لیست قیمت شوفاژ و رادیاتور ۴ بهمن ایمالز-رادیاتور پارس

برخی از رادیاتورها به صورت عمودی نصب می‌شوند و تا سقف ادامه دارند. سعی کنید در هنگام نصب و اندازه‌گیری، حداقل فاصله‌ی مجاز را بین کف رادیاتور و کف زمین در نظر بگیرید. بهتر است بدانید چنانچه مجله خبری تاسیسات ساختمانی کف رادیاتور به زمین زمین تا سقف بیشتر از سه متر است دست نگهدارید. برای این محل‌ها بهتر است از وسایلی استفاده کنید که حالت دمندگی داشته باشند‌ فن کوئل بهترین‌گزینه برای این مورد است.

می‌توان به ابعاد و اندازه هر پره، حجم آبگیری و شکل ظاهری آنها اشاره نمود. رادیاتورهای پنلی با وجود مزایای بیشماری که دارند دارای معایب متعددی نیز هستند. برای اینکه بتوانید بهتر تصمیم بگیرید بهتر است معایب آن‌ها را نیز بدانید.

رادیاتور بوتان 7 پره مدل Il Primo 500

عدم جاگیري و اشغال فضاي محیط و اتاق و تأثیر نداشتن آن در چیدمان و دکوراسیون محیط داخلي و عدم نیاز به قرنیز کاري محیط داخلي و اتاقها از مزايای آن است. در نوع آلومینیومی از ترکیب تعداد پره، می توان توان گرمای مورد نظر متناسب با فضای مورد بحث را محاسبه نمود. به علت نوسانات قیمت در بازار لطفا قبل از ثبت سفارش و پرداخت ، با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید. و خدمات پس از فروش می باشند، اما پرداخت هزینه نصب و اتصالات پکیج ها، بر عهده مشتریان است. اگر مدل‌های پنلی را یک رنگ با کیفیت بزنند بسیاری از معایب آن مانند زنگ زدن از بین می‌رود.

معمولا برای آنکه راندمان پخش حرارت تولید شده توسط رادیاتورها افزایش پیدا کند، این تجهیزات را زیر پنجره‌ها نصب می‌کنند تا به کمک جریان هوا، حرارت در کل اتاق پخش شود. اما از آنجا که می ‌توان با کم یا زیاد کردن پره‌ ها آن‌ها را با محل نصب متناسب نمود، طرفداران خاص خود را دارند. برجسته ‌ترین نوع رادیاتورهای لوله ‌ای حوله خشک‌ کن‌ها می باشند. در واقع نوع لوله‌ای رادیاتور بیشتر برای دستشویی، حمام و محیط‌ های مرطوب مناسب می باشد. اگر پکیج دیواری در بالکن و یا فضای باز نصب شود و مسیر دودکش پکیج دیواری بصورت افقی باشد وبیشتر از 30 سانتی متر باشد باید از پکیج های نوع فن دار شرکت ایران رادیاتور استفاده شود. به منظور نصب رادیاتور پره ای (آلومینیومی) بر روی دیوار نیاز به بست دیواری (پرچمی) رادیاتور آلومینیومی می باشد که بر خلاف رادیاتور های پنلی(فولادی) در زمان خرید رادیاتور همراه رادیاتور نبوده و باید به صورت مجزا خریداری کرد .

پکیج های شوفاژ دیواری ایران رادیاتور در انواع و کاربردهای مختلفی تولید می گردندکه می توان به مدل های فن دار،بدون فن ، تک مبدل،دو مبدل ، سه مبدل ، آنالوگ و دیجیتال در ظرفیت های تا اشاره نمود. پکیج ایران رادیاتور مدل L28 یا ال۲۸هزار جزو پر فروش ترین محصولات ایران رادیاتور است که برای اماکنی با متراژ ۶۴ تا ۱۲۰ متر مناسب است. پکیج ایران رادیاتور سری ال در سه ظرفیت ۲۴ و ۲۸ و ۳۶ کیلو واتی به بازار عرضه شده است. با گسترش جوامع شهری و فرهنگ آپارتمان نشینی، لزوم استقلال در واحدهای مسکونی و بهینه سازی مصرف سوخت باعث شده است که موتورخانه های سنتی جای خود را به پکیج های دیواری بدهند. پکیج های ایران رادیاتور جهت تامین نیاز گرمایشی و آبگرم بهداشتی ساختمان براساس استانداردهای روز دنیا طراحی و تولید می گردد.

