همه چیز در مورد رادیاتور شوفاژ-رادیاتور پارس

از جمله جنس‌های این شوفاژها می‌توان به رادیاتورهای پره‌ای آلومینیومی و یا فولادی اشاره کرد. یکی از مشکلات رایج در سیستم گرمایشی که شما را نیازمند تعمیر شوفاژ می‌کند، گرم نشدن آن بعد از هواگیری است. در این صورت ممکن است به چند دلیل این اتفاق رخ دهد که در ادامه آن‌ها را بررسی خواهیم کرد.

  • رادیاتورهای تخت از فولاد ساخته شده اند و به دلیل سطح صاف و مسطحی که دارند، قادر به تولید گرمای بیشتری می باشند.
  • اولین بار توسط مهندسان مجرب آلمانی در کارخانه رادوب آلمان طراحی و تولید شده است.
  • این مطلب جهت آگاهی و شناخت انواع رادیاتورهای شوفاژ و بهترین رادیاتور شوفاژ نوشته شده است.
  • درصورتی که سیستم گرمایشی به نسبت خانه کوچک باشد جوابگوی تامین گرمایش آن نخواهد بود.
  • لازم است رادیاتورها را در مرزهای سرد ساختمان (زیر پنجره ها و نزدیک جداره های خارجی ساختمان) نصب نمایید.

اطمینان پیدا کنید روند عملکرد پمپ دچار اختلال نشده باشد، زمانی که پمپ با خرابی روبه‌رو باشد از کار می‌افتد و دیگر قادر نیست تا گرمای لازم برای گرم نگه‌ داشتن رادیاتورها را فراهم کند و همین امر منتج به سرد شدن شوفاژها می‌شود. برای این‌که متوجه شوید آیا پمپ حرارتی از کار افتاده یا خیر؟ باید ببینید از درون آن سر و صدایی بیرون می‌آید یا خیر. در صورتی که پمپ حرارتی فعال باشد باید سروصدا و هم‌چنین لرزش داشته باشد. در بعضی مواقع ممکن است بابت بسته بودن مسیرها و هم‌چنین فشار زیادی که به ‌آن وارد شده است پمپ نیم‌شوز شود در صورت این اتفاق باید پمپ حرارتی تعمیر یا تعویض شود. اگر توانایی انجام آن را ندارید با تکنسین‌های ماهر شرکت دیجی امداد رسان هماهنگ کنید. لازم است با شماره‌های موجود در سایت برای هماهنگی‌های بیشتر تماس بگیرید.

چرا که در غیر این صورت گرمایش خانه با مشکلات بسیاری مواجه می‌شود. هنگامی که سیستم مرکزی از تعادل بهره‌مند نباشد، شوفاژها سرد می‌شوند در صورتی که امکان دارد رادیاتور شوفاژهای طبقه بالای‌تان در روند عملکردشان صحیح باشد. برای برطرف کردن این مشکل باید رادیاتورهای طبقه فوقانی بسته شوند. شیر کوچکی که در سمت مخالف ترموستات است را به اندازه یک چهارم باز کنید تا دما به صورت عادلانه در هر دو طبقه پخش شود و مجدد این مشکل برایتان اتفاق نیفتد. اگر سیستم گرمایشی و شوفاژها سالم باشند، فقط سالی یک‌بار باید شوفاژ را هواگیری کنید.

حوله خشک کن در برند رادیاتور ایران رادیاتور تولید و در بازار موجود می باشد. رادیاتور گرمایشی حوله خشک کندر سرویس های بهداشتی ، حمام و استخر برای خشک کردن حوله و گرمایش محیط مورد استفاده قرار میگیرد. در حوله خشک کن ها آب گرم از پکیج، موتورخانه و دیگر سیستم های گرمایشی به لوله های بدنه وارد شده و لوله ها بعد از داغ شدن گرما را به محیط انتقال می دهند. این مدل به خاطر جنس آلیاژ گرمای آب داخل خود را با سطح بالایی به محیط انتقال داده (حدود 2100 تا 2200 کالری و حجم آبگیری 5 لیتر) و نیاز به گرم شدن بیش از حد ندارد و دست کودک یا حیوان خانگی شما را نمی سوزاند. رادیاتور پنلی مجهز به ترموستات تنظیم دما بوده و همچنین در اندازه و موقعیت نصب متفاوت به صورت افقی و عمودی تولید می شود و به همین دلیل در هر فضایی به راحتی قابل نصب است.

معایب رادیاتورهای پانلی به شرح زیر است:

این طبقه بندی بر اساس ظاهر، طراحی و ساخت رادیاتورها انجام می‌پذیرد. رادیاتور پنلی، رادیاتور پره‌ای و لوله‌ای از انواع رادیاتور هستند. امروزه طراحان در کشورهای مختلفرادیاتور پنلیرا به گونه‌ای می‌سازند، که علاوه بر خاصیت گرمادهی می‌توان از آن‌ها به المان تزیینی یاصنایع دستی در دکوراسیون اتاق نیز مجله خبری تاسیسات ساختمانی استفاده کرد. از سبک های سنتی رادیاتور در داخل کشور که خانه ‌های قدیمی مملو از آنها بود. این رادیاتورها که از جنس فولاد و آلومینیوم می باشند بیشتر به دلیل استحکام بسیار بالا شناخته می شوند. به دلیل جنس خاص آن ها شما می توانید از آنها در در بخشهای و مرطوب خانه مانند حمام نیز استفاده کنید.

ویژگی بهترین رادیاتور شوفاژ منزل