محاسبه و طراحی استخر رایگان تاسیسات نوین آموزش طراحی تاسیسات استخر-رادیاتور پارس

در مورد جنس تجهیزات مورد استفاده در تاسیسات استخر خانگی نیز می توان گفت به دلیل استفاده از کلر و اسید در آب استخر ، حتی الامکان باید از بکار بردن تجهیزات فلزی دوری نموده و به جای آن از متریال های غیرفلزی استفاده کرد که خوشبختانه امروزه تمامی آن ها قابل دسترس می باشند. به این شکل که تمام بخش ها و قطعات بکار رفته در آن اعم از چراغ ها، آب‌نما ها، پمپ‌ ها، کنترل‌کننده‌ های مواد شیمیایی، جت‌ های‌ جکوزی و … کاملا اتوماتیک هستند و می‌توان بدون هیچ مشکلی به راحتی مدیریت آن‌ها را در دست گرفته و کنترل کرد. تمام موارد ذکر شده با کمک دکمه‌ها و دسترسی‌ های تعبیه شده در تاسیسات قابل کنترل هستند.

تاسیسات استخر چیست؟ به تمامی تجهیزاتی که در استخر می تواند به جریان آب کمک کند و همچنین از بروز گند زدگی در آب جلوگیری کند را تاسیسات استخر می گویند. در صورتی تاسیسات به درستی نصب شده باشد، استخر می تواند کارایی بسیار زیادی داشته باشد. این کاتالوگ در نهایت در دسترس شماست تا بتوانید انتخاب خود را از میان انواع تجهیزات مربوط به تاسیسات استخر داشته باشید.

در واقع می توان گفت که اگر دریچه های هوا به خوبی پیاده سازی نشود، در نهایت می تواند گزینه ای مناسب برای شما به شمار رود. به طور کلی می توان گفت که بهترین سیستم پمپاژ برای استخر می تواند در هر شبانه روز، سه بار حداقل میزان آب درون استخر را از خود گذر دهد و یکی از مهم ترین تجهیزات مورد استفاده در استخر ها به شمار می رود. باید بدانید که این قطعه باید با به گردش در آوردن سیال، در نهایت گرش آب را ایجاد کند که این مسئله دارای اهمیت بسیار زیادی بوده و در نهایت باید با دقت بسیار زیادی از آن استفاده داشت.

قیمت انواع لوله استخری

تجهیزات اصلی استخرها شامل مبدل های حرارتی، پمپ، انواع فیلترها، منبع کویل دار و … می باشد. در طرف مقابل، برس های مخصوص برای نظافت، خط شنا، دماسنج، حشره گیر و … از جمله تجهیزات جانبی استخرها هستند. آشنایی با تاسیسات اصلی استخرها، به شما کمک می کند تا بدانید برای عملکرد بهتر استخر تان، چه تجهیزاتی مناسب شما است. از دیگر تجهیزاتی که در یک استخر دارای اهمیت بسیار زیادی بوده و باید با دقت بسیار زیادی انتخاب و خریداری شود را می توان فیلتر شنی دانست. این قطعه که می تواند انواع آلودگی ها را از آب جداسازی کند یکی از مهم ترین قطعات مورد استفاده در تاسیسات استخر به شمار می رود.

مراحل نصب تاسیسات استخری به چه نحوی است؟

می توان به صورت حضوری به فروشگاه های مربوط به تاسیسات استخر و جکوزی مراجعه کرد. راه راحت تر استفاده از سایت های آنلاین فروش تاسیسات استخر مانند تاسیسات دات کام است. امروزه استفاده از تاسیسات استخر با رشد بسیار زیادی همراه بوده است و می توان گفت که این تجهیزات از اهمیت بسیار زیادی در کارکرد یک استخر برخوردار می باشد و باید با دقت بسیار زیادی نسبت به استفاده از این تاسیسات اقدام شود. خرید و انتخاب این تجهیزات از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد و باید با دقت بسیار زیادی همراه باشد تا در نهایت بتواند عملکرد مطمئنی را برای شما به ارمغان بیاورد. توجه داشته باشید که ثابت بودن آب استخر به سرعت به یک خطر زیستی تبدیل خواهد شد و به احتمال زیاد پس از گذشت چند ماه به عنوان محل جهت تجربه گیاه سمی تبدیل می شود.

