نشانه‌های هوا گرفتن رادیاتور شوفاژ + آموزش هواگیری مجله آچاره-رادیاتور پارس

ایران رادیاتور یکی از رادیاتورهای معروفی است که هم مشتریان و فروشندگان، هم پیر و جوان که قصد خریدن رادیاتور ندارند به خوبی نامش را می‌شناسند. این رادیاتور در سال ۱۹۳۶ به بهره برداری رسید و همچنان یکی از پیشگامان این صنعت است. برای سرویس نصب رادیاتور شوفاژ از بهترین متخصصین شهر خود قیمت بگیرید. یکی از عوامل تاثیرگذار بر روند عملکرد گرمایش خانه پایین بودن ظرفیت حرارتی دستگاه به نسبت فضای خانه است. درصورتی که سیستم گرمایشی به نسبت خانه کوچک باشد جوابگوی تامین گرمایش آن نخواهد بود. اگر در ماه‌های سرد سال، چندین‌بار مجبور شدید شوفاژها را هواگیری کنید، حتماً رادیاتور یا سیستم گرمایشی منزل شما مشکل دارد؛ بنابراین بهتر است مشکل اصلی را هرچه سریع‌تر برطرف کنید.

ممکن است هوا از منبع اصلی سیستم گرمایش وارد رادیاتور شوفاژ شده باشد. ابتدا آب در موتورخانه درون دیگی که در معرض حرارت مشعل قرار دارد، داغ شده و توسط پمپ به لوله کشی درون ساختمان هدایت می‌شود. با مطالعه این گفتار به این نتیجه رسیدیم که امروزه انواع مختلفی از محصولات گرمایشی در بازار وجود دارند.

  • در سیستم حرارت مرکزی شوفاژ و در محلی به نام موتورخانه و یا شوفاژخانه، برخی از تجهیزات، به کار رفته است.
  • در برخی از سیستم‌های گرمایشی از تایمر استفاده می‌شود که در میزان مصرف آب و هزینه و انرژی صرفه‌جویی می‌شود.
  • حوله خشک کن ها در ابعاد و اندازه های متفاوت در انواع ایستاده ، نصب شده در کف و دیواری موجود می باشند که قیمت رادیاتور حوله خشک کن به سایز آنها بستگی دارد .
  • سلام خسته نباشید، من کیهان سلام زاده هستم م تو المان دارم دوره فنی و حرفه ای در بخش راه اندازی شوفاژ، نصب دیگ های روغنی و گازی ، نصب شیرالات ، تهویه هوای ساختمان، و نصب و راه اندازی صفحات خورشیدی میگذرونم.
  • قیمت کلیه رادیاتور آلومینیومی ارائه شده در گرمازا به روز بوده و تخفیف های مورد نظر مصرف کنندگان در این قیمت ها لحاظ گردیده است.
  • از معروف ترین رادیاتور های سه تکه می توان به رادیاتور کلاسیک ساخت کارخانه گرمساز اشاره کرد.

بطور کلی رادیاتور منازل یک نوع مبدل حرارتی است که گرما را از سیال یعنی آب داغ در سیستم حرارتی گرفته و به محیط از طریق تماس سطحی با هوا و از طریق تابش گرمایی انتقال می‌دهد. علاوه بر هزینه نصب رادیاتور شما باید به صورت دوره ای شوفاژ را مورد بازید قرار داده و زمان های مشخصی برای سرویس آن در نظر بگیرید. معمولا پیش از آغاز فصل سرما و راه اندازی مجدد شوفاژ بهتر است کنترل انجام داده، دستگاه ها هواگیری شوند و مطمئن شوید در هر هیچ جای مسیر نشتی و نقصی وجود ندارد. زیبایی ظاهری و سهولت در نصب این رادیاتورها را نسبت به نوع دیگر برتری بخشیده است. تنها مشکل این نوع از رادیاتور این است که بر خلاف نوع پره‌ای نمی‌توان آن را بر حسب بزرگی یا کوچکی محیط کم یا زیاد کرد.

بنابراین محل نصب رادیاتور در منزل می تواند در هر مکانی بجز دیوارهای ورودی، در پشت پرده های بلند و در کنار وسایل بزرگ منزل باشد. اگر مجبور به قرار دادن رادیاتور در پشت دیوار داخلی اتاق شدید، عایق کاری دیوار را فراموش نکنید. شما می توانید با عایق کردن دیوار با استفاده از لایه ای از عایق های پلی استایرن در پشت رادیاتور تا میزان زیادی از هدر رفتن حرارت رادیاتور و انتقال آن به دیوار جلوگیری کنید. اما باز هم باید این موضوع را در نظر گرفت که با قرار دادن رادیاتور در پشت در ورودی با باز کردن در تمامی هوای گرم تولید شده در آن به خارج از اتاق هدایت خواهد شد، مخصوصا اگر در اتاق به فضای سرد تر باز شود. هنگام نصب رادیاتورها بهتر است از شیر های ترموستات خودکار بجای معمولی استفاده نمایید تا در مصرف سوخت (گاز) صرفه جویی کنید. این نکته را به ویژه در زمانی که می‌خواهید یک محصول پره ای تهیه کنید؛ باید با دقت رعایت نمایید.