He گرمایش کارآمد heating گرمایش قوی 6210Btu روی سیستم هیدرونیک ، و آن را برای استفاده در هر اتاق مناسب می کند. سیستم عملیات حرارتی فوری و کم مصرف هر اتاق را در خانه خود به دمای مطلوب گرم کنید. همچنین از ویژگیهای بارز دستگاه های سری L می توان به نوع عملکرد دیجیتال، سیستم عیب یاب خودکار، بدنه مستحکم شاسی کشی شده و صدای فن بسیار کم نیز اشاره کرد، در ادامه به بررسی ویژگی های اصلی و نحوع عملکرد این دستگاه می پردازیم.

رادیاتور ایران رادیاتور کال 500 تک پره ا Iranradiator Kal 500

به طور معمول ساختمان ‌ها و برج‌ های مسکونی برای سرما از کولر و برای ایجاد گرما در فصل زمستان از پکیج، اسپیلت و رادیاتور بهره برداری می نمایند. رادیاتورها تقریبا در همه ساختمان ‌های آپارتمانی نصب می شوند و به عنوان سیستم گرمایشی اصلی کاربرد دارند. رادیاتور که بعضی آن را با نام شوفاژ می نامند نوعی وسیله گرمایشی فلزی می باشد که به دیوار وصل می گردد و بر حسب فلز استفاده شده در آن انواع مختلفی دارد. رادیاتورها از جریان برق استفاده می نمایند و مثل یک منتقل ‌کننده دما و گرمای آب عمل می‌ کنند. یکی از عوامل مهم درقیمت پکیج ایران رادیاتور که به شدت مورد توجه مشتریان بوده ، ظرفیت آنها است ، بر آورد ظرفیت یکی مهمترین عوامل در انتخاب پکیج مناسب برای فضای مورد نظر شما می باشد.

تحمل آن در برابر ضربه، امکان استفاده از آن را برای مدت‌های طولانی را فراهم می‌کند. مقاومت رادیاتور در برابر خوردگی نیز از جمله مواردی است که یک رادیاتور حتما باید از آن برخوردار باشد. سطح صاف و بدون تیزی رادیاتور، بالا بودن عمر مفید آن، راحتی در نصب و اتصالات، مناسب بودن قیمت و دارا بودن خدمات پس از فروش از دیگر ویژگی‌های یک رادیاتور خوب است.

  • این طبقه بندی بر اساس ظاهر، طراحی و ساخت رادیاتورها انجام می‌پذیرد.
  • زیبایی ظاهری و سادگی در نصب این رادیاتورها را نسبت به نوع دیگر برتری بخشیده است.
  • رادیاتورهای دیواری ما نیز به لطف طراحی مدولار ، می توانند به دلخواه شما کوچک یا بزرگ شوند.
  • پکیج های شوفاژ دیواری ایران رادیاتور در دو نوع تک مبدل و دو مبدل موجود می باشند.
  • محصولات تولیدی این شرکت، دارای استاندارد CE اروپا و استاندارد ملی ایران بوده و از بالاترین راندمان حرارتی در نوع خود برخوردار می باشند.

قیمت این رادیاتورها پایین است، اما ضربه پذیری و شکنندگی، نبود تنوع در شکل ظاهری و محدودیت در افزایش طول از جمله مشکلاتی است که می‌توان در رابطه با این نوع به آن اشاره کرد. برای آنکه درصد زنگ زدگی این فلز کاهش پیدا کند از ماده‌ای به نام پلی استر جهت پوشاندن سطوح رادیاتور استفاده می‌شود. رادیاتورها بر اساس ماده‌ای که از آن در تولیدشان استفاده می‌شود به سه دسته آلومینیومی، فولادی و چدنی تقسیم می‌شوند. یک روش بر اساس جنس بدنه رادیاتورها و روش دیگر، طبقه‌بندی بر اساس شکل آن است که ما در اینجا قصد داریم هر دو را بررسی کنیم و با انواع رادیاتورها آشنا شویم.