این سیستم علاوه بر تامین نور و روشنایی استخر نقش زیادی در زیبایی محیط استخر ایفا می‌کند. بسیاری از کافرمایان از چراغ‌های رنگی استفاده می‌کنند تا علاوه بر تامین روشنایی مناسب فضا، جلوه زیبا و جذابی به فضای استخر ببخشند. همچنین برای کنترل بهتر روشنایی عموما از پنل‌های مرکزی مجزا برای لامپ‌ها استفاده می‌نمایند. لوله‌ها و اتصالات مختلفی وظیفه انتقال آب از استخر به تجهیزات، بین تجهیزات و مجددا از تجهیزات به استخر را بر عهده دارند. همچنین شیرآلات صنعتی، وظیفه کنترل نرخ جریان در بین لوله‌ها را برعهده دارند. پس از عبور آب از فرآیند فیلتراسیون، خطوط لوله برگشتی آن را مجددا به استخر برمی‌گردانند.

  • برای دریافت لیست قیمت تاسیسات استخر می توانید به صورت اینترنتی اقدام کرده و اطلاعات بیشتری را در این خصوص به دست بیاورید.
  • این مخازن در دو نوع عمودی و افقی بر حسب محل نصب آنها بکار گرفته می‌شود.
  • در طرف مقابل، برس های مخصوص برای نظافت، خط شنا، دماسنج، حشره گیر و … از جمله تجهیزات جانبی استخرها هستند.
  • در حالت کلی، تجهیزات و تاسیسات اصلی استخرها به دو بخش تجهیزات اصلی و جانبی تقسیم بندی می شوند.

چه بیرون از خانه یک متر برف روی زمین باشد و دمای هوا منفی باشد، چه آفتاب سوزان در حال تابش باشد و دما ۴۰ درجه سانتیگراد باشد. با توجه به هزینه های بالای پیاده سازی پیشنهاد می گردد حتما قبل از پیاده سازی با مشاورین ما در صنایع دما بخار مشهد تماس حاصل فرمایید و جزئیات پروژه خود را شرح دهید. در صورتی که سوالی در این خصوص داشته باشید و یا از کاتالوگ نتوانسته اید اطلاعات لازم و کافی را به دست بیاورید نیز می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و سوالات خود را در این زمینه بپرسید. اگر پمپ ها و صافی های استخر پرشدند باید سریعا آنها را تخلیه کنید، پس از آن لازم است که به موارد امنیتی و پاکیزگی اطراف استخر توجه کنید و سطوح داخلی و خارجی آن را چک کنید.

در ضمن باید به صورت اتوماتیک مواد شیمیایی استخر آنالیز شده و این مواد، خودکار به استخر تزریق شوند. به همین منظور قصد داریم در این مقاله با معرفی اجزای مهم و اساسی تاسیسات بکار رفته در استخرها شما را با این مقوله بیشتر آشنا کنیم. برای کنترل تمامی این تاسیسات می‌توان از یک سیستم خودکار بهره برد تا بدون هیچ مشکل و به راحتی به تمامی تاسیسات دسترسی داشت و به کنترل آنها پرداخت. گروه صنعتی پایا بسپار آریا تولیدکننده لوازم و تجهیزات آبیاری قطره‌ای و بارانی با بیش از 15 سال سابقه، محصولات خود را با بالاترین کیفیت و مناسبترین قیمت به بازارهای جهانی عرضه می‌کند. هنگامی که آب توسط اسکیمرها و خروجی‌های اصلی تخلیه شد، وارد خطوط مکش می‌شود.

پمپ­های سانتریفوژیا همان گریز از مرکز در دو نوع یک طبقه و چند طبقه در بازار وجود دارد. پمپ­های مورد استفاده در استخرها از نوع سانتریفوژ یک طبقه بوده و ظرفیت آن باید به گونه ای باشد که حداقل 3 بار در شبانه روز آب کل استخر مجله خبری تاسیسات ساختمانی را سیرکوله (گردش برای فیلتراسیون) کند. از دیگر پمپ­هایی که در سیستم سیرکولاسیون موتورخانه استخر از آن استفاده می­ شود می­توان به پمپ­های خطی اشاره کرد که معمولا برای گردش آب تصفیه جکوزی از این نوع پمپ استفاده می­شود.

این خطوط لوله‌ها و اتصالات PVC هستند که آب را از اسکیمرها و خروجی‌های اصلی برای فرآیند فیلتراسیون به پمپ منتقل می‌کند. برای کنترل بهتر نور و روشنایی در محیط استخرها تمامی لامپ ها را به یک پنل مرکزی مجزا و قابل دسترس متصل میکنند. سیستمی که به صورت خودکار مقدار مواد شیمیایی را اندازه گیری کرده و آنالیز میکند. نور، روشنایی و همچنین سیستم کنترل تاسیسات نیز در استخر ما خودکار هستند. در این استخر به صورت اتوماتیک مواد شیمیایی آنالیز شده و به صورت خودکار این مواد به استخر تزریق میشوند.

راهنمای جامع ساخت استخر از صفر تا صد