پکیج ایران رادیاتور m28ff افشار نوین تهویه پکیج دیواری تعمیر پکیج-رادیاتور پارس

نصب آسان و ۱۲ سال گارانتی اخرین ویژگی‌های این رادیاتور پنلی به حساب می‌آید. کارخانجات معروف بوتان نیز رادیاتور پنلی خود را در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی در تهران برای بازدیدکنندگان برای بار اول به نمایش گذاشت. بر اساس قیمت شمش آلومینیوم، قیمت نهایی محصول و راندمان حرارتی آن‌ها بسیار با یکدیگر متفاوت است.

دیگ چدنی شوفاژکار سوپر 500 7 پره

از لحاظ ظاهری هم زیبایی و تناسب رادیاتور با دکوراسیون منزل شما حائز اهمیت می باشد، کیفیت رنگ، مقاومت دربرابر زنگ زدگی و مقاومت مکانیکی، داشتن سطح صاف و بدون لبه تیز فاکتورهای بسیار مهمی اند. این پکیج ایران رادیاتور با توجه به جدول زیر برای فضا تا 200 متر مربع بازدهی بسیار خوبی دارد. پمپ سیرکولاتور قوی با هد استاتیک بالا و فشار کار 0.5 barحداکثر دبی آبگرم مصرفی در این پکیج ها 13.4 Lit/min می باشد. که این مبدل ها برای جهت تامین آب گرم مدار رادیاتور و برای گرم کردن آب مصرفی واحد هستند. ایران رادیاتور یکی از رادیاتورهای معروفی است که هم مشتریان و فروشندگان، هم پیر و جوان که قصد خریدن رادیاتور ندارند به خوبی نامش را می‌شناسند. این رادیاتور در سال ۱۹۳۶ به بهره برداری رسید و همچنان یکی از پیشگامان این صنعت است.

فروشگاه تهویه مطبوع سعدی در زمینه پخش و توزیع انواع کالای تهویه مطبوع فعالیت می نماید. تمرکز اصلی فروشگاه بر محصولات ایران رادیاتور و محصولات گرمایشی میباشد. هزینه یک شوفاژ، شامل هزینه و قیمت نصب سیستم و هم‌چنین خرید آن است.

رادیاتورهای پره‌ای از انواع پر طرفدار رادیاتورها محسوب می‌شوند. علت این امر آن است که همانطور که گفتیم می‌توانید با کم یا زیاد کردن پره‌های رادیاتور، آن‌ها را نسبت به محیط‌ مناسب‌سازی نمایید. از طرفی هر پره قابلیت تعمیر و تعویض دارد که نسبت به رادیاتور پنلی یک مزیت محسوب می‌شود. در تابستان جمع‌آوری و در زمستان سرهم کردن بخاری‌ها و نصب آن نه تنها کار سختی است بلکه خطر گازگرفتگی را نیز بسیار بالا می‌برد. این ویژگی‌ها در کنار امنیت کمی است که در زمینه‌ی سوختگی دارند. برای خرید رادیاتور ایران رادیاتور به صفحه مربوطه مراجعه نمایید.

اطلاعات تماس

فروشگاه ایران‌زمین نمایندگی رسمی محصولات شرکت بوتان در استان البرز، ارائه دهنده‌ی بهترین محصولات سرمایش و گرمایشی با بهترین و متنوع‌ترین برندها، با ارائه‌ی خدمات برتر می‌باشد. عمل گرمایش در رادیاتور چیست از طریق لوله‌های حاوی آب گرم دیگ صورت می گیرد که درون آن گردش می‌ کند و حرارت را از طریق جابه جایی در هوای اتاق انتقال می دهد. به این شکل که هوای گرم بالای رادیاتور که سبک ‌تر هست به طرف بالا حرکت می نماید و هوای سرد جایگزین آن می گردد و این چرخش دائمی در جریان هوا، باعث گرم شدن محیط می گردد. به دلیل نفوذ هوا از طریق پنجره ها و درزهای آن و توزیع بهتر حرارت، رادیاتور را زیر پنجره نصب می ‌کنند. پکیج دیواری مدل L36FF دارای ابعاد کوچک است و می تواند در بالکن ها و داخل ساختمان نصب شود. حداکثر دمای آبگرم گرمایش در پکیج های فوق ۸۵ درجه سانتیگراد و حداکثر فشار آب سرد آنها، ۱۰ bar است.

  • پکیج ال 24 دارای دو مبدل جهت تامین آب گرم و گرمایش شوفاژهاست که دارای راندمان حرارتی 93% بوده و نیاز شما را کاملا برطرف میکند.
  • ظرفیت حرارتی خروجی این پکیج ها KCal/Hr معادل 22 کیلووات می باشد.
  • در این نوع سیستم ها بدلیل اینکه آبگرم مصرفی تماس مستقیم با شعله های مشعل ندارد بنابراین رسوب گذاری جداره های داخلی مبدل صفحه ای به مراتب دیرتر از پکیج تک مبدل اتفاق می افتد.
  • در سال ۱۳۵۷ این کارخانه در شهر اصفهان تاسیس گردید و یکی از نام‌های آشنای رادیاتورسازی در ایران شد.
پکیج های شوفاژ دیواری ایران رادیاتور در دو نوع تک مبدل و دو مبدل موجود می باشند. در پکیج های دیواری تک مبدل یا بی ترمیک ایران رادیاتور، مبدل تعبیه شده از نوع دوبل بوده و همزمان دو وظیفه تامین آبگرم مصرفی و هم چنین گرمایش ساختمان را بعهده دارد. ساختار این پکیج ها به گونه ای می باشد که آبگرم مصرفی (بهداشتی) و همچنین آب سیستم گرمایش، هر دو بر اثر تماس مستقیم با شعله مشعل گرم می شوند. پکیج شوفاژ دیواری گازی ایران رادیاتور مدل L36FFدارای 2 سال گارانتی ، نصب رایگان و خدمات پس از فروش می باشند.

پکیج های دو مبدل بجهت ثابت بودن دبی عبوری و کنترل بهتر دمای سیال، گرادیان حرارتی تحت کنترل بوده و آبگرم مصرفی به صورت مطبوع به دست می آید. همچنین با توجه به اینکه آبگرم مصرفی با شعله مشعل تماس مستقیم ندارد،تشکیل رسوب بر جداره داخلی مبدل صفحه ای به مراتب دیر تر اتفاق می افتد. تمامی پکیج های شوفاژ دیواری ایران رادیاتور دارای سیستم حفاظت در برابر یخ زدگی می باشند.

رادیاتور ایران رادیاتور

وزن خالص پکیج های فوق ۳۸ کیلوگرم بوده و مصرفی برق آنها ۱۵۸ وات می باشد. وزن خالص پکیج های فوق 38 کیلوگرم بوده و مصرفی برق آنها 158 وات می باشد. از پکیج های دو مبدله برای ساختمان مجله خبری تاسیسات ساختمانی هایی که آب ورودیشان دارای سختی و املاح زیاد باشد و یا زیربنای ساختمان بیش از 120 متر باشد ، استفاده ی شود. از آنجایی که انتخاب مناسب ترین مدل جهت خریداری و نصب امری تخصصی است .