر و تعویض دارد که نسبت به رادیاتور پنلی یک مزیت محسوب می‌شود. در تابستان جمع‌آوری و در زمستان سرهم کردن بخاری‌ها و نصب آن نه تنها کار سختی است بلکه خطر گازگرفتگی را نیز بسیار بالا می‌برد. این ویژگی‌ها در کنار امنیت کمی است که در زمینه‌ی سوختگی دارند. برای خرید رادیاتور ایران رادیاتور به صفحه مربوطه مراجعه نمایید.

ویژگی های پکیج دیواری گازی ایران رادیاتور سری L

پکیج های دو مبدل بجهت ثابت بودن دبی عبوری و کنترل بهتر دمای سیال، گرادیان حرارتی تحت کنترل بوده و آبگرم مصرفی به صورت مطبوع به دست می آید. همچنین با توجه به اینکه آبگرم مصرفی با شعله مشعل تماس مستقیم ندارد،تشکیل رسوب بر جداره داخلی مبدل صفحه ای به مراتب دیر تر اتفاق می افتد. تمامی پکیج های شوفاژ دیواری ایران رادیاتور دارای سیستم حفاظت در برابر یخ زدگی می باشند.

رادیاتور پنلی