با این‌که شوفاژ نسبت به سایر وسایل گرمایشی منازل مانند بخاری و شومینه امنیت بیشتر و دردسر کمتری دارد؛ با این حال ممکن است با مشکلاتی روبه‌رو شود. یکی از این مشکلات که بسیاری از صاحبان رادیاتور شوفاژ را درگیر خود می‌کند، هوا گرفتن شوفاژ است. توصیه می شود پیش از هر اقدامی برای خرید، با کمک یک کارشناس، توان حرارتی مورد نیاز محیط را مشخص کنید.

این کارخانه هم توانست در سال ۱۳۹۳ اولین مدل رادیاتور پنلی خود را به بازار عرضه نماید. این کارخانه رادیاتور پنلی با کیفیت را در ۲۲ مدل و با اندازه‌های مجله خبری تاسیسات ساختمانی متنوع از ۶۰ تا ۱۸۰ سانت تولید نمود. اگر از رادیاتور پره‌ای خریداری می‌کنید بهتر است مدلی را انتخاب کنید که در بازار به وفور موجود باشد.

رادیاتور پنلی لورچ پربازده 140 سانتی متر مدل PKKP22-140

چرا که عدم رعایت این فواصل باعث کاهش شدید گرمادهی رادیاتور می‌شود. امکان تعویض پره‌های آسیب دیده ( اگر یک پره سوراخ شد یا به هر دلیل آسیب دید ، امکان آنکه فقط همان پره را تعویض کرد وجود دارد.) البته گاهی هزینه بازکردن بلوک و تعویض یک پره بالاتر از خرید و تعویض کل بلوک رادیاتور می‌باشد. امکان کاهش یا افزایش پره رادیاتور ها و در نتیجه امکان افزایش توان گرمادهی بلوک رادیاتور. رادیاتور آلومینیومی بسیار سازگار با محیط زیست میباشد چراکه آلومینیوم یک فلز قابل بازیافت است. رادیاتور آلومینیومی دارای طول عمر بالا و مقاوم در برابر ترک خوردگی و یا خم شدن میباشد. برای گردش بهتر هوا، ارتفاع شوفاژها معمولا باید بین 7 تا 10 سانتی متر از زمین باشند.

حوله خشک کن‌ها از نظر جنس به انواع حول خشک کن‌های شیشه ای، آلومینیومی و فولادی یا همان استیل طبقه‌بندی می‌شوند. در زیر پنجره یا کنار دیوارهای خارجی است .علت این است که توسط رادیاتور شوفاژ در فصل زمستان دائما گرما به اتاق افزوده می شود .ولی دمای اتاق بالا نمی رود و این دما ثابت می ماند .چون بخش بیشتری از گرمای تولید شده تلف می شود . رادیاتور پنلی کارخانه لورچ از بهترین متریال ساخته شده است که کیفیت نهایی را بسیار افزایش داده است. بازدهی حرارتی بالا از وبژگی‌های اصلی این کارخانه و رادیاتور پنلی آذر، رز و پربازده محسوب می‌شود. به طور کلی نوع لوله‌ای رادیاتور بیشتر برای دستشویی، حمام و محیط‌های مرطوب کاربرد دارد.

نحوه شستشوی رادیاتور شوفاژ

هنگام نصب رادیاتور باید دقت داشته باشید که فشاری از سمت شیرآلات روی دیواره ها نباشد. در مرحله اول برای نصب رادیاتور، لازم است به یک سری نکات مهم و ایمنی توجه کنید تا در آینده دچار مشکلات و خسارت های مالی نشوید. نصب و راه اندازی رادیاتورها امری مهم و تخصصی تلقی می شود، که باید توسط افراد متخصص و کارشناسان تاسیسات انجام شود. ما به عنوان تخصصی ترین مرکز تعمیرات پکیج در تهران و طی سال ها تلاش و با کسب تجربه و دانش فراوان به جایگاهی رسیده ایم که هم اکنون مورد اطمینان عده کسیری از همشهریان گرامی باشیم. سلام.پکیج من m24ff فشار رو میارم یک ونیم ،بعد چند دقیقه میره بالا ووقتی با رادیاتور باز میکنم میارم یک ونیم .بعد این کار تا دوش میگیرم فشار میاد پایین وچراغ فشار روشن پایین است میاد.