لیست قیمت شوفاژ و رادیاتور، ۴ بهمن ترب-رادیاتور پارس

پکیج های شوفاژ دیواری ایران رادیاتور در دو نوع تک مبدل و دو مبدل موجود می باشند. در پکیج های دیواری تک مبدل یا بی ترمیک ایران رادیاتور، مبدل تعبیه شده از نوع دوبل بوده و همزمان دو وظیفه تامین آبگرم مصرفی و هم چنین گرمایش ساختمان را بعهده دارد. ساختار این پکیج ها به گونه ای می باشد که آبگرم مصرفی (بهداشتی) و همچنین آب سیستم گرمایش، هر دو بر اثر تماس مستقیم با شعله مشعل گرم می شوند. پکیج شوفاژ دیواری گازی ایران رادیاتور مدل L36FFدارای 2 سال گارانتی ، نصب رایگان و خدمات پس از فروش می باشند.

  • قیمت این رادیاتورها پایین است، اما ضربه پذیری و شکنندگی، نبود تنوع در شکل ظاهری و محدودیت در افزایش طول از جمله مشکلاتی است که می‌توان در رابطه با این نوع به آن اشاره کرد.
  • محل مناسب برای نصب رایاتور ها در زیر پنجره ها و دیواره های خارجی می باشد به همین دلیل بیشترین تلفات حرارتی را از این دو نقطه داریم.
  • لازم به ذکر است که وقتی آب، گرم می‌شود حجم آن، درون دیگ بخار، افزایش پیدا می‌کند.
  • رادیاتور پنلی، رادیاتور پره‌ای و لوله‌ای از انواع رادیاتور هستند.
  • همان‌طور که می‌دانید شوفاژ، به نوعی از سیستم‌های گرمایشی و یا تجهیزات حرارت مرکزی، اطلاق می‌شود که وظیفه اصلی آن، ایجاد گرمای مورد نیاز محیط و هم‌چنین تامین آب گرم مصرفی یک ساختمان است.
فروشگاه تهویه مطبوع سعدی در زمینه پخش و توزیع انواع کالای تهویه مطبوع فعالیت می نماید. تمرکز اصلی فروشگاه بر محصولات ایران رادیاتور و محصولات گرمایشی میباشد. هزینه یک شوفاژ، شامل هزینه و قیمت نصب سیستم و هم‌چنین خرید آن است.

وزن خالص پکیج های فوق ۳۸ کیلوگرم بوده و مصرفی برق آنها ۱۵۸ وات می باشد. وزن خالص پکیج های فوق 38 کیلوگرم بوده و مصرفی برق آنها 158 وات می باشد. از پکیج های دو مبدله برای ساختمان هایی که آب ورودیشان دارای سختی و املاح زیاد باشد و یا زیربنای ساختمان بیش از 120 متر باشد ، استفاده ی شود. از آنجایی که انتخاب مناسب ترین مدل جهت خریداری و نصب امری تخصصی است .

در ضمن حتما حواستان باشد که هر وسیله ای که می خرید از جمله رادیاتور می بایست از پشتیبانی خدمات و گارانتی تعویض مناسب برخوردار باشند. فروشگاه شعله باران آسانترین و بهترین روش برای خرید محصولات حرارتی و برودتی با تضمین و خدمات پس از فروش. در نتیجه مشتریان عزیزی که یکی از ملاک های خرید آن ها عمر بالا و کم صدا بودن دستگاه است، می توانند از این سری محصولات خرید نمایند. پکیج های سری ال از جمله پایه ترین محصولات این شرکت است و برنجی بودن قطعات این سری پکیج باعث شده است تا این محصول عمر به نسبت بالاتری داشته در نتیجه خرید آن مقرون به صرفه است. دیگ بخار، عنوان ابزاری است که از آن برای گرم کردن آب درون رادیاتور، استفاده می‌کنند. بنابراین آبی که قرار است وارد رادیاتور شود ابتدا توسط دیگ بخار، گرم می‌گردد.

