نشانه‌های هوا گرفتن رادیاتور شوفاژ + آموزش هواگیری مجله آچاره-رادیاتور پارس

نحوه شستشوی رادیاتور شوفاژ موضوعی است که قصد دارم امروز به اون بپردازم و لازم به ذکر است که بدانید این یکی از آموزش های مهم در زمینه آموزش تعمیر پکیج میباشد که یه تعمیرکار حتما باید یاد بگیرد . آبی که گرم شده و سپس توسط پمپ به سیستم لوله کشی وارد شده است به رادیاتور وارد می‌شود. پس از اینکه آب داخل دیگ بخار، به اندازه کافی، حرارت دید و گرمای مورد نیاز را پیدا کرد، پمپ، وارد عمل می‌شود و آب گرم شده را به لوله‌ها انتقال می‌دهد.

مس نسبت به آلومینیوم و فولاد توان انتقال گرمای بیشتری به محیط دارد اما به دلیل گران بودن این آلیاژ، مدل های از جنس مس یک کالای بسیار لوکس محسوب شده و در ساختمان های لاکچری مورد استفاده قرار می گیرند. به همین دلیل رادیاتورها را اغلب از جنس آلومینیوم و فولاد می سازند. آلومینیوم یک فلز ضد زنگ و خوردگی است و به همین دلیل شوفاژ های آلومینیومی دچار پوسیدگی نشده و از طول عمر بیشتری برخوردارند. فولاد نیز توان انتقال گرمای خوبی دارد اما یکی از معایب استفاده از این آلیاژ خوردگی و زنگ زدگی آن به شمار می رود. هرچند در مدل های فولادی (پنلی) جدید با تکنولوژی پیشرفته و پوشش رنگ نانو، مقاومت بدنه در برابر خوردگی و زنگ زدگی بطور چشمگیری افزایش یافته است. لازم به ذکر می باشد که انواع مدل های رادیاتور با مشخصات و قیمت به روز محصولات با گارانتی اصلی در وبسایت دماپویا موجود می باشند.

رادیاتور شوفاژ

به همین دلیل سیستم گرمایشی رادیاتور شوفاژ به سرعت توانست جای خود را در میان بسیاری از خانه‌ها باز نماید. علت این امر آن است که همانطور که گفتیم می‌توانید با کم یا زیاد کردن پره‌های رادیاتور، آن‌ها را نسبت به محیط‌ مناسب‌سازی نمایید. از طرفی هر پره قابلیت تعمیر و تعویض دارد که نسبت به رادیاتور پنلی یک مزیت محسوب می‌شود. از طرف دیگر یکی از ویژگی‌های اصلی این سیستم‌ها، این است که در صورت سوراخ شدن و یا زنگ زدگی پره‌های رادیاتور مورد نظر، می‌توانید آن‌ها را به راحتی تعویض کنید. از سوی دیگر، این امکان برای شما فراهم شده است که بتوانید رادیاتورها و یا شوفاژهای پره‌ای را در جنس‌های مختلفی خریداری کنید و مورد استفاده قرار دهید.

محاسبه مقدار رادیاتور مورد نیاز

بدنه‌ی بالا و استحکام بدنه از ویژگی‌های اصلی این محصولات شناخته می‌شود. به علت استفاده از ورق گالوانیزه، نه سایش و نه زنگ زدگی مجله خبری تاسیسات ساختمانی در این رادیاتورها هیچ معنا و مفهومی ندارد. نصب آسان و ۱۲ سال گارانتی اخرین ویژگی‌های این رادیاتور پنلی به حساب می‌آید.

رادیاتور های برقی، برای ایجاد هوای گرم از المنت های درون بدنه خود استفاده می کنند. رادیاتور های برقی، سیال ناقل حرارت روغن هستند که این روغن هیچ نیازی به تعویض ندارد. رادیاتور پانلی از نسل سوم رادیاتور ها هستند که دارای جنس فولاد با بدنه ای یکپارچه تولید و عرضه شده‌اند. از ویژگی های منحصر به فردی که دارند، می توان به نظافت آسان به دلیل بدنه ی یکپارچه، سطح گرمادهی فوق العاده آن اشاره داشت.

به فاصله مرکز لوله های رفت و برگشت رادیاتور اصطلاحا آکس گفته می شود. بر این اساس به رادیاتورهای با آکس کمتر از 50 سانتی متر، رادیاتورهای آکس کوتاه و به رادیاتورهای با آکس بیشتر از 50 سانتی متر، رادیاتورهای آکس بلند گفته می شود. از معروفترین مدل های رادیاتور آکس کوتاه می توان به ترمو 200 و کال 350 هر دو از تولیدات ایران رادیاتور اشاره نمود.

بهترین رادیاتور شوفاژ منزل یا ویلا | دماتجهیز

البته به اذعان شرکت، قبل از عرضه در سه مرحله تست فشار، دو مرحله تست رنگ و یک مرحله تست شعله قرار می‌گیرند. رادیاتورهای ایران رادیاتور اغلب شامل 10 سال گارانتی ضمانت و 10 سال خدمات پس از فروش هستند. مجموعه تاسیسات هدایتی دارای دو بخش فروشگاه محصولات و قطعات و خدمات مربوط به آنهاست. این مجموعه با اخذ نمایندگی های متعدد در برندهای مختلف آماده ارائه کلیه خدمات مربوط به سرویس, تعمیر و پشتیبانی است و همچنین فروش کلیه محصولات گرمایشی و سرمایشی و تاسیسات ساختمان را بر عهده دارد.

سلام کاربر گرامی این قضیه صحت ندارد و اگر رادیاتورهای شما کوچیک باشه پکیج فقط زودتر به دمای تنظیم شده میرسد و اینکه بگید مشکل پکیجتون چی هستش. یکی از موارد بسیار مهمی که می تواند تاثیر بسیار زیادی در گرمادهی رادیاتور داشته باشد، میزان فاصله رادیاتور تا پکیج در ساختمان است. به خاطر داشته باشید که رادیاتور برای بازدهی بیشتر نیاز به نفس کشیدن دارد و در این حالت پرده از عبور و جریانات هوای سرد و گرم به درون و بیرون رادیاتور جلوگیری می کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر، پیشنهاد می‌شود مطالب مرتبط با مقالهبهترین رادیاتور شوفاژ منزل یا ویلارا نیز مطالعه فرمایید. بهتر است رادیاتورها در کنار دیوار و در زیر پنجره یا دیواره های سرد ساختمان قرار گیرند. بهتر است در محیط های مرطوب از رادیاتورهای آلومینیومی استفاده شود.

  • حال اگر قرار باشد در فصل سرما، شوفاژ وظیفه گرم کردن ساختمان را بر عهده گیرد، دغدغه دیگری یعنی لوله کشی مناسب برای شوفاژ به وجود می آید.
  • این مدل ها دارای نمایی زیبا و منحصر به فرد هستند که گرمای یکنواخت را به محیط هدیه می دهند.
  • این آب برای دریافت مجدد گرما از طریق لوله برگشت به موتورخانه برگشته و به داخل دیگ شوف‍ا‍ژ هدایت می‌شود و بار دیگر این سیکل و چرخه تکرار می‌شود.
  • قالب ریخته گری این رادیاتورها به صورت یک تکه در برگیرنده تمام پره ها می باشد.
  • از رادیاتورهای قرنیزی در ساختمان های مختلف اعم از مسکونی، تجاری و غیره استفاده می گردد.