همه چیز در مورد رادیاتور شوفاژ-رادیاتور پارس

سومین خروجی برگشت آبگرم مصرفی میباشد که با نام خروجی آبگرم شناخته می شود. این رادیاتور از بدنه‌ی یکپارچه تولید شده که بازدهی بالای حرارت را شامل می‌شود و با ۱۰ سال گارانتی در خدمت مشتریان است. در سال ۲۰۰۰ محصول مشترک ایران و ایتالیا جنرال والترو بود که بر پایه‌ی دانش و تکنولوژی روز ایتالیا تولید شد. رادیاتور والترو مجله خبری تاسیسات ساختمانی یکی از کارخانجات چند ملیتی با فعالیت در چهار کشور چین، ترکیه، ایتالیا و ایران است که از سال ۱۳۶۷ کار خود را آغاز نمود. ویژگی‌های این رادیاتور شکیل بودن، قابلیت نظافت آسان، حمل و نقل آسان و بازده حرارتی بالا است. بر اساس قیمت شمش آلومینیوم، قیمت نهایی محصول و راندمان حرارتی آن‌ها بسیار با یکدیگر متفاوت است.

اما به‌طور کلی رادیاتورهای آلومینیومی به نسبت رادیاتور فولادی سبک‌تر، زیباتر و ضریب انتقال حرارت بالاتری دارند. اما به لحاظ قیمت رادیاتور آلومینیومی از رادیاتور فولادی و پنلی گران‌تر است. به طور عمده رادیاتور های گرمایشی موجود در بازار ایران، ساخته ی کشورهای ایران، ترکیه، آلمان و ایتالیا هستند و بدیهی است که هر کدام از کیفیت متفاوتی نسبت به برندهای مشابه برخوردارند. در صورتیکه شما این محصول را از فروشگاه ها و برندهای معتبر خریداری کنید، می توانید صاحب محصول با کیفیتی شده و از خدمات شرکت ارائه دهنده از جمله نصب، راه اندازی، سرویس دهی، گارانتی و خدمات پس از فروش بهره مند شوید.

میزان بار حراراتی برای هر متر مربع در مناطق معتدل 95 و برای مناطق سردسیر 110 است. بار حرارتی هر پره به طور میانگین 8 سانتی متری 130 کیلوکالری در نظر گرفته شده است. به عنوان مثال میزان بار حرارتی کل متراژ و تعداد لازم پره ها ، برای اتاق 45 متری در منطقه سرد سیر به روش زیر محاسبه می گردد . هر متر مربع از سطح رادیاتور آلومینیومی در شرایط معمولی و با اختلاف دمای 60 درجه سانتی گراد (بین دمای هوای محیط و دمای آب گرم ورودی به رادیاتور ) حدود 670 کیلوکالری در ساعت گرما ایجاد می نماید .

فیلم بررسی علت گرم نشدن شوفاژ و راهکار رفع آن

استفاده از این سیستم امروزه کاربرد فراوانی در گرمایش داخلی دارد.عمل گرمایش در رادیاتور از طریق لوله های حاوی آب گرم دیگ انجام می پذیرد که درون آن گردش می کند و حرارت را توسط جابه جایی منتقل می کند. بخشی از انتقال حرارت رادیاتور هم بر اثر تابش ازسطح پره ها اتفاق می افتد. معمولا به دلیل نفوذ هوا از طریق پنجره ها و درزهای آن و توزیع بهتر حرارت، رادیاتور را زیر پنجره نصب می کنند و تعداد پره ها بسته به مساحت اتاق و اتلافات آن دارد. این مدل از رادیاتورها که جزء یکی از مدرن ترین سیستم های گرمایشی به حساب می آیند، معمولا در محیط هایی مانند حمام نصب می شوند و وظیفه تامین گرمای محیط را بر عهده دارند. به دلیل شکل ظاهری و کنار هم قرار گرفتن لوله های افقی در این دستگاه ها، از آنها به عنوان خشک کن برای خشک کردن لباس ها و حوله ها نیز استفاده می کنند. یکی از مهم ترین ویژگی های رادیاتور حوله خشک کن این است که می تواند چگالی رطوبت هوا را به پایین ترین حد خود رسانده و گرمای بهینه ایجاد کند.