رادیاتورهای پره‌ای از انواع پر طرفدار رادیاتورها محسوب می‌شوند. علت این امر آن است که همانطور که گفتیم می‌توانید با کم یا زیاد کردن پره‌های رادیاتور، آن‌ها را نسبت به محیط‌ مناسب‌سازی نمایید. از طرفی هر پره قابلیت تعمیر و تعویض دارد که نسبت به رادیاتور پنلی یک مزیت محسوب مجله خبری تاسیسات ساختمانی می‌شود. در تابستان جمع‌آوری و در زمستان سرهم کردن بخاری‌ها و نصب آن نه تنها کار سختی است بلکه خطر گازگرفتگی را نیز بسیار بالا می‌برد. این ویژگی‌ها در کنار امنیت کمی است که در زمینه‌ی سوختگی دارند. برای خرید رادیاتور ایران رادیاتور به صفحه مربوطه مراجعه نمایید.

مانند هر وسیله و ابزار دیگری که ساخته دست بشر است، رادیاتورها نیز معایبی دارند. از جمله معایبی که می‌توان در مورد آن صحبت کرد، سوراخ شدن رادیاتور است. این امر خصوصا زمانی اتفاق می‌افتد که رادیاتور از جنس فولاد باشد.

مشعل گازسوز شوفاژکار CKI-G120

این منبع می‌تواند آب گرم مصرفی توسط رادیاتور را تامین نماید. آبی که گرم شده و سپس توسط پمپ به سیستم لوله کشی وارد شده است به رادیاتور وارد می‌شود. پس از اینکه آب داخل دیگ بخار، به اندازه کافی، حرارت دید و گرمای مورد نیاز را پیدا کرد، پمپ، وارد عمل می‌شود و آب گرم شده را به لوله‌ها انتقال می‌دهد. این کارخانه رادیاتور پنلی با کیفیت را در ۲۲ مدل و با اندازه‌های متنوع از ۶۰ تا ۱۸۰ سانت تولید نمود.

رادیاتور آلومینیومی 17 پره آنیت مدل اکوپایونیر مشکی

از لحاظ ظاهری هم زیبایی و تناسب رادیاتور با دکوراسیون منزل شما حائز اهمیت می باشد، کیفیت رنگ، مقاومت دربرابر زنگ زدگی و مقاومت مکانیکی، داشتن سطح صاف و بدون لبه تیز فاکتورهای بسیار مهمی اند. این پکیج ایران رادیاتور با توجه به جدول زیر برای فضا تا 200 متر مربع بازدهی بسیار خوبی دارد. پمپ سیرکولاتور قوی با هد استاتیک بالا و فشار کار 0.5 barحداکثر دبی آبگرم مصرفی در این پکیج ها 13.4 Lit/min می باشد. که این مبدل ها برای جهت تامین آب گرم مدار رادیاتور و برای گرم کردن آب مصرفی واحد هستند. ایران رادیاتور یکی از رادیاتورهای معروفی است که هم مشتریان و فروشندگان، هم پیر و جوان که قصد خریدن رادیاتور ندارند به خوبی نامش را می‌شناسند. این رادیاتور در سال ۱۹۳۶ به بهره برداری رسید و همچنان یکی از پیشگامان این صنعت است.

فروشگاه ایران‌زمین نمایندگی رسمی محصولات شرکت بوتان در استان البرز، ارائه دهنده‌ی بهترین محصولات سرمایش و گرمایشی با بهترین و متنوع‌ترین برندها، با ارائه‌ی خدمات برتر می‌باشد. عمل گرمایش در رادیاتور چیست از طریق لوله‌های حاوی آب گرم دیگ صورت می گیرد که درون آن گردش می‌ کند و حرارت را از طریق جابه جایی در هوای اتاق انتقال می دهد. به این شکل که هوای گرم بالای رادیاتور که سبک ‌تر هست به طرف بالا حرکت می نماید و هوای سرد جایگزین آن می گردد و این چرخش دائمی در جریان هوا، باعث گرم شدن محیط می گردد. به دلیل نفوذ هوا از طریق پنجره ها و درزهای آن و توزیع بهتر حرارت، رادیاتور را زیر پنجره نصب می ‌کنند. پکیج دیواری مدل L36FF دارای ابعاد کوچک است و می تواند در بالکن ها و داخل ساختمان نصب شود. حداکثر دمای آبگرم گرمایش در پکیج های فوق ۸۵ درجه سانتیگراد و حداکثر فشار آب سرد آنها، ۱۰ bar است.