مبلمان چوب رنگ | mobleseyed

به همین دلیل آف دکور برای شما یک مینی بوفه کلاسیک را تدارک دیده است. مینی بوفه آلونسو با ارتفاع 130 سانتی متر و پایه های بلندی که دارد، جلوه خاصی به محیط شما می دهد. اولین مدیر کارخانه، نقاش دربار پادشاه، شارل لو برن بود، که مدتی نیز مدیر آکادمی سلطنتی نقاشی و مجسمه‌سازی بود.

مبلمان چوب رنگ | mobleseyed

شما میتوانید رنگ پایه های چوبی این محصول و همچنین رنگ پارچه را به متناسب با دکوراسیون منزل خود انتخاب کرده و سفارش دهید. مبل راحتی چستر دانیز یک محصول راحت و جدید می باشد که برای دکوراسیون های مدرن و اسپرت طراحی شده است. پایه های خراطی این مبل به همراه ظاهر اسپرت باعث زیبایی چشم نواز این محصول شده است.ویژگی هارنگ پایه های مبل در رنگ های… ست هفت نفره مبل چستر کاراکو ، بسیار شیک و بادوام می‌باشد، کلاف این محصول چوب روس و با رنگبندی متنوع پارچه به سلیقه‌ ی شما مشتریان عزیز قابل تولید می‌باشد.

مبل ال

صندلی‌های عاشقانه معمولاً (و راحت) می‌توانند برای دو نفر مناسب باشند، اما این به اندازه آن بستگی دارد، زیرا ممکن است به راحتی فقط برای یک نفر مناسب باشد. اما نکته مهم این است که یک صندلی عاشق با مبل دو نفره یکسان نیست – هر دو برای دو نفر طراحی شده اند، اما تناسب متفاوتی دارند. اساساً یک سکشنال از حداقل دو قطعه (یا بخش) تشکیل شده است که با هم ترکیب می شوند و مبل هایی به شکل L یا U ایجاد می کنند.

مبل چستر

مبل کلاسیک دنیرو در سبک خاص و متفاوتی ساخته شده است. سبک سلطنتی همانطور که از اسمش مشخص است، دارای ویژگی های منحصر به فرد است. مبلمان سلطنتی دارای منبت و زرق و برق بسیار در نمای مبلمان سید مبل است. ارتفاع نشیمن این مبلمان به نسبت مبل راحتی بیشتر است. اسفنج و فوم به کار رفته در مبل های سلطنتی سفت بوده است. علت استفاده از این متریال جلوه چشمگیر آن در دکوراسیون داخلی است.

  • این محصول با کیفیت بالا تولید شده است تا در کنار خرید یک محصول کاربردی یک مبل با عمر مفید بالا نیز در پیش روی شما باشد.
  • از مدت های قبل انتخاب یک مبل راحتی،مبل استیلو مبل کلاسیک خوب و مناسب برای خانواده ها به یک مشکل اساسی مبدل شده، مخصوصا اگر این انتخاب برای تهیه جهیزیه عروس باشد.
  • متریال استفاده شده برای هر محصول متفاوت می باشد و تمام محصولات با متریال درجه یک مانند چوب راش گرجستان، چوب روس و …
  • همچنین علاوه بر تاج، دسته و پایه های مبلمان کلاسیک نیز دارای منبت کاری هستند.