امروزه اغلب از رادیاتور پره ای که از جنس آلومینیوم می باشد استفاده می شود و رادیاتور های پنلی آلومینیومی به دلیل وزن کمتر و زیبایی که دارند در بیشتر منازل جای خود را تثبیت کرده اند. تکنولوژی‌های نوین ساخت و تولید موجب شده‌است که محصولاتی با ظرافت بالاتر و طرح‌ها و رنگ‌های متنوع تر وارد بازار شود و به طبع آن علاقه‌مندی، اشتیاق و توجه جامعه به امر دکوراسیون داخلی افزایش یابد. فرم، اندازه و رنگ محدود در سیستم‌های گرمایشی متداول، همیشه معضلی برای طراحان دکوراسیون داخلی بوده‌است و با تمام تلاشی که برای جاسازی و مخفی نمودن آن‌ها انجام می‌دهند در بسیاری موارد تأثیر منفی بر طراحی داخلی خواهند داشت. در این راستا محصولی تحت عنوان رادیاتورهای دکورال و دکوراتیو به بازار ارائه شده‌است که تا حدود بسیار زیادی توانسته‌است دست طراحان را باز نماید. این سیستم گرمایشی محصولی مدرن و زیبا است که می‌توان آن را در هر طرح متناسب با شرایط فضا در اختیار داشت.

  • رادیاتورهای شوفاژ انواع مختلفی دارد و هرکدام از آنها متناسب با نیاز برای منازل، شرکت‌ها، ویلاها، مدارس و …
  • رادیاتور های شیشه ای نیز همانند سایر رادیاتور ها، به وسیله گرمای آب موجود در لوله های پشت صفحه دمای محیط را به درجه دلخواه می رسانند.
  • از دیگر ویژگی های این محصول میتوان به طراحی زیبا و منحصر بفرد و بدنه ی سبک آن اشاره کرد.
  • بطور کلی یکی از روشهای رایج گرمایش در آپارتمانهای مسکونی ، اداری و فروشگاهها استفاده از انواع رادیاتورها می باشد.
  • بهتر است زمانی که این محصول را خریداری می‌کنید؛ در همان زمان، لوازم مورد نیاز برای نصب را هم تهیه کنید.
زیرا در صورت نیاز به تعمیر می‌توانید به سادگی به بازار مراجعه کرده و خیلی زود قطعه مورد نیاز را تهیه کنید. به علاوه اگر آن را از برندی تهیه میکنید که خدمات پس از فروش خوبی را به شما ارائه می‌دهد؛ می‌توانید به راحتی به نمایندگی‌های معتبر مراجعه کرده و قطعات مورد نیاز خود را تهیه کنید. هواگیری باعث افزایش عمر کلیه تجهیزات شامل دیگ، پمپ ها، رادیاتورها، پکیج و… لازم است رادیاتورها را در مرزهای سرد ساختمان (زیر پنجره ها و نزدیک جداره های خارجی ساختمان) نصب نمایید. جهت انتخاب صحیح پکیج رادیاتور متناسب با فضای مورد نظرتان، نقد و بررسی و اطلاعات بیشتر محصولات می توانید با گروه تاسیساتی ژابیز تماس حاصل فرمایید . ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی ژابیز می باشد.

رادیاتورهای تخت از فولاد ساخته شده اند و به دلیل سطح صاف و مسطحی که دارند، قادر به تولید گرمای بیشتری می باشند. جهت افزایش مقاومت و بازدهی در رادیاتورهای پنلی، قبل از رنگ کردن پنل از یک سری تجهیزات الکتریکی و رنگ اپوکسی پلی استر استفاده می کنند. رادیاتورهای پنلی از نظر کارکرد و کاربرد جزو عالی ترین ها محسوب می شوند، در صورتی که از تولیدکننده های قابل اعتماد خریداری شوند. رادیاتور فولادی همانگونه از که اسمش پیداست، از تعدادی ورقه های فولادی به شکل پره ای و تخت تشکیل شده است.

لیست قیمت شوفاژ و رادیاتور (۴ بهمن)

لوله کشی نامناسب نیز از عواملی است که باعث سرد بودن رادیاتور می‌شود لازم است از یک متخصص کارآزموده به جهت لوله‌کشی بهره ببرید تا در آینده با مشکل روبه‌رو نشوید زیرا رفع این مشکل بسیار هزینه سنگینی را در برخواهد داشت هم‌چنین دردسرساز خواهد بود. معمولا این مشکل با سرد شدن نیمی یا تمام شوفاژ خود را نشان می‌دهد. امکان دارد وجود هوا باعث سرد شدن نصف یا قسمت پایینی رادیاتور شوفاژ شود که این امر کاملا طبیعی است و در این زمان باید هر چه سریع‌تر نسبت به هواگیری شوفاژ اقدام کنید. ممکن است آلومینیوم‌های موجود در مسیر لوله کشی دچار خوردگی شده باشند.

رادیاتور پنلی 100 سانتی لورچ مدل افروز