معرفی انواع رادیاتور شوفاژ-رادیاتور پارس

اما در عین حال در مقایسه با محصولات آلومینیومی پره ای، دیرتر گرم می‌شوند. از سوی دیگر فولاد در برابر رسوبات هم مقاومت بیشتری دارد و برای مناطقی با آب سخت و پر املاح بسیار گزینه مناسبی می باشد. رادیاتور وسیله ای فلزی و یا نیمه فلزی است که بسته به کاربرد جنسش می تواند تفاوت داشته باشد.

برای اطلاع از شرایط و هزینه های تعمیر و رسوب زدایی شوفاژ می توانید با شماره های موجود در انتهای صفحه تماس بگیرید. به داخل حمام رفته و شیر های رادیاتور حوله ای را کاملا ببندید ، دقت کنید شیر برگشت رادیاتور به صورت مستقیم بسته نمیشود و باید ابتدا درپوش پلاستیکی آن را باز کنید و سپس با یک آچار آلن اقدام به بستن شیر برگشت رادیاتور نمایید . در تصویر زیر به خوبی متوجه خواهید شد وجود جرم و رسوبات داخل رادیاتورها چگونه سبب عدم گرمایش در قسمت هایی از رادیاتور خواهد شد. می‌توان به ابعاد و اندازه هر پره، حجم آبگیری و شکل ظاهری آنها اشاره نمود.

  • در واقع هوای گرمی که از شوفاژ ها ایجاد می شود از آنجا که بسیار سبک هستند به سمت بالا رفته و هوای سرد جای آن را می گیرد.
  • اگر پیچ‌های رادیاتور خود را گم کردید، می‌توانید از فروشگاه‌های لوازم تأسیساتی آن‌ها را خریداری کنید.
  • رادیاتور آلومینیومی سبک تر زیباتر و ضریب هدایت حرارتی بالاتری نسبت به فولادی دارد .ولی از لحاظ قیمت گرانتر می باشد .معمولا در فضاهایی که رطوبت زیاد دارد .
  • در صورتی که رادیاتورها بالانس نباشند، دورترین رادیاتور نسبت به پکیج سردتر از سایر رادیاتورها است و نزدیک‌ترین شوفاژ به پکیج از سایر رادیاتورها گرم‌تر است.

این عمل را برای همه شوفاژهای منزل به‌صورت جداگانه انجام دهید تا هوا به‌طور کامل از سیستم خارج شود. بعد از اتمام هواگیری رادیاتور و شوفاژ می‌توانید پکیج یا سیستم گرمایش مرکزی را روشن کنید. با خروج هوا از شوفاژها، آب گرم جای آن را می‌گیرد و شوفاژ به‌طور یکنواخت گرم می‌شود. رادیاتور های پره ای آلومینیومی دارای جنس آلومینیوم در بدنه خود می باشند. رادیاتور های آلومینیومی به صورت بلوک های 5، 7 و 10 پره با ظرفیت گرمادهی مطلوب تولید شده‌اند.

طریقه تزریق محلول ضد رسوب و یا ضد یخ اتوموبیل به سیستم شوفاژ :

تا آنجا که امکان دارد فضای اطراف رادیاتورها برای گردش بهتر هوا و افزایش بازدهی و قدرت حرارتی رادیاتور باید باز باشد. بنابراین سعی کنید انواع پوشش ها و موانع را (مانند پرده ، مبلمان و…) از جلوی رادیاتور دور کنید. استفاده از شیر هواگیری خودکار رادیاتور باعث سهولت در عمل هواگیری می شود و بعلاوه خطر نشت آب از رادیاتور به مبلمان و اثاثیه را جدا کاهش می‌دهد.

رادیاتور آلومینیومی 11 پره آنیت مدل اکوپایونیر مشکی

در این حالت میبایست اقدامآموزش هواگیری پکیج افزایش فشار بار پکیج دیواری نمایید که در این مطلب به صورت تصویری براتون تشریح دادیم . با این کار هم پکیج دیگه یه عمر سالم کار میکنه و هم رادیاتور ها دیگه رسوب نمی‌گیرند. و اگر میخواهید خیلی دیگه کار قشنگ انجام بدید یک صافی برگشت هم اگر پکیج ندارد حتما در قسمت شیلنگ برگشت نصب کنید و همچنین یک فیلتر پلی مگنت (ایمرگاز) یا مارک خوب بخرید و در ورودی آب سرد نصب کنید. اگرم فیلتر پلی مگنت پیدا نکردید یک فیلتر پلی فسفات و یک رسوب زدای مغناطیسی در مسیر ورودی آب سرد قبل از پکیج نصب کنید. از دیگر وسائل و تجهیزاتی که در ساختمان‌های امروزی به آن‌ها نیاز داریم انواع مختلف مشعل است. انواع خرید مشعل ایران رادیاتور برای این منظور طراحی و تولید شده‌اند.

آلومینیوم با محیط زیست بسیار سازگار می باشد و به راحتی می توان آن را بازیافت کرد. مجله خبری تاسیسات ساختمانی خانم کریمانی – سلام دوست عزیز خدا رو شکر که محتوای صفحه برای شما مفید بوده.

این محصول می‌تواند در محیط‌های بیمارستانی و مراکز بهداشتی، جایگزین بسیار خوبی برای انواع محصولات آلومینیومی باشد. انواع رادیاتور آلومینیومی شوفاژ بصورت دیواری (روی دیوار) و در زیر پنجره اتاق نصب می گردند و فاصله پایین هربلوک از کف اتاق یا سالن 10 تا 12 سانتیمتر می باشد. هنگام انتخاب رادیاتور آلومینیومی ، مدلی را انتخاب کنید که علاوه بر دارا بودن آب بندی و شکل مناسب ، مشابه آن نیز در بازار به وفور یافت شود تا چنانچه در آینده نیاز به خرید تعدادی پره از آن رادیاتور را داشتید به سرعت و با کمترین هزینه یافت شوند. چون معمولا سردترین مکان در اتاق نزدیک پنجره است و به علاوه از طریق درزهای آن ، امکان نفوذ هوا به داخل اتاق وجود دارد ، جایگاه و اندازه رادیاتورها با توجه به موقعیت پنجره مشخص می شود . از این رو بهترین توزیع دما در اتاق و بهترین جبران برای کسری تابش وقتی رخ می دهد که رادیاتور زیر پنجره نصب شود . فروشگاه پکیج و کولر گازی کرج تهویه، با سرویسکاران و تعمیرکاران متخصص در استان البرز ، جهت نصب و تعمیر تجهیزات سرمایش و گرمایش ، در خدمت شما عزیزان است.